Noul Mercedes A-Klasse Va Primi Motorul Renault 1.5 DCi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Unde scrie ca ia doar blocu motor si pistoanele?
    Restu pune Mercedes (vibrochen, biele, etc??)? Mi se pare o politica aiurea.

    Comment


    • #47
      in alt comunicat de presa am vazut ca se cumpara motorul si se schimba vreo 30 de repere

      Comment


      • #48
        Originally posted by Octavian View Post
        Unde scrie ca ia doar blocu motor si pistoanele?
        Restu pune Mercedes (vibrochen, biele, etc??)? Mi se pare o politica aiurea.
        Ia gandeste-te ca un constructor nu face toate partile motorului final, ci apeleaza la alti producatori de turbine, injectii, radiatoare, intercoolere, distributii, etc, etc.
        Pe langa faptul ca informatia o am de la cineva din interior, este si logic, ca Reanult dezvolta blocul motorul, pistoanele si inca cateva sumbansamble primare...sau crezi ca o sa gasesti ca la Logan, motorul cu sticker "By Renault" cand deschizi capota la Mertzan??! Eu nu cred ca Mercedes isi permite sa foloseasca piese ieftine, cum o face Renault si apoi sa se umple service-urile de injectii cazute.
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • #49
          Originally posted by darksid3 View Post
          Articolele alea sunt fortate (pentru ca sunt scrise de niste oligofreni): Faptul ca Mercedes ia de la Renault, blocul motor si pistoanele, nu inseamna ca motorul e Renault.
          In privinta autorilor articolelor, nu ma pronunt; nu-i cunosc
          Ce sursa de informatie ai ca e asa cum spui, in privinta motorului, sau doar dai cu presupusul?
          Edit; Da acu' vad de unde ai informatia; ma rog.
          Last edited by IancuMIC; 10 July 2013, 11:34.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • #50
            Am explicat cu un post mai sus
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • #51
              Originally posted by darksid3 View Post
              Ia gandeste-te ca un constructor nu face toate partile motorului final, ci apeleaza la alti producatori de turbine, injectii, radiatoare, intercoolere, distributii, etc, etc.
              Pe langa faptul ca informatia o am de la cineva din interior, este si logic, ca Reanult dezvolta blocul motorul, pistoanele si inca cateva sumbansamble primare...sau crezi ca o sa gasesti ca la Logan, motorul cu sticker "By Renault" cand deschizi capota la Mertzan??! Eu nu cred ca Mercedes isi permite sa foloseasca piese ieftine, cum o face Renault si apoi sa se umple service-urile de injectii cazute.
              Corect !
              Mercedes are un nume si o traditie de aparat.
              Nu construieste masini low cost cu piese low cost.Piesele de calitatea a II-a sau a-III-a merg la Dacia.Nu degeaba sunt renumiti de ex., pentru cele mai fiabile cutii automate din lume.Cutiile sunt produse tot de ZF,dar cativa euro in plus si un soft atent implementat,fac cutiile fiabile.
              Pentru ei fiabilitatea este pe primul plan.
              Nu isi permit greseli de genul:http://autosworld.eu/2013/04/16/prot...de-fabricatie/
              De unde or fi stiut ei ca la injectia Delphi pompa de inalta este cu probleme de au inlocuit-o cu Bosch (2,,2CDI)?Uite asa au scapat de probleme majore !
              Motorul nu o sa fie identic,sunt mai destepti decat cei de renault !I-au lasat pe altii sa se chinuie cu producerea,testarea,rezolvarea problemele inerente la motoare si ei "culeg "!O sa modifice toate "bug-urile" si o sa inlocuiasca turbina,catalizatorul si electronica cu ce cred ei de cuviinta !
              Emisiiile motorului 1,5 dci pus pe mercedes sunt EURO 5 Grupa I !!!
              Din aceste motive nu au investiti miliarde pentru a concepe un motor de litraj mic.
              Daca ar construi masini la aceeasi calitate cu altii,ar avea preturi asemanatoare cum practica majoritatea constructorilor(hyundai,renault,ford,peugeot,etc). Am avut Mondeo Titanium X,varful de gama,cel mai scump, cu motorul diesel cel mai puternic la acea vreme la un autoturism.Din pacate a fost net inferior,la toate capitolele C-ului Avantgarde detinut acum.Materiale,comportament rutier,asamblari etc..Cu pretul dat pe un C Avantgarde iti iei aproape doua Mondeo full.
              Mercedes produce unele dintre cele mai calitative si scumpe masini de serie mare din lume,nu isi permit greseli copilaresti.Sunt lucruri certe spuse de altii prin lumea asta, precum si devalorizarea scazuta pentru piata SH a marcii Mercedes.
              Diferenta de pret se da pe calitate !Calitatea caroseriei,a materialelor,a insonorizarii,a pieselor,etc.Nu pe sigla ! Sa-mi arate cineva un motor de mercedes ce transpira ulei in primii 30.000 km cum am vazut la Dacia pe aici pe forum.
              Last edited by Rac; 13 July 2013, 09:30.

