Da intr-adevar plateste, cel putin asigurarea este 150de lire pe luna, insa castiga banii dupa urma masini, pentru ca nu are un traseu fix, trebuie sa ajunga in diverse locuri pe langa Londra si are nevoie neaaparat de masina... cand castigi 3000 3500 de lire , e ok si plateste chiar si 2000 de lire pe an, nu ok, rezonabil sa zic asa. La noi muncesti pe 250 de euro, si asigurarea la un logan e 150de euro. Deci fiecare ce isi permite . Oricum orice s-a zice EU raman la parerea ca audi este o masina forate buna, mai ales modele pana la 2006 2007 foarte rezistente in timp.
Ofertele S-h De Pe Autovit
Collapse
X
-
Deci m-am exprimat corect 2006 2007, intr-adevar ce este acum aparut in ultima vreme s-a cam dus in jos. Si legat de taxele impozitele si asigurarile de la noi, in motor mai mare de 2 litri nu se merita ca oricum nu-l poti folosi la adevarata valoare, pqnq wi 2litri mi se pare mult la limita de 130 dupa A-urile noastre, deci arhisuficient pentru infrastructura noastra si amenzile care ni le baga astia acum , auzi 1600de lei pentru vorbit la telefon )!
Comment
-
Vorbitul la telefon la volan e clasa 1 de amenzi, 2-3 puncte, adica 210-315 lei, nicidecum 1600 lei.
Sper sa o nimeresti mai bine cu Audi. Intereseaza-te de costuri la un A6, pana si la A4 sunt marisoare. La 22 de ani poti face o groaza de lucruri cu banii, nu-i baga intr-o masina veche si costisitoare, mai bine vezi lumea, cumperi o casa etc.
Sunt masini bunisoare si accesibile la piese, gen Opel.Last edited by mr.K; 1 February 2016, 21:32.
Comment
-
Last edited by kubala7; 2 February 2016, 01:01.Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit
Comment
-
Originally posted by mariusstf View PostDeci m-am exprimat corect 2006 2007, intr-adevar ce este acum aparut in ultima vreme s-a cam dus in jos. Si legat de taxele impozitele si asigurarile de la noi, in motor mai mare de 2 litri nu se merita ca oricum nu-l poti folosi la adevarata valoare, pqnq wi 2litri mi se pare mult la limita de 130 dupa A-urile noastre, deci arhisuficient pentru infrastructura noastra si amenzile care ni le baga astia acum , auzi 1600de lei pentru vorbit la telefon )!
Daca ai chef, te poti da fluierand...
Originally posted by vdmihai View PostDe consumuri stiu. Pur si simplu imi place ca masina, asa cum probabil tie iti place Bmw .Chiar m-a incantat ideea 2.4+gpl. M-am gandit la unul din 2008-2009, costuri nu cred ca ar fi exagerate, doar ca nu stiu prea multe de motorizari si am facut o intrebare aici. Niciodata nu o sa cumpar ceva ce nu pot sa intretin, nu stiu de ce m-ai catalogat asa, poate din cauza varstei .
Cool nu sunt, am nevasta, nu trebuie sa mai fiu cool pentru nimeni .
Vreo recomandare?
Si gandeste-te daca iti permiti sa schimbi ocazional piese de vreo 1000 lei.
Discuri, placute, filtre, afla cat costa. Senzori, planetare, cardane, etc. Daca ti le poti permite, atunci ia-o. Daca te gandesti ca nu se strica, iar daca s-ar strica n-ai cum sa le cumperi, nu o lua.
Eu cand am luat BMW-ul am stiut foarte clar ca-i voi pune GPL. Insa i-am pus pt ca n-am chef sa le dau alora bani mai mult decat merita. Imi permit sa merg fluierand cu ea si pe benzina si sa-i fac schimburile doar la BMW, doar ca imi e scarba de aia si n-am chef. Insa o fac pt ca ASA VREAU, nu pt ca sunt constrans.
O sa va arat zilele ce urmeaza cat costa intretinerea unui BMW x5 pe 3 ani. Sa vezi acolo distractie
Originally posted by darksid3 View PostIn romania nu merita motor mai mare de doi litri. Impozitele sunt penibile, iar infrastructura nu exista.
Audi face de ras, segmentul premium, la ce fiabilitate ofera in ultimii zece ani.
N-am idee de fiabilitatea Audi, insa imi plac motorizarile actuale. Trag ca bestiile si consuma putin.
Comment
-
de fiabilitatea unui seria 5 in caroserie f10, motorizare 2.0d sau 2.0d biturbo (525d) ce stiti?
de generatie precedenta, e60, n-am prea citit lucruri bune legate de fiabilitate, destul de slabuta. de f10 n-am prea gasit nimic legat de subiectul asta, de asta intreb. doar de uleiul din cutie, ca sunt probleme daca nu e schimbat, alte aspecte negative nu
Comment
-
In general bmw ul nu are probleme majore, ba dimpotriva, sunt chichitze care se pot face in regim DIY (do it yourself). Pe N47 cele cu distributia in spate (umbla vorba) au fost probleme. Nasol e ca motoarele 2.0 turbo (mai ales cele pe benzina) au pierdut rafinamentul oferit de un aspirat 6 in linie. Pe seria 5, doar 523i care are 3.0 aspirat 6 in linie, un motor ce se trage din faimosul M54, cotat ca printre cele mai fiabile motoare pe benzina, in istoria bmw.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
experienta mea cu masinile este una extrem de limitata; stiu mai multe doar din citit/documentare, dar experienta pe viu am cu un singur motor, cel de logan si cu inca cateva din postura pasager dreapta (1.6hdi de pe noul c4 de 112 cai, 1.6 16v de pe focus 1, 2.0tdi 140 de cai si motorul de 2l benzina bmw (318i e91)
cu 6 in linie sau mai mare nu am mers niciodata
momentan am vazut cum se face revizia la un 520d (ma interesa mai mult cum se schimba filtrul de aer de la motor si cele de polen si cat de complicata e arhitectura motorului)
Comment
-
Am renuntat la ideea cu A6 si motoare >2.0. Nu merita.
Plus ca printr-o intamplare ciudata m-am pricopsit cu o mazda3 din 2008, 1.6 benzina. E draguta ,interior frumos, nu stiu mai nimic despre ea, doar ca in cei ~300 km rulati cu ea are un consum de 6.5.sigpic
!
Comment
Comment