If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Sau mai repede unu care castiga binisor si se relaxeaza in wk! este o masina care de noua a costat ceva! nu oricine isi permite sa dea pe o masina mica de la 15-16 mii de euro doar pentru distractie.
E o masinuta pentru corporatisti care vor sa se distreze in zilele libere! eu asa vad masina asta !
riscurilor unui drum in jermania sa vezi adevarul gol. acolo nu sunt caini cu covrigi in coada. masini frumos coafate la pret de bicicleta ...
neamtu o vinde de buna cu 5% din pretul de nou ? e tampit sau are prea multi bani ? pomama se face la biserica cu luminare nu in targ...
Pai ti-am zis eu ca in Germania sunt caini cu covrigi in coada ??eu vreau masina asa cum este ea de la proprietar cu km reali , la un pret corect pentru acel rulaj / an/dotari etc etc !! NU vreau pocnitori aduse de toti analfabetii care le dau kilometrajul inapoi de mama focului , le aranjeaza de zici ca sunt mai ceva ca o femeie dupa care cer un pret nesimtit de mare - "uite boss la oferta" "extra full" , "piele full" etc etc.
Ce te-ai aprins asa ? credeti ca sunteti singurii iesiti prin afara care ati vazut masini de vanzare ?
Urasc sa fiu mintit pe fata atunci cand un samsar vinde o masina de genul acelui golf cu rulaj manarit .
riscurilor unui drum in jermania sa vezi adevarul gol. acolo nu sunt caini cu covrigi in coada. masini frumos coafate la pret de bicicleta ...
neamtu o vinde de buna cu 5% din pretul de nou ? e tampit sau are prea multi bani ? pomama se face la biserica cu luminare nu in targ...
Pai ti-am zis eu ca in Germania sunt caini cu covrigi in coada ??eu vreau masina asa cum este ea de la proprietar cu km reali , la un pret corect pentru acel rulaj / an/dotari etc etc !! NU vreau pocnitori aduse de toti analfabetii care le dau kilometrajul inapoi de mama focului , le aranjeaza de zici ca sunt mai ceva ca o femeie dupa care cer un pret nesimtit de mare - "uite boss la oferta" "extra full" , "piele full" etc etc.
Ce te-ai aprins asa ? credeti ca sunteti singurii iesiti prin afara care ati vazut masini de vanzare ?
Urasc sa fiu mintit pe fata atunci cand un samsar vinde o masina de genul acelui golf cu rulaj manarit .
mda, masina de 14 ani cu doar 138500 km, . Mai nou, pun mai putin de 150000 km si de fiecare data kilometrajul are o valoare fixa, fara unitati la zecimale )
Acum 3-4 ani a plecat un prieten prin DE sa-si cumpere un passat din 2004-2006. Pe la 150.000km...si pe la 4000 euro (daca-mi aduc aminte bine)...nu a gasit. Ce gasea la km aia era mult mai scump (si extrem de rare).. Cam toate aveau pe la 350-550.000 km. A vazut una la 430.000 arata foarte bine...doar ca era speriat de km aia. S-a intors in RO...si dupa vo o luna a plecat in paita de masini din AR...undeghici ce ...a gasit acelasi passat, km putini (vo 160.000)...si cu vo 30% mai scumpa (aceasi masina pentru ca aretinut VIN-ul).
AProape de langa firma unde lucrez, sunt niste populati conlocuitoare...si vedeam frecvent masini busite la ei in fata casei. De vo 3 ori am avut curiozitatea sa vad si cati km au...toate peste 250-300k km. In toate anunturile date de ei toate masiniile erau fara incidente (accepta ori ce test)...si sub 200k km.
De fapt...statisticiile spun ca 80% din masiniile SH din RO au km manariti.
Dar ce este mai socant...lumea inca crede ca poate gasi masini de 10 ani sub 200k km.
Masina de 14 ani si 130 k km...exista precum exista si femeia perfecta sau parlamentarul cinstit...sunt la fel de rare...incat multa lume le crede legende.
nu e chiar asa. cum spunea vitriol mai sus, aia e o masina pe benzina si cu motor destul de mic, nu e facuta pentru autobahn. cele cu trilioane de km sunt diesel. neamtul nu ia benzina pentru naveta la distanta.
aia probabil a fost a unui pusti, masina de oras.
eu zic ca mai degreaba e un mit aia cu neamtul posesor de masina care face 500 km pe zi.
iar pentru oras e absolut normal sa aiba max 10 mii km pe an.
sunt multi pe aici care nu fac 10 mii pe an.
si masina e fabricata in 2004. 2017 e la inceput, deci are max 13 ani.
si oricum, prefer oricand un bmw din germania cu 300 000 km, decat un logan cu 150 000 si ani mai putini.
Last edited by B997NDL; 20 March 2017, 23:43.
Reason: Automerged Doublepost
Decat un BMW cu 300k ori cand un logan nou.
300k sunt multi km...trust me...dupa 200k deja incep problemele...si incepi sa bagi bani in ea. Indiferent de marca
am un prieten cu o solenza cu 600 de mii care a fost taxi si care n-a avut nici pe dracu, in conditiile in care vedea numai piese asam si ulei ieftin.
acum a trecut pe logan, dar nevasta-sa merge cu solenza.
nu apare nicio problema la 200 de mii, stai linistit. mai ales la o masina rulata in germania.
logan nou nu mi-as mai lua nici daca mi l-ar face cadou directorul fabricii.
cu 10500 cat a costat coaja mea (cu banii jos), luam un bmw beton.
Ti-ai lua mah, nu zic...da' io vad ca de multe ori tu te calicesti si la logan la bani de piese sau consumabile.
BMW ala sh de care zici crezi ca nu haleste bani? Pe langa faptul ca trebuie sa-ti permiti sa-l intretii cum tebuie, trebuie sa fii si dispus sa sari cu banu' (mai renunti la peturile de bere)...la general vorbind.
ASta care spoune ca nu a bagat nimic in masina...poate la fel de bine sa-mi spuna ca masina lui merge cu branza.
Eu nu stiu pe nimen icu masini de peste 200k care nu a inceput sa bage in masina (ba un ambreaj, ba bucse, ba pivoti, ba servo, ba clima).
Asa, povesti pescaresti aud zilnic...bmw inca miroase a nou la 300.000 si alte cele.
Ti-ai lua mah, nu zic...da' io vad ca de multe ori tu te calicesti si la logan la bani de piese sau consumabile.
BMW ala sh de care zici crezi ca nu haleste bani? Pe langa faptul ca trebuie sa-ti permiti sa-l intretii cum tebuie, trebuie sa fii si dispus sa sari cu banu' (mai renunti la peturile de bere)...la general vorbind.
la ce m-am calicit ?! am anvelope premium si piese numai oem.
doar la ulei nu mi s-a parut necesar sa bag redline sau new life, atata timp cat elf sxr e dedicat si motorul toarce cu el.
de ce sa iau un long life, cand schimb uleiul ianinte de 10 mii, sau max 10mii ?!
peste 200k care nu a inceput sa bage in masina (ba un ambreaj, ba bucse, ba pivoti, ba servo, ba clima).
Asa, povesti pescaresti aud zilnic...bmw inca miroase a nou la 300.000 si alte cele.
pai astea enumerate de tine sunt consumabile, normal ca le schimbi. dar nu cum zicea colegul, ca nu stiu ce pica de pe masina. iar la clima schimbi freonul.
si servo nu are de ce sa pice la 200-300 de mii, daca nu mergi fara lichid.
Last edited by B997NDL; 21 March 2017, 11:29.
Reason: Automerged Doublepost
toata masina in sine este o consumabila. Eu la masina mea noua...n-am schimbat nimic. De fapt...nici la logan-ul vechi se pare ca nu a fost nevoie (chiar daca era verificata periodic calumea)...nici ambreaj nici nimic. Totul se rezuma la costuri. Plus ca la o masina noua, sensele scad dramatic sa se duca ceva neasteptat.
Servo pica...vezi BMW din anii 2011-2013...seria 3 si mai ceva serii. 160-200k km cam tin (au fost ceva serii cu probleme). doar 1600 euro (calculatorul crapa)
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment