Bravo...felicitari! stai relax ca ai facut o afacere buna...poate cea mai buna masina dupa tot forumul )
Ofertele S-h De Pe Autovit
Collapse
X
-
..."dupa tot forumul...", adica dupa toate loganurile, vine si a ta cumva, la urma
apropo, fluence nu e chiar o masina grea, mai ales benzinarul de 1.6...e cu 50-100kg mai grea ca un logan 1.6_16v. 1230-1280 fluence vs 1180kg logan. mai citeste pe forumuri intraba de vvt-ul al, ca la primele modele se cam ducea fulia defazoare; daca moara aia, ai varianta s-o inlocuiesti sau sa sudezi vvt-ul si faci bypass la pompa hidraulica. daca te hotarasti s-o anulezi, da avansul de cama pe maxim, sa traga bine in ture, nu jos ca un tractor cand e pe duca fulia aia, ze sude o bataie scurta la schimbarea brusca a regimului de turatie. poate au rezolvat problema, intre timp, dar la alea din 2008-2009 aparea jocul la defazor pe la 65000-80000km.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
In general motoarele 1.6 16v sunt foarte rezistente. Eu am avut pe fosta laguna din 98 doar 2 mici probleme. Simerigurile de la axa cu came. Din pacate mecanicul nu a putut sa desfaca suruburile de la axe....s a procedat prin scoaterea lor si taierea piulitelor. In rest de un sant mic in chiuloasa (nu stiu cum ii zice) nimic special. 400k km si 100k pe GPL. Eu nu am avut fulie defazoare si am stat linistit ))
Comment
-
Am sapat putin si am descoperit ca ar trebui schimbata la fiecare schimb de distributie si ca nu trebuie folosit 10w40, masina mea are 2 schimburi cu uleiul asta ceea ce nu e bine.
Chiar nu-mi fac griji, cand se va intampla, o voi schimba.
Prezinta totusi o pornire ceva mai greoaia decat loganul, dar ma gandesc ca ori e murdar senzorul turatie volanta ori asa porneste sistemul asta, invarte putin mai mult.
In 50-60.000 km daca pica iar, o mai schimb o data.
Masina asta a mers subturata, o simt in oras din toate pozitiile, aseara am incins-o un pic si parca dimineata cand am plecat a fost altceva.
Diseara torn m1 0w40 in ea si o scot pana la ploiesti pe a3.
Am mai descoperit ca are senzor ploaie si lumina.Last edited by 827sam; 27 October 2016, 12:27.Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.
Comment
-
-
Marian SLZ...pai, tot Logan? .Interiorul,putin restilizat, dar tot Logan e sau interiorul Loganului este Kia ,parca Loganul are boticul mai nervos .Tapiseria golanului pare mai buna ,sincer.Acum nu stiu cum se comporta ca masina,n-am condus Kia, o mica discutie cu un amic al carui Kia Ceed era cam bolnavior ,mai mereu , dar altceva nimic.
Comment
-
Originally posted by Marian SLZ View Posthttp://autovit.ro/anunt/kia-rio-ID7G...tml#9477b142cc
Credeti ca merita sa schimb Loganul din posesie cu masina din anunt?sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
-
Originally posted by 827sam View PostAm sapat putin si am descoperit ca ar trebui schimbata la fiecare schimb de distributie si ca nu trebuie folosit 10w40, masina mea are 2 schimburi cu uleiul asta ceea ce nu e bine.
Chiar nu-mi fac griji, cand se va intampla, o voi schimba.
Prezinta totusi o pornire ceva mai greoaia decat loganul, dar ma gandesc ca ori e murdar senzorul turatie volanta ori asa porneste sistemul asta, invarte putin mai mult.
In 50-60.000 km daca pica iar, o mai schimb o data.
Masina asta a mers subturata, o simt in oras din toate pozitiile, aseara am incins-o un pic si parca dimineata cand am plecat a fost altceva.
Diseara torn m1 0w40 in ea si o scot pana la ploiesti pe a3.
Am mai descoperit ca are senzor ploaie si lumina.
I-ai dat în gura pe A3? Cum se simte mașină, motorul, 200+, ture?, Ești mulțumit?Last edited by Kojak; 27 October 2016, 21:51.
Comment
-
Originally posted by B997NDL View Postsa fim seriosi, e peste logan clar. acum depinde ce motorizari au fiecare.
si eu as face schimbul. loganul din 2013 e aproape ca i kia din 2012, mai degraba din 2011.
macar nu rugineste in urmatoarele 3 luni.
macar nu rugineste in urmatoarele 3 luni.
Comment
Comment