Noul Mercedes A-Klasse Va Primi Motorul Renault 1.5 DCi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Motorul furnizat de Reno, nu functioneaza, deci nu este un intreg decat daca te rezumi la bloc in sine.
    Eu tăt nu inteleg de unde ati scos-o pe asta cu blocul motor ;
    Adica, cumperi doar blocul, dupa care iti faci matrite pentru restul componentelor; biele, pistoane,bolturi, cuzineti, arbore cotit si tat ce-i mai trebuie unui motor, de parca blocul ar fi cea mai importanta si greu de facut piesa a unui motor. Cei de la mercedes nu sunt in stare sa-i "toarne" un bloc motor?
    Nu credeti ca e mai scumpa socoteala asta?
    Dupa parerea mea, ideea cu blocul, e scoasa de unii care se sufaoca la gandul ca frantujii vor furniza un motor pentru Mercedes, tocmai pentru a minimaliza contributia celor de la Renault; personal nici nu ma incalzeste, da' nici nu-mi provoaca frisoane acest lucru; e pur si simplu o colaborare; sa fie sanatosi.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • #77
      Mai nene, cu voi trebuie sa-mi aleg cuvintele mai atent decat daca le-as pune intr-un text de Lege: Ideea e simpla - grupul propulsor, motorul, cum vrei sa-l numesti, este o instalatie. Reno nu le da instalatia ci doar o parte a ei. Cat timp n-o sa scrie "by Renault" sub capota, degeaba le creste blazonul unora ca au sub capota "acelasi motor cu Mercedes", pentru ca in realitate nu e asa. Au auxiliare mai proaste. Ce folos ca motorul e acelasi (capsulat, ca sa nu ne mai impiedicam de detalii), daca ti-a crapat turbina sau injectia, si tot la sufa ajungi la service??!
      A, daca era vorba de folosirea unui patent a lui Renault (cum a facut Mercedes cu sistemul de valve variabile de la Hyundai), discutam altfel.
      Repet inca o data, discut pe marginea acelor articole aparute in presa.
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • #78
        Acum ti le-ai ales bine, motoru capsulat si restul componentelor ce vrea Mercedes sa puna )))

        Sunt convins ca nu va fi absolut nimic ByReno pe motor (ar fi si culmea), daca nu era mediatizata treaba asta, lumea habar n-avea ca sub capota ar exista piese de Reno.

        Bine ca Mercedes (...?) nu s-a sfiit sa fie mediatizat parteneriatu.
        Si vorbim totusi de clasa A si B parca, n-am nici o treaba cu ele, dar de la Mercedes as prefera un C class ))

        Comment


        • #79
          Pana la urma si Peugeot/Citroen are astfel de parteneriate iar motoarele lor au ajuns pe Ford, Jaguar, etc, de ce nu ar exista acest parteneriat intre Renault si Mercedes? Ca o paranteza, cumva BMW a folosit sau foloseste ceva de la PSA?

          Sent from my GT-I9100 using Forum Runner

          Comment


          • #80
            Pam pam: http://www.autovit.ro/mercedes-benz-inny-C29289266.html

            Comment


            • #81
              20 mii euro pe un Mert cu motor de Logan?mai bine cumpar Lodgy sau Renault Kango.
              Welcome to the Club, We Have Jackets !

              Comment


              • #82
                Modelul asta de Mercedes il vazusem si eu expus la Carrefour Constanta, cred ca e fabricat in Turcia.

                Comment


                • #83
                  Steaua in 3 colturi o fi fabricata la Stuttgart...

                  Comment


                  • #84
                    Si motorul de logan 1.5 75
                    Se adapteaza si Mercedes pietei. Insa, dupa cum vad cred ca doar masinile de "lucrat" cu ele vor avea asa motorizari, pt a se putea prezenta un pret fezabil pentru firme.

                    Comment


                    • #85
                      Prima data am crezut ca e facatura in photoshop...dar e Mercedes.

                      Cu pretu cand se adapteaza...?

                      Comment


                      • #86
                        Originally posted by mr.K View Post
                        Steaua in 3 colturi o fi fabricata la Stuttgart...
                        Steaua in 3 colturi se fabrica si in Turcia.

                        Octavian, eu am vazut masina aia live, aproaqpe ca nu-mi venea sa cred ca e Mercedes, doar sigla o trada.

                        Comment


                        • #87
                          Originally posted by Octavian View Post
                          Prima data am crezut ca e facatura in photoshop...dar e Mercedes.

                          Cu pretu cand se adapteaza...?
                          Habar n-am. Cert este ca se muleaza unei alte categorii de firme, ce au nevoie si de un brand in bot: firme de medicamente, curierate mai de soi sau alte porcarii.
                          Acum, eu nu stiu ce vanzari vor avea.
                          Ba si mai mult, imi pare ca arata fix ca un Kangoo. Sau doar mi se pare?

                          @cromatic: ca bine zici. Doar ca acum tendinta este spre folosirea unei singure linii de productie (ca in cazul Citroenului/PSA/FIat). Au facut asta la masini mici si la dube. Nici nu stii care de cine e facut, decat daca vezi sigla.

                          Comment


                          • #88
                            Mercedes Citan se numeste, si chiar este un Kangoo cu o stea in bot.

                            http://www.pro motor.ro/teste-auto/test-in-premiera/am-facut-cunostinta-cu-noul-mercedes-benz-citan-cea-mai-mica-utilitara-mercedes-10084586
                            If it ain't broke, don't fix it!

                            Comment


                            • #89
                              Hahaha.... asa se face business: iti cumpar produsul tau mai ieftin, il dau cu polish si vopsea, iti povestesc ca e german, "Ca Ca"litatea germana este deosebita, ii pun sigla mea, apoi iti cer 5000 euro in plus

                              Comment


                              • #90
                                Cum face una, afacerista, comanda parfumuri de pe aoro si le vinde la pret dublu in Afi

                                Sent from my GT-I9100 using Forum Runner

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google