If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ce intrebare e asta...?
Cumpar ce-mi place mie, nu tie.
Ce-ti place tie, romanule, cu creierul sufocat de mitul masinii nemtesti indestructibile (aici am incercat sa generalizez putin, nu ma refer la tine, Octavian).
Doar ca tu, Octavian, de data asta te-ai prefacut ca nu intelegi. Iar in cazul in care chiar n-ai facut-o, imi cer scuze si menzionez ca ma refer strict la antepenultima generatie de VW Passat si Citroen C5, generatia (inca) actuala, inainte de FL.
Un lucru bun la americani e ca vand la pret relativ rezonabil masinile. Si alea sport si alea de zi cu zi.
Sau sa dai 500 de euro sa schimbi pernele de aer. Macar la BMW n-o gasesti lasata pe burta, dimineata.
Pretul mai mic la Citroen-urile de cativa ani are o justificare, masina incepe incepe sa ceara bani.
Daca pui mana pe o masina in toate mintile, nu garanteaza nimic ca nu te lasa ulterior tehnologia.
Pe acelasi principiu, sa nu-ti iei Audi Allroad daca n-ai bani de reparatii.
Arata ca un lotus, dar n-are nicio legatura. Doar botul e de lotus.
Motorul este american. Cutia americana. Suspensiile, ghici de care?
Si da, ai dreptate. Primesti mult in bani super ok.
VW passat pare mai bine construit in interior ca un C5. Are materiale de calitate mai buna.
Last edited by Cezar; 11 May 2015, 10:07.
Reason: Automerged Doublepost
: The Hennessey Venom GT design is based on the Lotus Elise / Exige. The Venom GT is created from a base Lotus Elise / Exige and utilizes components including but not limited to the roof, doors, side glass, windscreen, dash, cockpit, floorpan, HVAC system, wiper and headlights.
Daca tu crezi ca acea performanta vine din faptul ca are usi si mecla de lotus, cred ca e o problema de comunicare intre noi.
E ca si cum as face un logan cu motor v8 in america, dupa care zic ca e logan.
Performantele sunt secundare trenului de rulare. Lotus nu poate sustine asa monstru. Plus ca lotus are caroserie autoportanta. Sau nu?
Revenind: faptul ca s-a pornit de la faina, dar a iesit orez cu lapte nu inseamna ca gustul orezului e dat de faptul ca s-a plecat de la faina in care era inconjurat orezul.
Motorul fara transmisie e bun de pus la moara de treierat orezul.
Venom circula pe sosea sub numele de Lotus Exige. Bugatti Veyron nu imprumuta nume de la altii.
Deci raman ca si cap de lista asa: Corvette Z01 si Caddillac CTS-V.
Incerci sa dai un spin rezultatelor ca sa se pupe cu logica ta. Adica acea transmisie teoretic da rezultatele? Sau hai sa o dam altfel: ce procent din masina este american si ce procent este european?
Si de ce n-au europenii asa ceva? Inteleg ca tu inca mai crezi cum ca europenii sunt zmei la masini, dar rezultatele spun altceva.
Deocamdata America e plina de masini europene, Europa nu e plina de masini americane, nici macar de cilindree mai mica, deh, sa nu dai vina pe taxe.
Nu mai spun de Toyota Camry (care chiar imi place) care ia caimacul vanzarilor in USA, pacat ca nu se vinde in configuratia aia si in Europa.
Si ramane Ford F150 sa spele onoarea americancelor.
Sau hai sa o dam altfel: ce procent din masina este american si ce procent este european?
Spre deosebire de Veyron, conteaza doar ca nu e 100% americana, e doar un Exige supermodificat sa sustina acel 7.0 litri.
Nu inteleg de ce nu au batut recordul cu Corvette daca avea acelasi motor, ii puneau sasiul de Exige si cutia Ricardo si gata.
Am mai zis, imi plac americanii ca scot masini accesibile ca pret, chiar te indeamna sa schimbi masina la cativa ani.
Doar ca majoritatea celor cu bani viseaza la produse de import, gen Lexus, BMW... restul isi cumpara Dodge si Ford.
Pai noi discutam de performante dinamice, nu de masini mici si basite.
Da, e plina. Si europa nu este. Asa cum este plina tara de Mega Image si alte hypermarketuri. E clar ca au cea mai buna mancare, nu? E clar ca au cele mai bun preturi, nu?
Americanii nu stiu sa faca masini cu cilindree mica. N-au experienta in domeniul asta. Asa cum Renault nu are experienta in domeniul masinilor de lux (A incercat ceva mai mereu, si tot timpul i-a dat cu multe virgule. Citroen la fel, toyota la fel). Fiecare producator are nisa lui: Mercedes, Audi, BMW stiu sa faca masini premium. Cum incearca sa faca ceva sub premium le da cu virgula (Vezi audi a2, mercedes A classe prima generatie si a 2 a, etc).
Americaninii stiu sa faca masini misto la preturi mici - ford, dodge, s.a.
Mai stiu sa faca supercar-uri si hypercar-uri. Unde bat europenii de le sar capacele. Ex: http://www.lyonsmotorcar.com/#!lm2-s...ner-specs/cmyl (astia au transmisie de la americani pt cei 1700 cai si cei 290 mph top speed).
Pai tot mi-ai scos Venom-ul in fata ca e american si cand colo e facut din bucati imprumutate de la europeni si modificate+asamblate in USA.
Asa si masinile de F1 sunt aproape toate englezesti, ca acolo sunt halele in care se asambleaza.
La supercar-uri nu aspir, dar sa ai Dodge berlina normala in USA, cica e un stigmat daca te respecti. Asa mi-a zis o cunostinta ce traieste acolo. Mai bine te duci cu Logan-ul in Monaco.
Cica ne cumparam noi romanii masina ca sa o vada vecinul, dar clasa mijlocie din USA e mai a naibii de competitiva cu vecinii.
Mie unul imi placea un Dodge Dart, care era mult mai fain si dotat, dar si mai ieftin decat Logan-ul, de la asta pornisem discutia cu el.
n-as crede. acum un am in germania am dat peste un ford focus breck de 3 ani 1.6tdci 110 cai euro 5 cu start-stop care se vindea cu 4000e fix. sub 200k km reali cu servisare numai la reprezentanta. turbina fluiera. avea proiectoare ceata si jante aliaj in plus.
asta e mai veche , culoarea alba e un minus , km cred ca mai multi si e mai scumpa. in plus nu cred ca motorul de 1.6 cu 90 de cai e euro 5.
Toate Focusurile albe break mai ales, care se aduc de afara, sunt de la flotele firmelor din Germania, cu km garla si birjarite. + ca TDCi-urile alea dupa un numar de km suna mai rau decat tractoru' lu bunicu'.
Eu sunt curios de care gen de masini europene, e plina America. De bmw, audi si mercedes? Vw gasesti Jetta, ca pondere, dar mai rare decat cele 3 marci enumerate.
Pondere mare poti spune ca au japonezele si alea cu fabrici in america, dar nu ca majoritatea masinilor de aici sunt japoneze.
Americancele nu prind in europa, nu datorita culturii "avansate" europene ( mai multe cataracte sunt in europa ) ci datorita infrastructurii. Doar prin Germania e ceva loc si d-aia si vezi multe masini americane acolo.
A,uitasem, Fiat 500 are avant mult mai mare aici, decat in Europa. Nu am inteles de ce, probabil a prins marketing-ul mai bine.
Fiat 500 a prins la americani datorita lui Jennifer Lopez cu videoclip-ul "Papi".
Sunt curios cam cat rezista la primul propritar acesta masinuta ei fiind obisnuiti cu "monstri"/ asta daca nu isi cumpara/convertesc la Abarth 500 , ala da monstrulet.
Autovit-ul pentru noi e plin de fiat 500 si alte asemenea.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment