tipul e samsar, are cateva anunturi numai cu masini, nu prea cred ca nu intra rugina in ea pana acum deci probabil e vopsita/restaurata
Ofertele S-h De Pe Autovit
Collapse
X
-
Daca reusesc sa vand Sandero ma bate gandul sa imi iau o Laguna 3.
Ce parere aveti?
Last edited by spanu; 20 January 2016, 17:58.fara
Comment
-
Originally posted by spanu View PostDaca reusesc sa vand Sandero ma bate gandul sa imi iau o Laguna 3.
Ce parere aveti?
http://autovit.ro/anunt/renault-lagu...tml#a78609c41c
Sper ca te ai documentat pe forumuri legat de Laguna 3...cam ce pica pe ea. In rest masina este super....si destul de scumpa la piese.
Comment
-
masina e faina, practic capeti un audi a4 b7 in straie de seat. in afara de un consum de benzina mai mare pe care trebuie sa ti-l asumi altfel nu cred ca vei avea probleme. brady par a fi seriosi, nu cred ca scot gogosi la vanzare
dsg-u nu cred ca are probleme la rulajul asta, chiar daca nu i s-a schimbat niciodata uleiul din cutie. oricum, trebuie schimbat imediat dupa achizitie
mie mi s-a pus pata pe bmw f10....am stat azi intr-unu sh la sigemo, 525d anul nu-l stiu dar o fi fost vreun 2012 minim, rulajul nu l-am vazut trecut. masina minunata, pachet exterior m sport, interior de piele crem cu insertii de lemn si aluminiu. in fine, masina extrem de bine intretinuta, impecabila si la int si vopseaua exteriora era deosebita. pretul nu mi s-a parut deloc mare: 25 de mii de euro fara 1 euro) ofereau si posibilitate de leasing+garantie 1 anLast edited by cristi....; 22 January 2016, 21:06.
Comment
-
pai cred ca papa daca te dai la ele. de ex un amic de al meu cu care am fost sa vada un a4 b7 2.0tdi 140 de cai si pe care l-a si cumparat.. a facut revizia acu vreo 2 saptamani si ieri m-a sunat sa ma intrebe ce trebuie sa faca ca i s-a aprins becu de la ulei in bord. pai ce sa faci jupane, i-ai oloi si toarna-i zic. pai cum? e imposibil! de abia i-am facut revizia. pai bre, nu ti-am zis ca daca ai talpa grea ca a ta papa ulei?! in fine, s-a conformat, i-a luat 1l de ulei si gata (m1 esp formula 5w30). el are si un stil aiurea de condus, confunda tdi-ul cu benzina aspirata, schimba la 3500, 4 mii etc. e normal sa-i pape ulei
chiar la 1 mie de km nu cred ca trebuie completare, dar pe la 2-3 mii posibil. la 2500 de km i s-a aprins becul la amicul asta de la revizie, dar repetet, la un stil agresiv de condus. probabil ca la mine nu s-ar fi aprins niciodata
oricum, comportamentul dinamic al masinii e incantator. sta foarte bine pe viraje luate mai cu aplomb, suspensia filtreaza foarte bine denivelarile , e ”altceva” fata de ce suntem noi obisnuiti pe logan, nu seamana deloc
din pct meu de vedere, as putea sa traiesc foarte bine cu un consum mai mare de benzina si ulei daca alte probleme mai complicate nu as intampina
dsg-u oricum reclama un cost suplimentar la intretinere, din cate am citit eu pe forumuri e 1500 de lei operatia, schimb de ulei ulei+filtru.
legat de consumul de ulei, nu vreau sa zic o prostie, dar din ce au mai postat posesorii pe forumul vag, chiar in cartea masinii scrie ca un consum de pana la 1l/1mie de km e considerat normal
avand turbina, care e racita de ulei, daca ai talpa grea normal ca uleiul ala ”dispare”, se arde/evapora (motoarele turbo degajând cantitati f mari de caldura)
uite un test drive in ro daca te intereseaza modelul
Comment
-
Cand am cumparat Laguna in 2013, Olandezul mi a zis clar un a fost lovita de masina de gunoi. Usa nou, aripa, capota, bara, faruri, etc. Nu a fost grav (a fost jupuita) ...dar au fost puse noi (acum nu stiu daca sunt originale sau nu) . Problema a fost ca dupa 8 luni mi a sarit lacul dupa toate. )) deci nu a mintit. Nu mi dadeam seama ca a fost lovita daca nu zicea.
Comment
Comment