Ofertele S-h De Pe Autovit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Atunci sa-si ia Passat break 1.9 tdi.
    Autovit.ro este cel mai mare site de anunturi auto din Romania. Aici poti gasi mii de anunturi cu masini noi si second hand de vanzare.

    Autovit.ro este cel mai mare site de anunturi auto din Romania. Aici poti gasi mii de anunturi cu masini noi si second hand de vanzare.
    Last edited by mr.K; 11 November 2012, 19:05.

    Comment


    • Originally posted by Costi-bc View Post
      si marmota ... http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_DLD_engine
      acelasi motor e si pe volvo s40 de exemplu , sau mazda 3 , citroen/pejo ...
      desigur ca-s mai bune la citroen
      Pai marmota nu citeste pana la capat, ca e superficiala...
      "The Duratorq DLD-418 is a 1.8 L (1753 cc) intercooled common rail diesel engine. It is only a DLD by name, since it is completely unrelated to the 1.4/1.6 units, and is derived from Ford's own 1.8 8v Endura-D engine that saw service through the 1980s and 1990s. However, Ford considers it part of the DLD family, as evidenced by the official "DLD" name."
      The Endura-D was heavily revised and updated with a variable-vane turbocharger and a Delphi high-pressure common rail injection system and relaunched in 2001 as the DuraTorq TDCi, with the original engine being rebadged 'DuraTorq TDDi'.

      Deci, cum ziceai?
      Care motoare au avut cele mai multe probleme? Si despre ce motor vb aici? cel de 1.4, 1.6 hdi? Sau 1.8?
      Ce mai zice marmota? Ca folia asteapta runda a 2 a.
      Touche.

      Originally posted by kubala7 View Post
      da, 1.6 HDi de pe Peugeot 308, geniale, fiabile, si foarte ieftina intretinerea ... in alta ordine de idei maine merg cu varu-meu sa vedem un 316i break din 2002, proprietarul zice ca are 190.000km, vedem ...
      Daca frati-tu a luat cazan, cu ce e de vina PSA? Tu chiar crezi ca eu imi bat gura ca sa ridic in slavi de pomana PSA-ul?
      Momentan nu mai am, insa masinile lor mi-au placut tare mult.

      Si uite cum un posesor de masini nemtesti, viseaza la un citroen.
      Oare cine e indoctrinat si nu vede de nas?
      Last edited by Cezar; 11 November 2012, 23:23. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • bun, a luat cazan, dar sa zicem ca lua alta masina in exact aceeasi stare, opel astra, sau logan,(sa fie nevoit sa schimbe exact aceleasi piese pe care le-a schimbat la 308) tot aceeasi bani ii dadea pe piese ?
        Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

        Comment


        • Detaliaza ce a luat, ca sa verificam preturile.
          Ca asa poti lua un radiator de AC de la 600 la 2000 lei, depinzand de unde le cumperi.

          Comment


          • pai legat de motor a schimbat termostat-250lei (de logan benzina de origine e 35 de lei, iar diesel 90) , 2 senzori, nu stiu exact ce senzori, atata stiu ca din cauza unuia nu mai pornea, deci era legat de aprindere, iar celalat nu stiu, au fost si aia 400 in total, 2 amortizoare 600 de lei , si inca ceva la ambreiaj nu stiu exact ce si nu vreau sa zic vreo prostie care a fost tot vreo 200 de lei. toate astea in aprox 5 luni. cu transport, cu manopera, a ajuns undeva la 2000 de lei
            Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

            Comment


            • Oameni buni pe viitor imi doresc ceva mai de familie,gen dokker,caddy,scenic sau grand scenic pt spatiul mai mare..Ceva recomandari..dokeer e nou si scumpp..
              Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

              Comment


              • cati bani ai ? eu unu' iti recomand un Touran FSI, daca ai banii necesari sa iei una acceptabila, nu coptaturi.

