Ca sa vinzi pe piata romaneasca, cinstit, inseamna sa vinzi la Pastele Cailor. Lumea prefera "tipla, km putini si fulopshan".
Ofertele S-h De Pe Autovit
Collapse
X
-
cateva alternative foarte interesante la o masina noua accesibila de exLast edited by cristi....; 26 January 2016, 21:43.
Comment
-
Sau cu 11 000 de EUR iei un Logan MCV 0.9 tce si cel putin 3 ani nu te doare capul, nu esti prietenul mecanicilor si nu te iau frigurile cand se apropie revizia si ai spatiu interior mai mare sau egal cu tot ce ai enumerat mai sus.
Din cele enumerate mai sus in linkuri doar Passatul de 1.6 dizel are costuri de exploatare posibil mici daca nu apar defecte neprevazute.
Celelalte modele au dizele de 2 litri sau benzinare puternice. Din ce am discutat cu posesori de dizele de 2 litri, consumul urban este maricel indiferent de marca. Majoritatea masinilor de cilindree mai mare vin cu roti mai mari, anvelope mai scumpe si care se uzeaza mai rapid de la greutatea si puterea suplimentara. Reviziile sunt mai scumpe, asigurarile la fel etc etcLogan GPL 1.4
Comment
-
Ce parere aveti colegii? Masina din anunt este cu titlu de exemplu. Sa optez pentru 2.4 benzina?sau cel de 2.7 . 3.0 nu vreau.
Multam.
sigpic
!
Comment
-
De consumuri stiu. Pur si simplu imi place ca masina, asa cum probabil tie iti place Bmw .Chiar m-a incantat ideea 2.4+gpl. M-am gandit la unul din 2008-2009, costuri nu cred ca ar fi exagerate, doar ca nu stiu prea multe de motorizari si am facut o intrebare aici. Niciodata nu o sa cumpar ceva ce nu pot sa intretin, nu stiu de ce m-ai catalogat asa, poate din cauza varstei .
Cool nu sunt, am nevasta, nu trebuie sa mai fiu cool pentru nimeni .
Vreo recomandare?Last edited by vdmihai; 31 January 2016, 23:34.sigpic
!
Comment
-
Audi a6, 2011, 2.0 tdi 170 cp cutie automata. Masina nu sare de 10 in Bucuresti chiar si cu a.c.
Daca un a6, 2004, 1.8 turbo, 160 cp consuma pe GPL in trafic intens 15-17 de gaz, probabil un 2.4 ajuge la 20 %. Motorul de 1.8 t este mai ok decat un 2.4 ...dar nu s a mai folosit.
Comment
-
in general audi nu e o masina care sa consume foarte mult, de exemplu motorul de 3.0tdi dupa a6 quattro consum cam 7-7,5 mix, insa este o masina cu potential sub capota, nu te poti stapanii sa mergi legal niciodata. Si in condiile de fata iti zic din experienta cu asa ceva pe parcursul a 260km am avut un consum de 9,5l/100 mers destul de tare pe autostrada 160-200km/h, si in rest localitati afara 80 140 km/h. Eu sunt fan audi, nu ai cum sa te stapanesti cand ii simti putea si cat de lin urca si ce odihnitor este condusul intr-o balena de genul asta! Benzina pe asa ceva, am un amic in Anglia si-a luat un a6 1.8t veche intr-adevar din 2000, si consuma in jur de 8 9 afara si 11 in oras, el o foloseste de naveta acolo , facem cam 70mile pe zi, e forate multumit in conditiile in care a dat 500 de lire pe masina. Depinde de ce isi doreste fiecare.
Comment
-
Si motorul de 1.8t este un motor cu probleme, in special pe partea de ungere. Dezvolta f usor, sludge (namol ramas din ulei) care in final distruge inclusiv pompa de ulei, ducand la uzuri catastrofale. in situatia asta am fost inclusiv eu.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Daca ramanem strict in aria de care este interesat colegul nostru VdMihai, adica Audi A6 C6 (asa cum ne-a exemplificat in link), motorul de 1.8T iese din discutie pentru ca la modelul respectiv, motorul a fost inlocuit cu 2.0TFSI (170cp). Partea proasta este ca nu prea merita sa-i pui GPL pentru ca are injectie directa si costa instalatia cat nu face. Trebuie sunat si vazut care ar fi varianta optima (2.0 TFSI VS 2.4i). Trebuie tinut cont si de faptul ca pentru motorul de 2.4 impozitul este de 5 ori mai mare decat cel pentru motorul de 2.0 (180 vs 860 lei/an).sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
Comment