Noul Mercedes A-Klasse Va Primi Motorul Renault 1.5 DCi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Cam asa e! China are cresteri semnificative si chiar sunt axati pe marcile germane. Nemtii vand masini pe mai toate continentele si pe langa industria auto stau foarte bine si in alte domenii, marci precum Bosch cu toate diviziile sale, Siemens, Wurth, etc, nu ii vait. Ce-i drept, industria lor tine Europa in spinare si nu e tocmai relaxant!

    Comment


    • #62
      Nu-i vait pe nemti - in timp ce Europa se duce la vale, fondurile lor de investitii cumpara cam tot ce-i de valoare de prin Europa. Asa ca in cativa zeci de ani vor controla tot ce inseamna resurse de business in Europa. Povestea cu Grecia, cum credeti ca se va finaliza? Chestia ciudata e ca Grecii fac bani cu turismul, ca altceva nu prea au, si vor investi in turism nemtii - insa culmea, nemtii nu prea sa mai inghesuie sa mearga in vacanta in Grecia, tocmai fiindca li se mai pune inca o taxa pe spinare, ca sa tina Grecia... In fine, multa politica... Una peste alta, neamtul de rand nu simte vreo "crestere". Acumularile se fac la nivel de centre de investitii si producatorii mari.

      Comment


      • #63
        Nemtii sa stii ca se duc in Grecia....oamenii de rand, nemti, greci, nu au nimic de impartit, ba din potriva!

        Ce of au ei? Pai ca au trecut la moneda euro (si "englejii" nu), se considera fraieri ca nu au taxe de drum/autostrazi, cum au francezii, austriecii, etc, ca platesc "tribut" evreilor, ca platesc curentul Belgiei (daca nu ma insel)....si alte rahaturi de genul! Ma refer la germanii de rand...

        Comment


        • #64
          Originally posted by darksid3 View Post
          Ia gandeste-te ca un constructor nu face toate partile motorului final, ci apeleaza la alti producatori de turbine, injectii, radiatoare, intercoolere, distributii, etc, etc.
          Pe langa faptul ca informatia o am de la cineva din interior, este si logic, ca Reanult dezvolta blocul motorul, pistoanele si inca cateva sumbansamble primare...sau crezi ca o sa gasesti ca la Logan, motorul cu sticker "By Renault" cand deschizi capota la Mertzan??! ..................................
          Ce subansamble primare mai?
          Le da motorul capsat si gata, ce spui tu de intercooler, injectie, turbine, etc, sunt periferice.

          Si la distributie ce piese pune Mercedes? Distributie de Mercedes Benz ? )
          Tot marci consacrate care se gasesc pe toate motoarele, fie ele Reno, Mercedes, Audi, BMW etc.

          Comment


          • #65
            Am inteles ca vor face schimb de niste motoare, Mercedes le da niste V8-uri pe care le vor folosi astia pentru Infinity, gama de lux Nissan!

            Comment


            • #66
              Originally posted by Octavian View Post
              Ce subansamble primare mai?
              Le da motorul capsat si gata, ce spui tu de intercooler, injectie, turbine, etc, sunt periferice.

              Si la distributie ce piese pune Mercedes? Distributie de Mercedes Benz ? )
              Tot marci consacrate care se gasesc pe toate motoarele, fie ele Reno, Mercedes, Audi, BMW etc.
              Nu discut de marci consacrate "mai" ci de faptul ca una e sa ai injectie Delphi si alta, sa ai injectie Bosch, ca exemplu. Una e sa ai turbina Garreth, alta e sa fie Mitsubishi. Daca erau toate asa EGALE, ce mai conteaza ca Renault echipeaza pe Mercedes? Si totusi, pentru unii e motiv de mandrie, cand e vorba doar de o afacere: "Imi dai niste piese care ma costa mai putin decat daca ma apuc eu sa le fac"...mare branza

              A ajuns Renault sa-i invete pe Mercedes sa faca motoare, cand numai cutia de viteze de pe un Mertz, are mai multa tehnologie decat uzina Dacia
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • #67
                @dark,

                Vei fi surprins unde se fac anumite piese Bosch/Gareth/ etc....Siemens....
                9! 9! 9!
                sigpic

                Comment


                • #68
                  Nu conteaza unde se fac ci CUM se fac
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • #69
                    Eu nu inteleg ce sa caute un V8 pe masinile Renault...rezista cojile alea sa fie trase de UZINE?
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • #70
                      Inteleg ca le pun doar pe Infiniti (gama de lux Nissan)!

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by darksid3 View Post
                        Nu discut de marci consacrate "mai" ci de faptul ca una e sa ai injectie Delphi si alta, sa ai injectie Bosch, ca exemplu. Una e sa ai turbina Garreth, alta e sa fie Mitsubishi. ................................
                        Si totusi, pentru unii e motiv de mandrie, cand e vorba doar de o afacere: "Imi dai niste piese care ma costa mai putin decat daca ma apuc eu sa le fac"...mare branza
                        Te abati de la idee, ai spus ca Reno furnizeaza blocu motor, pistoane si mai ceva p-acolo (nedefinit).
                        Eu spun ca Reno le livreaza motorul capsat, nu discut de injectie, turbine, etc, e bine daca pune ceva mai bun.

                        Daca Reno echipeaza parti la masini Mercedes ar trebui sa fiu in doliu sau?
                        Daca se si fac in Romania este si mai ok, ar fi si culmea sa le furnizeze la aceiasi bani.

                        Nu e mare branza, dar dat fiind faptul ca vorbim de Mercedes (inca un etalon de calitate/fiabilitate etc in domeniul auto dupa cate stiu eu) da, este CEVA ca Reno furnizeaza piese pt Mercedes, nu mare branza, dar este ceva.

                        ...nu e un parteneriat cu Nissan, etc...

                        Comment


                        • #72
                          Motorul furnizat de Reno, nu functioneaza, deci nu este un intreg decat daca te rezumi la bloc in sine. Majoritatea motoarelor din ziua de azi, functioneaza si dureaza fara probleme. Defectiunile apar la auxiliare, adica fix alea de care spuneam mai sus.
                          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                          Comment


                          • #73
                            Bine, ok, nu functioneaza. Dar chiar si asa, cu 40% piese furnizate catre Mercedes, nu ti se pare un pas inainte?
                            Poate cine stie, Reno si Mercedes vor avea niste schimburi de experienta pe aria asta - motor - si de ce nu, toata lumea va avea de castigat pe viitor.
                            9! 9! 9!
                            sigpic

                            Comment


                            • #74
                              Asta e un lucru bun. Ceea ce am spus eu, a fost ca raspuns la ideea ca Loganul foloseste motorul de pe Mercedes sau invers, lucru care nu e chiar real.
                              Nu cred ca se pune problema de experienta, e pur si simplu o mutare a carei menire e sa economiseasca bani. E mult mai ieftin sa iei ceva la un pret anume, decat sa dezvolti linii de asamblare, matrite, etc.
                              Last edited by darksid3; 16 July 2013, 19:47.
                              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                              Comment


                              • #75
                                Alianta probabil este la inceput. Isi testeaza, isi umfla muschiul unul in fata celuilalt, probabil exista aceste momente.
                                Acum au dat start da, e un inceput de mariaj.

                                Din punctul meu de vedere, nu este exclus ca pe viitor, da, sa vedem aceeasi configuratie de motor pe modele logan/smart/clio/megane/clasa C.
                                9! 9! 9!
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google