                la asa ceva ma refer http://cautare.mobile.ro/automobile-...DS&tabNumber=1
                Last edited by kubala7; 12 November 2012, 12:38. Reason: Automerged Doublepost
                Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

                Comment


                • Ms,da as lua asa ceva!Numai ca Fsi este un motor mai pretentios..Stiu persoane ce foloseau de 98 benzina,cea de 95 nu prea ii era pe plac..
                  Kubala,pai as da skoda si as lua asa ceva..Nu stiu cati bani as putea lua..
                  Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                  Comment


                  • Originally posted by kubala7 View Post
                    pai legat de motor a schimbat termostat-250lei (de logan benzina de origine e 35 de lei, iar diesel 90) , 2 senzori, nu stiu exact ce senzori, atata stiu ca din cauza unuia nu mai pornea, deci era legat de aprindere, iar celalat nu stiu, au fost si aia 400 in total, 2 amortizoare 600 de lei , si inca ceva la ambreiaj nu stiu exact ce si nu vreau sa zic vreo prostie care a fost tot vreo 200 de lei. toate astea in aprox 5 luni. cu transport, cu manopera, a ajuns undeva la 2000 de lei
                    Cilindru receptor ambreaiaj - 95 lei
                    Termostat - 180 lei
                    Amortizoare fata - 190 lei bucata
                    Daca ia piese scumpe e treaba lui...
                    Acum, ca sa schimbi amortizoarele inseamna ca masina aia a mers o caruta de km. Eu am avut un citronel c4 cu 170.000 km si nu a avut probleme cu amortizoarele. De fapt, cu nimic.

                    La preturile ce le-ai dat tu (cam mari, dar nu sunt banii mei sa plang dupa ei), costul pieselor era de 1450. Restul de 550 a fost pt manopera. Si sa ma scuzi, dar pt 2 senzori, un rahat de cilindru, 2 amortizoare si un termostat sa dai 550 lei, e cam mult.
                    Deci, nu te mai plange ca PSA costa, ci plange ca nu stii sa-ti administrezi monetarul.

                    PS: pretul pieselor le gasesti pe autokarma.ro. N-am cautat prea mult, ca sigur gasesc si mai ieftin.

                    Buna treaba sa recomanzi o masina mare pe benzina...
                    Last edited by Cezar; 12 November 2012, 12:55. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • la 1400 de kg, nu mi se pare chiar asa masina imensa, 115 cai sunt suficienti, doar a zis ca o ia pt familie, nu pt liniute. Si consumul nu e chiar asa mare.
                      Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

                      Comment



                      • vs


                        Si asta doar din ce spun ei.
                        Un diesel se simte mult mai bine pt mers afara, iar motorizarea 1.9 tdi nu este pretentioasa deloc.

                        Comment


                        • Am fost sa vedem acel 316i, aia sigur nu a fost o masina ingrijita care sa merite banii, interiorul total neingrijit, scaunele patate in ultimul hal, arse cu tigara, geamul electric din dreapta nu functiona, la exterior arata binisor, in afara de rugina de la ambele aripi de pe dreapta, si cateva zgarieturi, daca interiorul a fost total neingrijit, ne-am gandit ca si motorul a fost la fel, revizii nefacute la timp, consumabile de proasta calitate etc. (ca prin minune proprietarul pierduse cartea de intretinere). Asa ca am renuntat, nici nu a mai fost nevoie de test-drive. Am pierdut vremea de pomana.
                          Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

                          Comment


                          • La masini de 3000 euro chiar nu stiu la ce vrei sa te astepti. Vreo frumusete rapitoare? Vreo scula intretinuta? N-ai sa vezi...

                            Comment


                            • 3700 cerea.
                              Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

                              Comment


                              • Legat de TOURANu FSI era o idee buna..nu fac multi km pe an,max 10.000km,IAR in oras nu m-ar deranja daca ar lua un 11L.
                                Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google