Ofertele S-h De Pe Autovit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Consumă mult da trage frumos. Ce se distrează nebunu min 2:15 ) :

    BMW M5 E6 V10 Crazy.: http://youtu.be/s6YUx7HUPGs

    Comment


    • E misto troaca, insa nu-i chiar asa rapida pt 500 de ponei.
      Pana la urma e doar o limuzina puternica.
      Un soi de: ma duc la mare, dar as vrea sa dau si cateva reprize 150-250 pe ici colo.

      Comment


      • Daca tot se vorbeste de consum la motoare performante, chiar ieri ma uitam la masinile NASCAR: motoare V8 de 5.7, de serie, dar modificate conform regulamentului. Oricum, avand in vedere ca scot 800 de cai dintr un aspirat cu carburator, fara softuri, artificii, chichițe, e ceva. Consum? 60 la suta )))))
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • De ex pe Hockenheim Short, un porsche cayman S (cu 200 de cai mai putin), e mai rapid cu 3 secunde.
          Si asta cu un raport putere/greutate aproape identic
          E o barca uriasa, buna ca GT, nu ca masina sport. Sau poate de drag-race, dar nici acolo.

          Masinile de NAscar sunt niste chestii SF. Lasa-le dracului, ca avem erectii pe aici...
          Last edited by Cezar; 5 December 2014, 21:18. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • Sa stii ca in afara de sasiu, nu prea au cine stie ce electronica in ele. Mai multă electronica are un E46
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • Originally posted by darksid3 View Post
              Daca tot se vorbeste de consum la motoare performante, chiar ieri ma uitam la masinile NASCAR: motoare V8 de 5.7, de serie, dar modificate conform regulamentului. Oricum, avand in vedere ca scot 800 de cai dintr un aspirat cu carburator, fara softuri, artificii, chichițe, e ceva. Consum? 60 la suta )))))
              Carburantul folosit e etanol, pe benzina ar avea consum de 40-45%.

              Masinile de NAscar sunt niste chestii SF. Lasa-le dracului, ca avem erectii pe aici...
              Sunt pe naiba SF-uri, sunt doar niste vapoare mari, cu cusca de protectie zdravana, sasiu intarit si motor puternic. Pe circuite virajate sunt varza cu carne. Pana si franele sunt subdimensionate, pentru ca nu au nevoie de ele decat sa opreasca la boxe sau sa incetineasca in spatele pace car-ului.

              SF-uri sunt super GT-urile din campionatul Japoniei. Nici masinile de DTM nu le-ar face fata daca s-ar uni campionatele.
              Last edited by mr.K; 5 December 2014, 21:32.

              Comment


              • Comparam schiuri, cu patine. Fiecare are mediul ei de competitie, cu regulamente specifice, prin urmare si diferentele de rigoare. Oricum, in materie de motorsport, sunt in varful listei la capitolul forță bruta, dar am luat o pe aratura
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • Tocmai, ca se vorbeste de schi-patine pentru viitor, adica NASCAR+DTM+GT Japonez, eventual+Super V8 Australia sa se uneasca.
                  La NASCAR vorbim de masini rezistente frate, in rest n-ai de ce vorbi. Totul e marketing la nivel urias, pilotii isi aduc la cursa nevasta, copchiii, canta imnul tot cu mana pe inima, te apuca durerea de cap cand vezi atata patriotism.
                  Conteaza doar ca fiecare pilot castiga bani buni, iar patronii si mai si. E un pilot care are fo' 62 de ani, tanar si in crestere.
                  Vorim de Romania si frecarea banilor publici? Pai in NASCAR sponsorul pe masina lui Dale Earnhardt jr. era National Guard. Pai astia ce expunere au nevoie frate? Ei au bani de la buget si baga milioane de $ intr-o echipa privata.
                  Ca si cum Politia de frontiera din Romania ar baga zeci de miliarde intr-o echipa din campionatul national de raliuri din Romaia.
                  Last edited by mr.K; 5 December 2014, 21:54.

                  Comment


                  • Și regulamentul se va schimba, in caz de unificare, rezulta modificari tehnice, substantiale. Doar nu pui in aceeasi competitie, atleti in cizme de cauciuc si boxeori in pantofi cu toc.
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • Abia cand se vor contopi regulamentele, vedem unde se situeaza americhenii. Cred ca japonezii o sa le dea ceata nemtalailor si yankeilor.

                      Comment


                      • Am mers cu una dintr-asta. http://www.autovit.ro/mercedes-benz-...C35241610.html
                        Spectacol! In sfarsit un C classe asa cum trebuie! O idee peste BMW seria 3, cel putin pt ceea ce consider eu important.

                        Vs un serica 3 http://www.autovit.ro/bmw-320-C34864827.html
                        Mult mai matur Mercedesul.
                        Sigur, BMW-ul se conduce o idee mai bine. Insa pentru uz normal, prefer confortul si luxul lui nea Mercedes.
                        Sincer va zic ca am ramas masca de cat de mult au evoluat. Pai la ce jeguri de masini faceau pana in 2008...
                        Sa vedeti C din 2008-2012, ca te caci in el, nu alta. O porcarie sinistra!
                        Asta in schimb, parca nu au facut-o ei))
                        Last edited by Cezar; 6 December 2014, 03:43. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • Noul Mercedes C klasse arata f bine exceptand tableta aia pusă aiurea insă se merită oare să plătești peste 10k in plus pt putină calitate in plus ?Eu prefer Mazda6 ,o masina mai mare ,mai frumoasă, probabil si mai rapidă si sunt convins ca e f ok si calitativ

                          Autovit.ro este cel mai mare site de anunturi auto din Romania. Aici poti gasi mii de anunturi cu masini noi si second hand de vanzare.


                          Comment


                          • E o diferenta colosala intre Mazda si Mercedes.
                            Ca o preferi tu, e alta mancare de peste. Insa exista diferente uriase intre cele 2 modele.
                            Doar BMW-ul e mai ok din anumite puncte de vedere. Astia de la BMW inca stiu sa faca masini care se conduc al dracului de bine, chiar si pt o basina de 2000 cmc diesel.
                            Mazda canta la aceeasi masa cu Opel si Totoia.
                            Este ”aproape” premium.
                            Un soi de: esti frumos, dar nu prea.

                            PS: Merita! nu: se merita.

                            Comment


                            • pentru unii merita ca i mert sau bmw , nu se duc la mall in vre o chinezarie...
                              o/____\o
                              (i)
                              .........

                              Comment


                              • Pt cocalarii boscheteari ce-si cumpara C class cu 3000 euro.
                                Cine da 35 - 40.000 pe o masina, urmareste alte lucruri. Ponderea celor cu studii care cumpara masini premium mici, la preturi mari, este mai mare decat cea a cocalarilor ordinari.
                                Deoarece, un cocalar hordinar, coclit si puturos, Dă 40 dă mii dă ieuro, ia gip! Si mai ramane si de o saorma.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google