Ofertele S-h De Pe Autovit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Renault este renumit pentru masini ieftine, masini mici si agitate si Formula 1.
    Confort nema, dotari ciu-ciu, calitate asisderea.
    Mai incearca cu latitudinea lui peste, cum au incercat cu Velsatis. Tot o struto-camila iese : deloc originala, cu motoare mediocre, se vrea a fi premium dar nu prea poate.
    E ca si cum l-ai pune pe Mercedes sa faca o masina ieftina: evident ca va iesi ceva prost.
    Sau, e ca si cum ai lua o femeie urata, ii pui silicoane, colagen, o rochie scurta + platforme si o trimiti in club. Fraierii iau teapa, insa desteptii stiu sa deosebeasca.

    Laguna din 98 confort? Masini adevarate? Comparativ cu ce?

    Unde vreodata in vecii vecilor va fi avut Renault mai multe dotari in standard sau optiuni ca un Mercedes, BMW, Audi, Lexus s.a.m.d.?


    Are 2 motoare: unul pe benzina de 2.0, altul diesel de 2.0 in 2 versiuni.
    Intr-adevar, o mare scula.

    Daca incepem sa ne masuram masinile dupa cat de incet trecem calea ferata, atunci Logan e za best.
    Daca pentru unii confortul sta DOAR in suspensii, e clar ca se vorbeste despre castraveti murati, nu masini.
    Last edited by Cezar; 3 October 2013, 13:38. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • comparativ cu ce vrei tu din gama aia si pragul de pret respectiv! opinia mea, desigur!

      Cezare...nu putem compara Latitude cu e clase, seria 5, a6 ori lexus! comparatia este total nepotrivita! cat costa renaultu` si cat costa cele anterior enumerate? deci nu e loc de comparatie!
      Last edited by jonnie007; 3 October 2013, 13:45.
      Keep walking...

      Comment


      • Pana si pe Laguna 3 exista un al 3-lea motor, un 2.0T.

        La modelul de top trebuiau sa dea posibilitatea sa alegi intre 5-6 motorizari. Oricum seamana cu Accord si se mai numeste si ca telefonul meu pe piata asiatica.

        Comment


        • Originally posted by jonnie007 View Post
          comparativ cu ce vrei tu din gama aia si pragul de pret respectiv! opinia mea, desigur!

          Cezare...nu putem compara Latitude cu e clase, seria 5, a6 ori lexus! comparatia este total nepotrivita! cat costa renaultu` si cat costa cele anterior enumerate? deci nu e loc de comparatie!
          Eu n-am indraznit sa o compar cu cele mentionate, ci un alt coleg de forum.
          Evident ca nu e loc de comparatie, fiind o masina net inferioara, la absolut toate capitolele.

          Pana acum este cel mai ieftin sedan cu "pretentii".

          Vad ca singurul competitor ramane Honda Accord.
          Last edited by Cezar; 3 October 2013, 13:55. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • Originally posted by Allyn_y View Post
            In universul in care cu bimmeru incetinesti la toate liniile de tramvai si mucurile de tigari
            Jonnie fiecare cu parerile lui , relax
            Eu cred ca nici nu te-ai suit intr-un BMW, vreo data, no offense. Numeste un singur model Renault, demn de clasa Premium si apoi discutam de "Renault renumit pentru confort". Asta e de perle

            PS: Iar discutam din reviste si desene animate?
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • daca prin confort intelegi doar dotari iar suspensia nu conteaza ,atunci tu vb din basme si nu te ai urcat in Latitude ca sa nu mai zic mers,no offense ( oricine stie ca bmw e renumit pt suspensia rigida) ps: lucrez la o fabrica auto ,oricum nu tin sa ma contrazic cu tn ca nu ma intereseaza parerea ta sa revenim la sub topicului
              Last edited by Allyn_y; 3 October 2013, 16:37.

              Comment


              • Stimabile tu ai inceput comparatia cu Mercedes, bmw si altele.
                Ba mai mult, ai spus ca in standard are mai multe optiuni ca Mercedes, ceea ce evident ca este fals.
                Suspensia, ce-i cu ea?
                Mie mi-a parut usor dura, nici pe departe confortabila.
                Dotari? Multe, prost puse si cu functionare ciudata.
                Ai incercat acel scaun de face masaj? Dar unul de la Mercedes? Exista diferente intre ele?
                Dar incalzirea in scaune? Cum se difuzeaza caldura comparativ Mercedes, bmw sau altele?
                Asta inseamna confort, pe langa suspensie (la care nu exceleaza), dotari (relativ ok ca numar, insa prost puse si de calitate inferioara) si senzatia pe care ti-o ofera global.

                Mie unul mi-a parut o masina confortabila si buna, insa pentru anii 90.
                As putea-o compara foarte usor (daca nu o fi si identica) cu Renault Safrane. Fix aceeasi branza.

                PS: bmw este renumit pentru alte lucruri. Baietii de la bloc cred ca e renumit pentru suspensia dura (fara sa fac precizare la tine).
                Si inca ceva: la ce pana mea conteaza ca lucrezi tu la o fabrica auto? Eu conduc mai multe firme si imi e rusine sa spun sau sa insinuez ca stiu tot, pt ca adevarul este altul - invatam mereu si niciodata nu stim suficient.
                Last edited by Cezar; 3 October 2013, 16:47.

                Comment


                • N-ai inteles bine. Acel Latitude e mai dotat ca un seria 3 standard de ex sau passat etc.Asta am zis,nu a comparat nimeni Latitude cu S ,e klasse etc
                  Si corect, nimeni nu a zis ca stie tot.Dar unii se pare ca stiu doar sa improaste cu noroi in unele branduri si se cred atotstiutori visand ca nemtii fac masini perfecte .Fiecare cu parerea lui desigur,whatever
                  Last edited by Allyn_y; 3 October 2013, 16:59.

                  Comment


                  • Originally posted by Allyn_y View Post
                    Are mult mai multe dotari decat multe alte masini standard incepand cu Mb si nu numai . E versiunea full probabil si cum Renault e renumit pt confort era si normal ;
                    Si ceva care rupe pe genunchi multe masini:
                    http://www.autoscout24.ro/Details.as...000&asrc=st|fs
                    Tu cu gurita ta ai zis ca are mai multe dotari ca un Mb. Nici vorba de seria 3, sau altele. Ai zis clar Mb.
                    Nemtii mereu au facut masini pentru consum mai bune ca francezii, in special Renault. Printre putinele departamente unde francezii chiar stiu sa lucreze este motorul HDI. Si nu sunt cei de la renault, pt ca ei habar nu au. Sau au, dar le fac cu termen de folosinta limitat

                    Renault momentan este foarte bun in formula 1, ce insa n-are nicio treaba cu masinile pe care ei le fac.
                    E ca si cum stiu sa fac bine bijuterii de lux, insa eu vand tot cristale false.
                    Last edited by Cezar; 3 October 2013, 16:59.

                    Comment


                    • Cezar, cand avea Renault acces si demaraj maini libere cu card (clio si megane 2005), altii dadeau la cheie in masina de 100 000 de euro. Mai au si ei cate ceva in plus, dar ce-i drept e ca pretul le vinde, nu performantele/dotarile lider de piata. De banii de latitude iei un a kasse mai putin dotat, si latitude e ditamai baraca.

                      Originally posted by jonnie007 View Post
                      Aline...si eu incetinesc la liniile de tramvai...am trecut in iunie prin gunoiul de Bucuresti...si erau adevarate rape liniile alea!
                      Si in gunoiul din tulcea au gropi, fara scuza ca ar avea si tramvai. Cu toatea astea loganurile si renaulurile cu PDG trec mai repede si mai comod peste gropi decat BMWurile cu efficient dynamics.
                      Last edited by einstein1984; 3 October 2013, 17:04. Reason: Automerged Doublepost
                      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                      Comment


                      • Corect, insa o cartela nu transforma masina. Cu ce ma avantajeaza cartela aceea, cand masina e vai mama ei? A se vedea Renault Megane dci (paule, unde esti sa-ti spui parerea de posesor fost inrait!).

                        Renault stie sa faca masini mici si agitate foarte bune. Masini low-cost excelente, daca nu chiar cele mai bune low-costurile. Mai stiu sa faca masini utilitare.
                        Insa premium niciodata. Au incercat mereu si nu le-a iesit. Nici nu este posibil sa le iasa, pentru ca tot research-ul lor consta in masini ieftine si rapide, ieftine si consumatoare de putin combustibil, ieftin si incapator.
                        In zona asta, sunt lideri din toate pozitiile.

                        Comment


                        • Originally posted by Cezar View Post
                          Tu cu gurita ta ai zis ca are mai multe dotari ca un Mb. Nici vorba de seria 3, sau altele. Ai zis clar Mb.
                          Nemtii mereu au facut masini pentru consum mai bune ca francezii, in special Renault. Printre putinele departamente unde francezii chiar stiu sa lucreze este motorul HDI. Si nu sunt cei de la renault, pt ca ei habar nu au. Sau au, dar le fac cu termen de folosinta limitat

                          Renault momentan este foarte bun in formula 1, ce insa n-are nicio treaba cu masinile pe care ei le fac.
                          E ca si cum stiu sa fac bine bijuterii de lux, insa eu vand tot cristale false.
                          Da, si decat un Mb c klasse ,accord etc. ce n-ai inteles? Masini mai scumpe de noi unele ,asta era ideea in versiuni standard

                          Comment


                          • Originally posted by Allyn_y View Post
                            daca prin confort intelegi doar dotari iar suspensia nu conteaza ,atunci tu vb din basme si nu te ai urcat in Latitude ca sa nu mai zic mers,no offense ( oricine stie ca bmw e renumit pt suspensia rigida) ps: lucrez la o fabrica auto ,oricum nu tin sa ma contrazic cu tn ca nu ma intereseaza parerea ta sa revenim la sub topicului
                            Amice, BMW fabrica printre cele mai echilibrate si manevrabile mașini de pe planeta, toate astea combinate cu confortul clasei premium (si suspensia e tot de clasa premium) , acolo unde Renault ajunge doar in imaginatia naiva a unora. Daca tu dai exemplu, cataractele cu arcuri taiate dupa urechea ciuning-arilor, n-are rost sa discutam. I rest my case.
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • In standard? Nu cred. Arata-mi dotarile standard ale unui C-class comparativ cu un Renault Lat tot standard.
                              Apoi mergem la categoria full option, de ambele baricade.
                              Apoi comparam preturile.
                              Totusi, Lat intra in categoria E classe. Sau nu?

                              Pretul se vede in orice lucru. Nu exista ieftin si bun, ci doar scump si prost!
                              Mercedes de ex a mai scazut pe partea de fiabilitate, insa calitatea celorlalte componente a ramas aceeasi. De aici si costul ridicat, ca nu cumperi doar numele (vezi Lotus ce-ti ofera o conserva cu motor de Toyota fara pic de dotari si scaun FIX)
                              Last edited by Cezar; 3 October 2013, 17:07. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • Poate sa aiba Latitude si cu 50% mai multe dotări, degeaba daca in 7 ani, jumate din ele nu mai funcționează
                                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google