am fost acum cateva zile cu un prieten pana in tg mures sa vada si sa cumpere un audi a4 avant 2006, b7, 2.0tdi cu dpf 140 de cai, codul de motor nu l-am retinut dar parca BKP, 219 mii de km
masina impecabila estetic (cica nu fusese vopsita/lovita niciodata), neagra, nici o zgarietura nimic, zici ca acu fusese vopsita, interior boboc, navigatie mmi, 6+1 viteze, clima automata, scaune sport. 5700 de euro. a-2-a zi s-a intors cu banii s-o cumpere (omul a crezut ca vine si o si ia). singurele probleme: l-a apucat regenerarea cand a ajuns cu ea (cica a condus sotia prin oras de sarbatori ca el a baut) si i-a murit bateria dupa ce i-a pus motorina, dar a pus-o la reincarcat iar a doua zi a cumparat una noua.
masina cica a fost adusa din dusseldorf, 1 singur proprietar, tuv pana in 2017, masina are si brif mare si brif mic (nu stiu ce e ala) iar pana in 2013 reviziile au fost facute la reprezentanta, din 2013 pana acu la un service mai mic de 2 ori pe an
masina trage f bine, eu unul am fost extrem de incantat de ea si de cum se aseaza la drum. ca si investitii pe care trebuie sa i le faca: revizie (asta a facut-o, l-a costat 450 de lei ulei si toate filtrele) distributie (a fost facuta la 120 de mii) si sa-i mai schimbe termostatul (acul sta la 75 de grade si doar pe loc urca spre 90) si sa plateasca taxa de inmatriculare care e vreo 500 de euro dupa cum a zis vanzatorul. in rest masina e bibelou
masina pe care o inlocuieste e un ford focus 1 break, din 2001, 1.6 16v cu 313.000 km care mananca jar. masina nu are nici o problema tehnica, doar ca a vrut mai multa putere si airbaguri si confort
ce e drept ca mi s-a aprins si mie beculetul cu sh, parca nu-s atat de rele masinile pe cat se spune doar ca eu ma axez pe reprezentante care scot masinile la buy back, nu pe autovit.
am vazut o oferta interesanta: audi a4, b7, din 2007 parca, 1.6 simplu (eu vreau fiabilitate si benzina, nu tdi), numai 57 de mii de km parca, totul pt 7800 mii de euro + garantie 1 an
din pct meu de vedere e o alternativa f buna la un logan nou/sander stepway si nu se pot compara deloc
masina impecabila estetic (cica nu fusese vopsita/lovita niciodata), neagra, nici o zgarietura nimic, zici ca acu fusese vopsita, interior boboc, navigatie mmi, 6+1 viteze, clima automata, scaune sport. 5700 de euro. a-2-a zi s-a intors cu banii s-o cumpere (omul a crezut ca vine si o si ia). singurele probleme: l-a apucat regenerarea cand a ajuns cu ea (cica a condus sotia prin oras de sarbatori ca el a baut) si i-a murit bateria dupa ce i-a pus motorina, dar a pus-o la reincarcat iar a doua zi a cumparat una noua.
masina cica a fost adusa din dusseldorf, 1 singur proprietar, tuv pana in 2017, masina are si brif mare si brif mic (nu stiu ce e ala) iar pana in 2013 reviziile au fost facute la reprezentanta, din 2013 pana acu la un service mai mic de 2 ori pe an
masina trage f bine, eu unul am fost extrem de incantat de ea si de cum se aseaza la drum. ca si investitii pe care trebuie sa i le faca: revizie (asta a facut-o, l-a costat 450 de lei ulei si toate filtrele) distributie (a fost facuta la 120 de mii) si sa-i mai schimbe termostatul (acul sta la 75 de grade si doar pe loc urca spre 90) si sa plateasca taxa de inmatriculare care e vreo 500 de euro dupa cum a zis vanzatorul. in rest masina e bibelou
masina pe care o inlocuieste e un ford focus 1 break, din 2001, 1.6 16v cu 313.000 km care mananca jar. masina nu are nici o problema tehnica, doar ca a vrut mai multa putere si airbaguri si confort
ce e drept ca mi s-a aprins si mie beculetul cu sh, parca nu-s atat de rele masinile pe cat se spune doar ca eu ma axez pe reprezentante care scot masinile la buy back, nu pe autovit.
am vazut o oferta interesanta: audi a4, b7, din 2007 parca, 1.6 simplu (eu vreau fiabilitate si benzina, nu tdi), numai 57 de mii de km parca, totul pt 7800 mii de euro + garantie 1 an
din pct meu de vedere e o alternativa f buna la un logan nou/sander stepway si nu se pot compara deloc
Comment