Ofertele S-h De Pe Autovit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Adica petarda, suspensie de kko, dotari lipsa la banii ei (mai putin astea 2 din anunturi acre par ieftine rau), motoare cam gurmande, piese scumpe si rare (de tinut conta la o masina de 10 ani). O diagnoza ca lumea te usuca la Mercedes.
    Mai bine un citroen C4 cum zicea Cezar daca sunt bani putini decat astea.
    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

    Comment


    • Ok. Mersi! O sa ii transmit prietenului meu cele spuse de tine.

      Comment


      • Nu trebuie sa ma creada pe mine pe cuvant, dar uite ce zic jurnalistii

        Décryptage du modèle Mercedes Classe A 2 par la rédaction Caradisiac: Essais, avis de propriétaires, comparatifs, fiabilité sur le modèle Mercedes Classe A 2.

        Unii au imprsia ca isi cumpara un mercedes fiabil, dar nu prea e cazul (facuta in FInlanda parca), cumpara doar preturile...
        Ala nou poate sa fie mai fain.
        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

        Comment


        • Ca-s masluite e clar...faza e ca sunt si bubuite...si reparate de iti ia ochii!
          Keep walking...

          Comment


          • Cum va dati seama din poze ca is lovite, habar n-am. Nu imi dau seama deloc. La primul mercedes, cel in 3 usi, observ bara spate in dreapta ca nu e la linie, dar in rest alte "bube" nu ii gasesc.

            Edit: hai ca i-am gasit asteia un defect: poza 4, vopsea pe plasticul unde scrie elegance.
            Last edited by Crs. Sandel; 20 July 2015, 18:18.

            Comment


            • Ofertele S-h De Pe Autovit

              Pai din poze mai toate par ok. Insa cand la fata locului iti dai seama ca au fost tavalite serios!
              Din punctul meu de vedere...tre sa fii nebun sa cumperi ceva adus de samsari.

              Renuntati la tampenia aia de A si luati o astra, golf, seat poate, cu tara de origine Romania!

              Sent from mobile
              Last edited by jonnie007; 20 July 2015, 18:42.
              Keep walking...

              Comment


              • Luati masini din Romania, ca-s mai ok.
                Sau luati si de afara, insa la cel putin dublu km-trilor pe care-l minte aparatul la fata locului.

                Calculati cost pe km, ca asa va dati seama cat e de rentabil si cat nu e de rentabil. Cel mai bine luati una care deja si-a atins valoarea maxima de devalorizare. Una care ofera confort ok, revizii decente si reparatii uzuale.
                Oricum nu renteaza vreun cazan de Mercedes. Cu 3000 nu-ti iei un Mercedes, ci doar un cazan de tuica ce va urma traseul service-urilor in mod repetat.
                Uitati de marcile din bot! Luati ce va trebuie, cu un cost redus de utilizare comparativ cu dotarile masinii.
                Contra exemplu acel mercedes. Unicul lui atuu este faptul ca are acea sigla. In rest, un mare rahat.
                Din calculele mele, cel mai eficient ca si cost per km ramane renault. Cel mai ok raport calitate/cost ramane citroenul. Apoi vin cele scumpe. De exemplu, intretinerea la un x5 este mai scumpa decat la porsche. (un disc la x5 costa 1000 lei, iar la porsche 400 lei. Placutele sunt 700 lei la x5, 300 la porsche. Toate OEM!).
                Pe scurt: luati-va masina care va va seca anual de 1500 euro care sa imbine costul de reparatii, costul de devalorizare si costul de intretinere (fara casco).
                Ex: citroen c4 hdi. Cost de achizitie 4000 euro. Cost intretinere anual (revizii, consumabile, rca, cauciucuri) - 600 revizia (400 cea uzuala, 800 cea mare), 300 consumabilele (un cap de bara, un pivot, toate in timp), 400, 400 cauciucurile (2 seturi - iarna vara). Total - 400 euro anual, adica sub 40 euro lunar (160 lei). La asta se adauga rata de devalorizare undeva la 35%, adica mai scazi inca 1500 in 4 ani, deci vreo 350 pe an. Total devalorizare + intretiere - 750 euro anual.
                Sau, iau un vw golf unde am revizii mai mari, consumabile o idee mai scumpa, dau mai multi bani din prima si nu am diferenta de confort, ba chiar as zice ca e o diferenta in favoarea citroenului.
                Si atunci, de ce sa iau vw? Ca am citit in formula AS ca-i minunat? Ca mi-a zis vecinul de la 2 (cu 4 clase de altfel) Ca CA vw nu-i nicio masina? Bai ma lesi... Buzunarul si capul imi dicteaza. Nu prostii de pe garduri!
                Amin!

                Comment


                • Cezar, multumesc pentru postare! Dar cand persoana respectiva e focusata doar pe VW, mai greu sa o convingi sa cumpere alta masina. I s-a parut lui interesant acel Mercedes A, dar s-a convins in seara asta ca nu e ce vrea si tot la Vw a revenit. A avut numai Vw, a condus o groaza de masini (Porsche, Renault, Dacia, Mercedes, Audi si altele) si Vw s-a incadrat in banii lui, avand de la Lupo pana la Passat. A ramas centrat pe Polo

                  Comment


                  • Cezar, referitor la piesele unui x5 (E70). Eu cred ca inRomania sunt si adaosuri foarte mari la tot ce tine tipul ala de masina. Un set de discuri (ate/brembo/zimmermann) + placute (aceeasi producatori) + senzorul, le iei cu 314 dolari taxe incluse, transport inclus, aici. Am dat exemplu asta pentru ca e considerat a fi piese OEM. Exista si variante mai ieftine dar si mai scumpe (upgrade).
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • Oameni civilizati, nu boschetari romani...
                      Eu i-as impozita f tare pe cei ce au adaos mai mare de 250%.

                      @sandel: sa-si ia polo atunci. Succes!

                      Comment


                      • Lasa ca e bine. Din mentalitatea asta de "nemtoaica cu tedeii" ne luam si noi ceilalti alte marci la preturi rezonabile.

                        Comment


                        • Cezar, devalorizarea la VW e mai mica decat la citroen, ca e nemteasca.
                          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                          Comment


                          • Vazut, testat, neluat...Zgomote ciudate pe la roti, dar si pe la motor, pilot automat montat ulterior, scaunele spate murdare, o gaura de la tigara in bancheta spate. Capota, haionul, bara spate, usa stanga spate, usa dreapta spate vopsite, stop spate dreapta diferit de cel din stanga (la culoare), masina utilizata de proprietar, prietena, mama, tata, ce mai, toata familia . Totusi, aceste "probleme", mai ales cele cu vopsitul, le-a recunoscut, dar pe baza afirmatiilor facute de prietenul meu. Altfel, cu siguranta nu ne spunea
                            Last edited by Crs. Sandel; 21 July 2015, 12:38.

                            Comment


                            • Ofertele S-h De Pe Autovit

                              Cristi...terminati tata cu daramaturile astea! Cautati teapa cu lumanarea?
                              Ia ceva cu tara de origine Romanica. Ca o fi vw, renault, range rover...dar sa nu fie "recent adusa"!
                              Tot ce e adus este in proportie de 99% cotetz! Restu de 1% e noroc chior!


                              Sent from mobile
                              Keep walking...

                              Comment


                              • Masina era la primul proprietar, luata de la reprezentanta din Galati, revizii efectuate doar la reprezentante pana acum 2-3 ani. Am urmat sfatul tau si am vazut masina cumparata din Ro. Nici astea nu sunt asa grozave, cu greu se gaseste o masina conform cerintelor prietenului meu :d. Iar faptul ca o usa a fost vopsita si s-a exfoliat vopseaua pe alocuri dupa 2 ani, e bataie de joc din partea service-ului care a efectuat vopsirea.
                                Last edited by Crs. Sandel; 21 July 2015, 13:41. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google