If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Adica petarda, suspensie de kko, dotari lipsa la banii ei (mai putin astea 2 din anunturi acre par ieftine rau), motoare cam gurmande, piese scumpe si rare (de tinut conta la o masina de 10 ani). O diagnoza ca lumea te usuca la Mercedes.
Mai bine un citroen C4 cum zicea Cezar daca sunt bani putini decat astea.
Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Décryptage du modèle Mercedes Classe A 2 par la rédaction Caradisiac: Essais, avis de propriétaires, comparatifs, fiabilité sur le modèle Mercedes Classe A 2.
Unii au imprsia ca isi cumpara un mercedes fiabil, dar nu prea e cazul (facuta in FInlanda parca), cumpara doar preturile...
Ala nou poate sa fie mai fain.
Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Cum va dati seama din poze ca is lovite, habar n-am. Nu imi dau seama deloc. La primul mercedes, cel in 3 usi, observ bara spate in dreapta ca nu e la linie, dar in rest alte "bube" nu ii gasesc.
Edit: hai ca i-am gasit asteia un defect: poza 4, vopsea pe plasticul unde scrie elegance.
Pai din poze mai toate par ok. Insa cand la fata locului iti dai seama ca au fost tavalite serios!
Din punctul meu de vedere...tre sa fii nebun sa cumperi ceva adus de samsari.
Renuntati la tampenia aia de A si luati o astra, golf, seat poate, cu tara de origine Romania!
Luati masini din Romania, ca-s mai ok.
Sau luati si de afara, insa la cel putin dublu km-trilor pe care-l minte aparatul la fata locului.
Calculati cost pe km, ca asa va dati seama cat e de rentabil si cat nu e de rentabil. Cel mai bine luati una care deja si-a atins valoarea maxima de devalorizare. Una care ofera confort ok, revizii decente si reparatii uzuale.
Oricum nu renteaza vreun cazan de Mercedes. Cu 3000 nu-ti iei un Mercedes, ci doar un cazan de tuica ce va urma traseul service-urilor in mod repetat.
Uitati de marcile din bot! Luati ce va trebuie, cu un cost redus de utilizare comparativ cu dotarile masinii.
Contra exemplu acel mercedes. Unicul lui atuu este faptul ca are acea sigla. In rest, un mare rahat.
Din calculele mele, cel mai eficient ca si cost per km ramane renault. Cel mai ok raport calitate/cost ramane citroenul. Apoi vin cele scumpe. De exemplu, intretinerea la un x5 este mai scumpa decat la porsche. (un disc la x5 costa 1000 lei, iar la porsche 400 lei. Placutele sunt 700 lei la x5, 300 la porsche. Toate OEM!).
Pe scurt: luati-va masina care va va seca anual de 1500 euro care sa imbine costul de reparatii, costul de devalorizare si costul de intretinere (fara casco).
Ex: citroen c4 hdi. Cost de achizitie 4000 euro. Cost intretinere anual (revizii, consumabile, rca, cauciucuri) - 600 revizia (400 cea uzuala, 800 cea mare), 300 consumabilele (un cap de bara, un pivot, toate in timp), 400, 400 cauciucurile (2 seturi - iarna vara). Total - 400 euro anual, adica sub 40 euro lunar (160 lei). La asta se adauga rata de devalorizare undeva la 35%, adica mai scazi inca 1500 in 4 ani, deci vreo 350 pe an. Total devalorizare + intretiere - 750 euro anual.
Sau, iau un vw golf unde am revizii mai mari, consumabile o idee mai scumpa, dau mai multi bani din prima si nu am diferenta de confort, ba chiar as zice ca e o diferenta in favoarea citroenului.
Si atunci, de ce sa iau vw? Ca am citit in formula AS ca-i minunat? Ca mi-a zis vecinul de la 2 (cu 4 clase de altfel) Ca CA vw nu-i nicio masina? Bai ma lesi... Buzunarul si capul imi dicteaza. Nu prostii de pe garduri!
Amin!
Cezar, multumesc pentru postare! Dar cand persoana respectiva e focusata doar pe VW, mai greu sa o convingi sa cumpere alta masina. I s-a parut lui interesant acel Mercedes A, dar s-a convins in seara asta ca nu e ce vrea si tot la Vw a revenit. A avut numai Vw, a condus o groaza de masini (Porsche, Renault, Dacia, Mercedes, Audi si altele) si Vw s-a incadrat in banii lui, avand de la Lupo pana la Passat. A ramas centrat pe Polo
Cezar, referitor la piesele unui x5 (E70). Eu cred ca inRomania sunt si adaosuri foarte mari la tot ce tine tipul ala de masina. Un set de discuri (ate/brembo/zimmermann) + placute (aceeasi producatori) + senzorul, le iei cu 314 dolari taxe incluse, transport inclus, aici. Am dat exemplu asta pentru ca e considerat a fi piese OEM. Exista si variante mai ieftine dar si mai scumpe (upgrade).
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Vazut, testat, neluat...Zgomote ciudate pe la roti, dar si pe la motor, pilot automat montat ulterior, scaunele spate murdare, o gaura de la tigara in bancheta spate. Capota, haionul, bara spate, usa stanga spate, usa dreapta spate vopsite, stop spate dreapta diferit de cel din stanga (la culoare), masina utilizata de proprietar, prietena, mama, tata, ce mai, toata familia . Totusi, aceste "probleme", mai ales cele cu vopsitul, le-a recunoscut, dar pe baza afirmatiilor facute de prietenul meu. Altfel, cu siguranta nu ne spunea
Cristi...terminati tata cu daramaturile astea! Cautati teapa cu lumanarea?
Ia ceva cu tara de origine Romanica. Ca o fi vw, renault, range rover...dar sa nu fie "recent adusa"!
Tot ce e adus este in proportie de 99% cotetz! Restu de 1% e noroc chior!
Masina era la primul proprietar, luata de la reprezentanta din Galati, revizii efectuate doar la reprezentante pana acum 2-3 ani. Am urmat sfatul tau si am vazut masina cumparata din Ro. Nici astea nu sunt asa grozave, cu greu se gaseste o masina conform cerintelor prietenului meu :d. Iar faptul ca o usa a fost vopsita si s-a exfoliat vopseaua pe alocuri dupa 2 ani, e bataie de joc din partea service-ului care a efectuat vopsirea.
Last edited by Crs. Sandel; 21 July 2015, 13:41.
Reason: Automerged Doublepost
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment