se poate opta si varinta 1.5 110/6 trepte. Cu muuuuult peste Logan nou si mai ok decat mazda. Pentru cine doreste o masina mare.
Ofertele S-h De Pe Autovit
Collapse
X
-
Originally posted by 827sam View Posthttp://autovit.ro/anunt/mazda-3-ID7Gfffx.html
Cunoasteti ceva probleme la modelul asta?
Ar fi alternativa unui logan nouIn fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
M-am lasat de mazda, oricun era la limita cu bugetul
Mi se pare mult sa dau 8000-9000 pe o masina ce nu-o cunosc si nici nu mi-as mai permite sa bag in ea mii de euro pe reparatii; eu vreau sa o am la dispozitie oricand, nu sa ma gandesc ca pompa de inalta e lipita cu silicon si va trebui sa o repar.
Majoritatea la banii astia e formata din clasa mica : an nou si km putini si clasa urmatoare cu 5-6 ani si peste 100.000 km.
De alea mai ieftine nici nu m-am uitat, ori au km dati inapoi, ori lovite, ori umblateDaca prostii ar zbura, ar fi intuneric.
Comment
-
@827sam: La 6000-7000 de eur gasesti kia ceed in Germania care inca mai are garantie (ultimii ani din cei 7 ani de garantie).
Una pe benzina cu kilometraj decent nu prea prezinta riscuri.
Pe de alta parte daca esti la fix cu bugetul si nu ai chef sa cauti foarte mult, masina noua este sfanta. Minim 3 ani nu ai batai de cap.Last edited by stolniceanulucian; 13 June 2016, 23:00.Logan GPL 1.4
Comment
-
Originally posted by 827sam View PostM-am lasat de mazda, oricun era la limita cu bugetul
Mi se pare mult sa dau 8000-9000 pe o masina ce nu-o cunosc si nici nu mi-as mai permite sa bag in ea mii de euro pe reparatii; eu vreau sa o am la dispozitie oricand, nu sa ma gandesc ca pompa de inalta e lipita cu silicon si va trebui sa o repar.
Comment
-
Pai n-are d'ala?
Sau vrei sa-si ia unul din asta nou cu cilindree anemica?
E de preferat o masina mai veche dar verificabila decat una mai noua cu origini incerte.
Daca ce scrie baiatul asta acolo e real, daca mai lasa un pic la pret ca trebuie platita si taxa, si daca la verificare masina iese ok, poate fi luata in seama de cineva care cauta o masina de genul asta.
Avantaje: km putini, 4 motion.
Comment
-
Taxa asta e declarata de UE ilegala dintotdeauna, dar au tot redenumit-o si devenea iar legala. Apoi UE o declara iar ilegala....
A inmatriculat cineva o masina recent fara plata timbrului de mediu? Pana nu vad, nu cred nimic, ca orice roman care se respecta.
se dau banii inapoi.Last edited by mr.K; 14 June 2016, 15:41.
Comment
-
Am fost sa-mi evaluez masina spre vanzare. Evaluatorul a zis: 1950 de euro din care se scade taxa respectiva in valoare de 390 si ceva de euro. Asta saptamana trecuta. Unde gasesc "inscrisuri" oficiale ca sa dovedesc ca nu se mai plateste taxa deloc?
via Tapatalk
Comment
-
Nea k, golful ala imi pare tavalit bine
Toata piata auto mi se pare supraevaluata in momentul asta
Sa dai pe un logan din 2011 1.6 mpi laureate cu 85000 km la bord 5500-6000 cat se cere, mi se pare foarte mult.
Tot ce e pe la 8000 sunt tot de 4-5 ani si 100.000 km
Ma uitam la un 0.9 cu gpl nou, cu rabla iese la ~9300 euro laureate cu vopsea metalizata
M-ar mai incanta diesel, dar cel de 90 de cai urca pretul la 10.000 euro cu rabla, cel de 75 cai mi se pare slabut, plus ca intr-un final nu cred ca se preteaza diesel la mine, ~15.000 pe an preponderent urban.
Ma mai uitam la
Mi se par mai ok ca golful
Diesel e doar pentru placerea personala.Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.
Comment
-
Si crezi ca Peugeot-urile nu-s tavalite?
Dieselurile de la Peugeot sunt placute la condus, au zvac, bafta sa ai la injectoare.
Tot timpul nu-ti va functiona ceva pe bord, ca-i aeroterma, ca-i AC sau altceva, rezolvi una si se defecteaza alta. De aici si pretul e care e pentru masini.
Un 2.0 hdi la 280.000 km reali nu haleste ulei, nici n-a avut probleme cu injectoarele.Last edited by mr.K; 15 June 2016, 09:37.
Comment
Comment