If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
ce inseamna dobanda decenta ? nici bancile nu dau imprumuturi cu dobanda decenta, avand in vedere ca la un depozit pe un an iti ofera 1,25-1,50%. astea sunt decente, dar ei pretind cca 7% la imprumuturi.
DObanda decenta = sa nu te usture dosul = sa nu fie de 3x valoarea masinii.
Ceva decent, cat sa se reflecte intr-un pret ok al ratei.
Daca te uiti pe hartie, vezi cifre. Singurul avantaj la putere mare din celindree mica (turbo) e daca stai intr-o tara precum Romania si platesti impozit mai mic, altfel, ai nevoie de multa electronica si tehnologie ca sa reduci lag-ul de putere, iar fiabilitatea va afea de suferit.
Doi la mana, motorul de gr r nu e mic, dar nici constructia masinii nu e una conventionala. Turbo inseamna dublarea capacitatii cilindrice. Pe unii nu-i intereseaza aspectul asta, mai ales daca se urmareste o curba de cuplu, plata, mai ales daca vorbim despre masini de lux, unde e nevoie de rafinament si silentiozitate sau la masini gandite sa care, sa remorcheze, etc. Acolo se pun aspirate cu cilindree mare.
Repet, ca trebuie sa platesti taxe aberante, intr-o tara guvernata de hoti, e ceva, dar strict tehnic, cati cai ies dintr-o drujba cu turbina, fata de un aspirat, e doar marketing ul si strategia constructorului.
Ps: BMW M3 scoate mai mult de 100 de cai/litru si asta dintr-un aspirat, aia da performanta....si daca ai stii cate Nissan-uri si japoneze cu motoare mari si cai putere "mici" exista...
Iar Pagani Zonda scoate 500 de cai din 7 litri, dar nici asta nu inseamna ca nu discutam despre performanta. Ideea e ca cifrele nu reflecta senzatia de la volan, dinamica, etc. Sunt mult mai multe aspecte care conteaza: transmisia, greutatea, sasiul, suspensia si mai ales, target-ul pentru care se adreseaza produsul finit. E un trend sa se compare masini f performante, cu muscle car-uri, iar asta dovedeste incultura auto, pentru ca sunt doua trendu-ri f diferite, in special muscle car-urile sunt masini create sa-ti scoata rahatul din c#u, pe cand cele high tech sunt gandite pentru racing. Vad gt r comparat cu camaro ss, dar nici nu zice lumea ceva cand gtr ul trage pe nas ferarri, lamborghini, porsche...sau cand cadillac cts v stock arde pe circuit, masini de curse. E totul prea relativ ca sa te cramponezi in cati cai scoate un aspirat vs turbo. Nascar duce minim 800 de cai din 5.7 aspirat cu carburator, fara electronica...si asta e o performanta
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
NASCAR nu are motoare cu tolerante de cacao ca la masinile de strada, de aia scot atatia CP. Ar fi prea scump acel motor pe o masina de strada.
Asa, si masinile de F1 scot 600-800 CP din 1600 cc, deci trag pe nas masinile de NASCAR, la prima vedere, nu ajunge multiplicarea cu 2 oferita teoretic de turbo, pentru a explica atatia CP.
Doar ca sistemele sunt diferite, de la sasiu, la transmisie si tren de rulare.
Nici un alt moto de 1.6 c uturbo nu scoate 600CP, pentru ca nu se chinuie nimeni atat ca la unul de F1.
Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.
Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.
PS: ala de pe M3 era un prost.
daca as vrea ceva, as vrea nissanul ala. nu e in mintile lui.
Last edited by B997NDL; 9 May 2015, 21:19.
Reason: Automerged Doublepost
Americancele astea vechi sunt supraevaluate, se leagana ca vaporul in curbe, nu franeaza cum trebuie, nu iau curba cum trebuie dar au piata lor formata din patrioti americani. La orice ora decat sa arunci zeci de mii de dolari pe asa ceva, cumperi o masina puternica noua si sigura, gen M3, S4/S6.
Majoritatea americancelor vechi si chiar unele noi au puntea spate ca la aro plus ce nu am înțeles ... de ce toate au filtrul de aer deasupra motorului , trage tot aerul cald din compartimentul motor !
Americancele astea vechi sunt supraevaluate, se leagana ca vaporul in curbe, nu franeaza cum trebuie, nu iau curba cum trebuie dar au piata lor formata din patrioti americani. La orice ora decat sa arunci zeci de mii de dolari pe asa ceva, cumperi o masina puternica noua si sigura, gen M3, S4/S6.
Pai compari masini de acum 40 de ani, cu M3??? Uite ca vapoarele alea merg si acum, construite pe vremea cand Ferarri frana doar o data si intrau in service dupa un drum mai lung de 500 de km. Iar ca manevrabilitate, n-am degete sa enumerez cate "navete de pepsi" d-astea moderne si cu suspensii "nu de aro" sunt la fel de caramizi in curbe pentru ca subvireaza de zici ca au toate rotile fixe.
Clasicele de zeci de mii de dolari, au vopseluri in 20 de straturi, frane moderne, motoare noi, etc.
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Problema e ca si americancele moderne au nevoie tot de drumuri drepte si late.
Se scot cu Corvette si STS V. Cam putin pentru marea industrie auto americana. Bine ca le-au mai construit aia de la divizia europeana Ford un Focus, ceva...
Daca siar permite, majoritatea americanilor si-ar dori masini de import. Europenii nu cred ca-s multi care vor americance.
Lasa ca nici prin Europa nu se merge in ac de par prin intersectii sau printre aleile dintre blocuri.
Marea industrie auto americana se bazeaza pe truck-uri, care sunt inca fiabile si tancuri. As vrea sa vad un Q7 tragand o platforma cu 6 masini, de pe coasta de vest pana in cea de est
Americancele au motoare mari , majoritatea de la 4 litri in sus ca de au distante foarte mari de parcurs si un motor mare va fi intotdeauna muuult mai confortabil decat motorasul meu de spalat rude de 1.2 16v , nu cred ca americanii vor fi vreodata obisnuiti cu masini europene cu motoare de 0.9 , 1.2 ,1.5 - 2.0.
Eu as cumpara ceva cu motor mare daca eram in SUA dar cum sunt in Europa n-am ce face cu motor de 5 litri , imi este suficient unul din categoria 1....2 litri.
Cei care isi cumpara de pe autovit sau alt site de profil masina americana doar asa de fite fac o greseala enorma !
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment