Ofertele S-h De Pe Autovit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am auzit de 1.6 TDI ca nu prea sunt reusite , cica cele de 2.0 TDI sunt mult mai ok la fiabilitate , in special cele dupa anul 2010.
    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

    Comment


    • Salutare!
      Nu vreau sa creez polemici pe marci/modele, eu inteleg ca ai benzinar si vrei sa treci pe diesel SH cu multi km..
      Deci din start temerile tale se pot adeveri in orice moment legat de problemele ce pot sa apara.
      Dar de acum esti pornit si trebuie sa iti iei masuri sa nu ramai cu un gust amar.
      Cum nu exista baba "domnisoara" oricare masina ai alege, mergi cu ea la toate constatarile posibile si mai lasa ceva bani de rezerva.
      Pentru ca si in cazul in care masina e ok (are istoricul verificabil, arata bine, constatarea e ok), uzura isi spune cuvantul si isi cere "dreptul".
      Bafta!

      Comment


      • Asa e, sunt un pic pornit, insa daca nu gasesc ceva ok, o las balta si mai astept. Am 14 ani de Logan, m-am saturat sa dau cheie si sa plec de fiecare data.

        Comment


        • Va salut din nou. M-am cam hotarat la asta, mai ales ca dau si o masina veche cu niste probleme si mai scade din suma.


          Am testat masina la reprezentanta Renault la un prieten: fara erori, kilometrii sunt reali, nu a avut evenimente serioase(doar bara spate revopsita de la mici incidente), motorul merge ok, injectoare Continental, filtrul de particule e in stare buna, anvelope noi. Trebuie facuta distributia, revizia, un amortizor spate e scurs, si placutele spate sunt aproape de final.
          Motorul este cel de 1.5 95 cp euro 5 240 Nm cu 6 trepte. Nu mi s-a parut foarte fasnet(comparativ cu 1.6 TDI 105 cp de la Golf 6), dar mi s-a parut elastic si silentios, si am inteles ca are si un consum bun.
          Ma seaca faptul ca(nah, nu am testat ca am uitat) sistemul audio (boxele de fapt) sunt de rahat si e mai dificil de pus altele, mi-ar fi placut sa fie partea de audio cum e la Golf 6/7 spre exemplu, sa nu mai umblu in usi sa produc greierasi si alte stricaciuni pe acolo.
          In rest, imi place masina,si pare ceva mai spatioasa decat Golf 6, care oricum ramane masina mea de suflet(daca n-ar fi teama de volante/injectoare/pompe si kilometri multi, as lua-o instant).

          Si cam atat.

          Comment


          • Si ce masina este? Ca linkul nu e valid.
            Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

            Comment


            • Era vorba de un Megane 3 pe care l-am luat zilele trecute. S-a rezolvat.

              Comment


              • Cum ti se pare, "tractorasul"? E alta viata, este?
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • vad acelasi motor 1.6 tdi (slab) peste tot , exceptie megane-ul evident care nu mai are anuntul valabil. EGR-ul e problema la 1.6 si nu numai.cauta 2.0 tdi. in rest alege tu. nu ai cum sa gresesti daca chiar iti place ceva. alege culoarea, optiunile , varianta de care ai nevoie pt ca in rest totul e la fel skoda- vw- seat ...

                  scuze , vad ca ti-ai luat. sa te bucuri de ea !
                  Last edited by Costi-bc; 3 June 2019, 22:54.
                  o/____\o
                  (i)
                  .........

                  Comment


                  • Originally posted by andreyi View Post
                    Era vorba de un Megane 3 pe care l-am luat zilele trecute. S-a rezolvat.
                    Eu am avut un megane 2 sportway, si era super ok, doar ca eu nu suport diesel, al meu era benzina. Masina ma cucerit, dar din pacate am vrut ceva mai nou si am vandut-o.
                    Sa te bucuri de ea!
                    Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                    Comment


                    • Multumesc frumos! Intr-adevar, e altceva, confortabil, placut la condus, dar si cu ceva minusuri cu care trebuie sa ma obisnuiesc, gen, raspuns slab la acceleratie la turatii mici versus Logan 1.6_16v, probabil pana intra turbina in drepturi. Megane-ul are motorul dCi 95 euro 5, si este versiunea Business.

                      Comment


                      • Loganul era E4; asta are E5, nu te lasa norma. Chiar daca dieselul are cuplu maxim la 1750 rpm, nu exagera cu accelerarea brusca la turatii mici; peste 2000 e ok. Schimba de asa natura incat sa nu "cazi" sub 2000. Niste sfaturi, pe care imi permit sa ti le adresez, cu scuzele de rigoare.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • Eu zic ca loganul era si mai usor, de aici si acceleratia mai ok.
                          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                          Comment


                          • DCi-ul are un lag (dieselul E5 in general) la apasarea brusca a pedalei, lucru mai evident la turatii sub 2000rpm. Chiar si la turatii mici, vei simti foarte bine raspunsul, incomparabil mai bun fata de benzinar; de ce ai apasa pedala la fund, fara sa obtii mare lucru, cand poti s-o faci progresiv si obtii un rezultat foarte bun. Oricum eu m-am obisnuit cu ambele motorizari; fiecare cu avantajele/dezavantajele ei. In plus, cunosc exact cum raspund cele doua motorizari, pe toata plaja de turatii. Un usor plus spre dCi, din punctul meu de vedere, avand in vedere stilul pe care il prefer.
                            Last edited by IancuMIC; 4 June 2019, 11:49.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • Originally posted by IancuMIC View Post
                              Cum ti se pare, "tractorasul"? E alta viata, este?
                              da, este cu megane-ul o fi ok, dar cu scenicul...in traficul din oras, sau la o depasire din scurt, loganul 1.6_16v e4 ridica un picior, ca si cainii, pe 1.6dci de 131cp cu ai lui 320Nm cu tot. pana apuca sa se tureze autobuzulca sa-l lansezi in depasire, cu loganul schimb doua trepte si caut renaultul cu privirea in oglinda pe autostrada, sau la depasirile in viteza, dupa 130-140, intr-adevar, caii aia in plus se vad. cuplul ala care impresioneaza posesorii de diesel, ca valoare nu inseamna nimic, daca pierzi cu cresterea in ture ca dintr-o galeata gaurita si daca ai si o cutie proasta, esti victima.
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • Ma, eu nu stiu cum ridica piciorul, ca eu am 1.2 tsi cu 131 cp, si vrwo 225nm. 1.6 16 v nu a avut nici cea mai mica sansa, si sa straduit cat a putut... Ma gandesc ca un 1.6 diesel cu tot atatia cai si cu nm mult mai multi nu are cum sa fie batut...
                                Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google