Ofertele S-h De Pe Autovit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu ma duc sa pozez parcarea de la Bellagio, ci pe strada. Teoretic, pot sa photoshopez poza, practic am un argument mai real decat link-urile catre articole, live de la fata locului. Am zis despre ponderea de masini, nu OZN-uri. Eu nu inteleg cum de n-a ajuns Romania, prima putere in lume, cu atatia cetateni priceputi, in special la traiul si pulsul altor tari de peste ocean.

    Si Dacia a vandut milioarde de bucati la germani, numai ca le cauti cu lupa, pe strazi
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • las vegasul nu e un oras obisnuit din us, oriunde ai fotografia.
      noi n-avem ceva asemanator ca sa-ti dau un exemplu, dar este ce sunt monte carlo sau nisa pentru franta, sau dubai pentru emirate.
      americanii vorbesc despre las vegas ca despre alta lume.

      Comment


      • Ce masini sunt aici, sunt peste tot, iti garantez. Masinile alea gen Monaco, sunt doar in Miami si Hollywood. In fine, nu mai polemizez pe subiectul asta ca si asa e offtopic cat capra.
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • In vegas nu sunt multe masini exotice. In Miami da. Pute de exotisme.
          Sunt curios cate truckuri vand americanii, cat dureaza sa le faci si cat dureaza sa vinzi unul.
          Apoi sa facem o comparatie cu europa.

          @ndl: avem si noi vara: MAmaia. Sau zilnic - Bucuresti. Daca dau o fuga in primaverii iti fotografiez rapid masini ca Aventador, 911 turbo S, chiar si tesla. iar daca ma bag prin snagov iti pozez si Bugatti.

          Comment


          • Ideea era ca americancele, cu 2 exceptii, sunt excelente doar cand alearga singure, daca le pui alaturi o europeana gen S4/M3, incep sa ramana doar cu faima din reclame si cu un motor mare si util pe soselele din desert.
            Cat despre truck-uri, nu toti avem de carat baloti de paie si semiremorci cu tauri. Pana si acolo Toyota isi ia partea.
            Americance ipotetic vorbind, ca fabricile sunt prin Mexic acum, cele mai multe. De aia Detroit-ul a dat faliment la propriu in 2013, ca au ramas numai sediile fabricantilor acolo.

            Daca n-are belele la injectie, e o varianta buna pentru amatorii de Passat.
            Autovit.ro este cel mai mare site de anunturi auto din Romania. Aici poti gasi mii de anunturi cu masini noi si second hand de vanzare.
            Last edited by mr.K; 10 May 2015, 14:53. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • De ce ar cumpara cineva, care a mers cu mai mult de doua masini toata viata, un Passat in dauna unui C5?
              If it ain't broke, don't fix it!

              Comment


              • La fel de ce unii beau pepsi si nu cola .
                Majoritatea isi cumpara masini pentru a fi vazuti bine de oamenii de pe strada , putini cumpara masina in fuctie de nevoi si posibilitati.

                Autovit.ro este cel mai mare site de anunturi auto din Romania. Aici poti gasi mii de anunturi cu masini noi si second hand de vanzare.

                Autovit.ro este cel mai mare site de anunturi auto din Romania. Aici poti gasi mii de anunturi cu masini noi si second hand de vanzare.
                sigpic
                !

                Comment


                • Originally posted by mr.K View Post
                  Ideea era ca americancele, cu 2 exceptii, sunt excelente doar cand alearga singure, daca le pui alaturi o europeana gen S4/M3,
                  [/url]
                  La fel de prost stau langa un S4/M3 si o gramada de vw, skode, renouri, pejouri, opel si orice alte europene vezi pe strazi, in mod normal si frecvent. Aici, macar, din 4 BMW uri, unul e mereu M, nu 316
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • Originally posted by Niki View Post
                    De ce ar cumpara cineva, care a mers cu mai mult de doua masini toata viata, un Passat in dauna unui C5?
                    Ce intrebare e asta...?
                    Cumpar ce-mi place mie, nu tie.

                    Comment


                    • eu, sincer, n-as da banii pe vreun citronel. poate pe ala, cactus, ca sa scap de zgarieturi si portiere indoite si ciobite. dar ar fi singurul motiv.
                      daca tot e topic de masini sh, as lua oricand asa ceva in detrimentul citronelului 5.

                      Comment


                      • adica dai confortul unei suspensii pe perna de aer in detrimentul uneia clasice, fie ea si de bmw?

                        eu cred ca nu ai mers niciodata cu un c5, altfel nu ai vorbi asa de el

                        Comment


                        • Cere si asta ca inecatul pe ea .
                          sigpic
                          !

                          Comment


                          • Originally posted by B997NDL View Post
                            eu, sincer, n-as da banii pe vreun citronel. poate pe ala, cactus, ca sa scap de zgarieturi si portiere indoite si ciobite. dar ar fi singurul motiv.
                            daca tot e topic de masini sh, as lua oricand asa ceva in detrimentul citronelului 5.
                            http://www.autovit.ro/bmw-320-C36715229.html
                            Nu compara o masina mica cu una media. Sunt 2 masini cu target diferit ce ofera lucruri diferite. Seria 3 e cu alte gaste. C5-ul e mult mai mare. Mult mai confortabil si ceva mai silentios. N-are aceeasi calitate, asta asa este. Insa si primesti mai multa masina de banii aia. La 10.000 iei citroen cu piele si cu un diesel puternic.

                            Ce ma amuza pe mine la discutia de masini europene vs americane este urmatoarea: cea mai de ***** masina americana e de 2 ori mai tare ca cea mai de rahat masina europeana.
                            Iar cea mai tare masina americana este mai rapida, mai a dracu, mai ce vreti voi ca oricare masina europeana.
                            Momentan, venom GT detine recordul mondial pt 0-300. Mai rapid ca veyron de 1200 cai.

                            Eu am mers atat cu viper srt10 cat si cu unele dintre cele mai ale dracului europene (ferrari, lambo, gtr). Ca srt-ul ala nu-i niciuna. Si nu e vorba de cum iei virajul, sau cum franeaza (aia n-avea ABS). Ci este vorba de ce senzatie iti ofera. Ferrari e pistol cu apa (poate la ferrari ala sa fie vreo mare smecherie, dar cum n-am calcat si nici nu cred ca voi calca in asa ceva, nu ma pot da cu presupusul). Lambo, la fel. Porsche idem. GTR-ul in aceeasi oala. Niciuna nu-ti ofera senzatia oferita de acel viper. De fapt, singura cu care o pot compara este un porsche 911 997 gt2, cu ceva modificari. Sigurele masini care vor sa te omoare. CAre vor sa-ti simta curul strans si chilotii suflecati! Restul sunt ca-n nfs. Mai ales GTR-ul ce nu ofera decat o senzatie de condus perfect si acceleratii fulminante. Emotiile sunt date doar de g-uri.

                            Comment


                            • Originally posted by cristi.... View Post
                              adica dai confortul unei suspensii pe perna de aer in detrimentul uneia clasice, fie ea si de bmw?

                              eu cred ca nu ai mers niciodata cu un c5, altfel nu ai vorbi asa de el
                              mie imi place sa ma scuture ( ca loganul cu arcuri H&R ) si sa aud motorul.
                              sa simt ca traiesc.
                              nu-mi plac masinile silentioase si nici prea confortabile, ca adorm la drum lung.
                              daca acum, cu ligheanul, dau 3-4 ture ca sa gasesc loc de parcare, cu un C5 ametesti cautandu-l.

                              Comment


                              • Momentan, venom GT detine recordul mondial pt 0-300
                                Care la baza e Lotus.

                                Un lucru bun la americani e ca vand la pret relativ rezonabil masinile. Si alea sport si alea de zi cu zi.

                                adica dai confortul unei suspensii pe perna de aer in detrimentul uneia clasice, fie ea si de bmw?
                                Sau sa dai 500 de euro sa schimbi pernele de aer. Macar la BMW n-o gasesti lasata pe burta, dimineata.

                                Pretul mai mic la Citroen-urile de cativa ani are o justificare, masina incepe incepe sa ceara bani.
                                Daca pui mana pe o masina in toate mintile, nu garanteaza nimic ca nu te lasa ulterior tehnologia.
                                Pe acelasi principiu, sa nu-ti iei Audi Allroad daca n-ai bani de reparatii.
                                Last edited by mr.K; 11 May 2015, 09:17. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google