              Comment


              • #52
                Compararea marcii Dacia cu colosul Mercedes mi se pare pura prostie, sa-mi fie cu iertare.

                Sent from my GT-I9100 using Forum Runner

                Comment


                • #53
                  Tocmai d-aia mi se par, articolele respective, cam trase de par...
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • #54
                    Ce atata discutie, o fi si A-Klasse-ul o scula de supermasina si nu stiam eu. Un rahat pansat cu o sigla pe bot.
                    Cel mai lent 1,6 8v

                    Comment


                    • #55
                      ''Asa nici eu nu inteleg de ce isi iau masini de la 250.000 euro in sus... La banii astia iti poti lua elicopter sau un avion usor'' Total de acord
                      Last edited by Allyn_y; 15 July 2013, 17:22.

                      Comment


                      • #56
                        Teoria conspiratiei !

                        Originally posted by Cristi_LCD View Post
                        Ce atata discutie, o fi si A-Klasse-ul o scula de supermasina si nu stiam eu. Un rahat pansat cu o sigla pe bot.
                        Mare dreptate ai ,din punctul meu de vedere masinile sant ca femeile,adica unele masinii sant frumoase ,dotate dar sant scumpe la cumparare ,intretinere si carburant pana la urma diferenta se face prin confort si siguranta ''cate o data '' dar pana la urma toate MASINILE fac aceelas lucru te duce ,cara ,plimba si cum vreti sa o spuneti de la punctul A pana la punctul B.
                        In cazul femeilor este aceelas lucru va las pe voi sa trageti concluzia .

                        Comment


                        • #57
                          Masina nu mai e de mult timp, un simplu mijloc de transport, mai ales in Romania. Faptul ca multi isi dau jumate din salar pentru masina, carburant, revizii, dovedeste acest aspect.
                          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by Cristi_LCD View Post
                            Ce atata discutie, o fi si A-Klasse-ul o scula de supermasina si nu stiam eu. Un rahat pansat cu o sigla pe bot.
                            Ai dreptate, dar pe langa un amarat de Logan, Clio sau Megane este masina!

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by darksid3 View Post
                              Masina nu mai e de mult timp, un simplu mijloc de transport, mai ales in Romania. Faptul ca multi isi dau jumate din salar pentru masina, carburant, revizii, dovedeste acest aspect.
                              Eu am pus accentul pe scopul in sine al masinii ca o fi ea mertan ,vw sau audi tot pe sosea circula si cu aceleasi restrictii de viteza ca si mine cu loganul pana la urma dupa cum am mai spus totul se rezuma la confort si siguranta pana in anumite situatii !
                              Last edited by valentin2005; 15 July 2013, 20:20.

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by darksid3 View Post
                                Masina nu mai e de mult timp, un simplu mijloc de transport, mai ales in Romania. Faptul ca multi isi dau jumate din salar pentru masina, carburant, revizii, dovedeste acest aspect.
                                Romania ca Romania, dar cand piata europeana s-a contractat semnificativ, iar piata Germana - care era varful de lance - s-a contractat numai ea cu circa 13%... ne putem da seama de dimensiunile problemei grave in care se zbate economia in aceasta parte a lumii. Daca maine nu ar mai fi China care sa absoarba productia auto (si nu numai) din Germania, economia Germaniei s-ar duce rau la vale, si cu ea si toata Europa.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google