If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
tare rau sfatul baiatului de mai sus, toate argumentele le-a spus de parca BUGETUL nu este PRIMUL lucru la care ne gandim (toti) cand achizitionam o masina.
andrei, masina din poze pare ok dar verific-o foarte bine, nu este f usoara achizitia de logan sh, multe sunt de firma, multe sunt foste taxi, multe sunt neintretinute iar 132.000km nu sunt chiar putini daca fostii proprietari au tras de masina si nu au intretint-o;
dar in acelasi timp cu ceva rabdare, putin noroc si pricepere poti lua si o masina care a fost folosita destul de putin, unic proprietar, inca se mai gasesc, e drept nu stiu cate vor indeplini si cerinta sa fie musai 1.6 (eu as lua si 1.4 daca as gasi ok).
eu cred ca o masina SH mai vechiuta este potrivita ptr un incepator. intretinere ieftina, valoare mica in caz ca dai cu ea in gard, nu te doare sufletul daca mai zgarii o janta, o bara (adica poti sa o lasi si asa).
iar o masina sh te invata un habar despre anvelope, placute, revizii, amortizoare, mecanica etc etc.
la o masina noua nu inveti asta decat peste 5 ani )
si ce salt... de la logan la sandero... cam de la cosciug simplu la unul cu manere... daca nu este constient de trafic si este teribilist moare si in cap tractor... daca esti atent la cauciucuri, frane si alte echipamente la o masina poti sa mergi fara probleme cu orice.
a si apropo... la banii lui sandelu are tot 3 stele amarate.
a si apropo... la banii lui sandelu are tot 3 stele amarate.
Sorin, vorbește despre ce știi. Altfel mă văd silit să te corectez.
Dacă Sandero avea mai multe chestiuni pentru asistența automată a neatenților în trafic (de genul avertizare la părăsirea benzii) și la protecția pietonilor, avea 5 stele NCAP.
Sorin, vorbește despre ce știi. Altfel mă văd silit să te corectez.
Dacă Sandero avea mai multe chestiuni pentru asistența automată a neatenților în trafic (de genul avertizare la părăsirea benzii) și la protecția pietonilor, avea 5 stele NCAP.
avea 5 stele iN CAP.
uite aici 5 stele NCAP si maximum posibil in SUA.
cand vreodata ia sandelul nota de trecere in SUA ?!
Berlina italienilor a primit distinctia Top Safety Pick+
Vara trecuta, masina a luat cinci stele de la Euro NCAP
Costi, între Opel Corsa și Sandero aleg orice Sandero oricând cu ochii închiși. Fiesta nu am vrut pentru că am ales o marcă românească iar varianta Stepway îmi oferea mai mult decât Fiesta la alte capitole. Nu am vrut doar o mașină de oraș/asfalt. Sandero simplu este sub Fiesta, de acord cu tine.
Sorin, abia acum am înțeles ce ai vrut să spui: "la banii lui sandelu are tot 3 stele amarate". Lipsea o virgulă. Ai vrut să spui: "la banii lui (ai începătorului), Sandelu are tot 3 stele". Fără virgulă, am înțeles că la cât face un Săndel, are trei stele.
Am încercat să îl ajut pe om. Am căutat și pe autoscout.... din păcate pentru hateri și pentru Fordiști, Sanderiștii din Europa țin la preț când revând mașina. Nu există Sandero sh de 2500 €. Dacă ar exista, este probabil lovit, obosit, terminat, rablă.
Înțeleg râsul neîncrezător dar nu, nu sunt un nerealist. Scorurile cu care Skoda Fabia a luat 5 stele Euro NCAP sunt acestea: 81% la protecția adulților, 81% la copii, 69% pietoni și 69% asistență. Compară aceste numere cu cele ale Sandero și o să vezi că, după cum spune Sorin, încă niște buzzere în plus și putea obține 5 stele.
Last edited by gecmc94; 28 October 2017, 21:49.
Reason: Automerged Doublepost
Mda, am vazut/testat Loganul din anunt, dar era praf: lovit pe toate partile, facut de mantuiala, usile de-abia se miscau, martor airbag aprins (cica de la praf/mizerie), huruia/trepida urat la demaraj puternic, facea un zgomot nasol chiar si la 90-100 kmh, ziceai ca bate vantu prin ea, a mea a parut noua pe langa ea. Erau prea multe aspecte negative, asa ca, am renuntat, nici n-am mai negociat.
da, multe loganuri sunt conduse/detinute de ciobani (mai ales cei care NU le au cumparate de noi) care se multumesc ca scanteieste, benzineste si porneste mai departe nu mai conteaza asa tare, pe de o parte ii inteleg, cine are 2000 eur pe o masina nu cred ca are ~300-500eur anual cat te duce o intretinere corecta la o masina de 10 ani, chiar si logan fiind.
sau ma rog, chiar daca ii are nu ii baga in masina ))
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment