Noul Mercedes A-Klasse Va Primi Motorul Renault 1.5 DCi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Asta e si ideea. Sa scoata cat mai multi bani din piese de schimb.
    sigpic

    Comment


    • Nope. picau in draci fiindca "dadeau" de motorina romaneasca. Ceea ce ar trebui sa va spune multe despre "diferenta" intre combustibilii Petrom si ceilalti. Nu mai zic de Lukoil. Standardele nu se respecta in partea asta de Europa, asadar motorina euro4 (si euor 5) este mult prea uscata (se adauga parafina in loc de alt lubrifiant mai bun, dar mai scump) pentru motoarele dizal. Nu au picat doar dci-uri, ci si ceva tdi-uri. Mai ales alea euro3.

      Comment


      • 2 bucati Passat 2.0 tdi 2007, rulate doar in Danemarca. Masinile nu au iesit din Danemarca decat pana in Germania.

        La unul s-au schimbat toate injectoarele, celalalt are 2 pe duca.
        Nu e intotdeauna motorina de vina. Doar ca VAG recunoaste.

        Inclin sa cred ca zvonul cu motorina e lansat de Dacia pentru a se scoate si ei putin. Sunt oameni care au alimentat numai de la OMV cu motorina de top.

        Comment


        • pai OMV nu este echivalent cu Petrom, cel putin la produsele "de top". Ca mai sunt si "bivoli" care baga talpa la fund la 1400rpm la un motor dizal, asta e alta problema.

          Comment


          • razvane, ai uitat de aia care merg la consum, cu 50 km/h in treapta 5

            Comment


            • Numai eu stiu cateva cazuri de injectoare picate la persoane care mergeau ca la carte. De asemenea, alimentau cu motorina de la companii, nu de la găleata. Concluzia e ca sistemul de injecție este ieftin, realizat cu materiale ieftine, deci nu e fiabil.
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • Si viitoarele modele de Mercedes A-Class si B-Class, tot cu motoare de la Renault vor fi echipate.
                Mercedes-Benz will use the new 130 hp 1.6 dCi Renault-Nissan Alliance’s new generation A and B-Class and the Stuttgart manufacturer will offer to exchange the 2.0-liter gasoline engine and the new V6 and V8 range. French’s new turbo diesel engine will be used by Mercedes-Benz to its smaller models, particularly the new A-Class and B-Class, ... Read more
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • Ce dracu sunt A Klasse, B Klasse?
                  Sau ce vanzari a avut R Klasse?

                  Daca baga vreun motor petarda la C Klasse, E Klasse, S Klasse, M Klasse, G Klasse, se vor duce in rapa astia din Stuttgart.
                  Bine, nu vad ce ar putea pune pe S Klasse/G Klasse cu imprumut de la Renoaie.

                  Comment


                  • Originally posted by mr.K View Post
                    2 bucati Passat 2.0 tdi 2007, rulate doar in Danemarca. Masinile nu au iesit din Danemarca decat pana in Germania.

                    La unul s-au schimbat toate injectoarele, celalalt are 2 pe duca.
                    Nu e intotdeauna motorina de vina. Doar ca VAG recunoaste.

                    Inclin sa cred ca zvonul cu motorina e lansat de Dacia pentru a se scoate si ei putin. Sunt oameni care au alimentat numai de la OMV cu motorina de top.
                    Mai taci mah cu VAg care recunoaste, ca daca nu platea furnizorul injectoarele nu recunoastea/platea nici VAg nimic. Idem si la Dacia, daca Delphi da vina pe carburant, asa face si Dacia mai departe.
                    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                    Comment


                    • A schimbat injectoarele si asta e tot ce il intereseaza pe proprietarul masinii.
                      Furnizorul a avut motivele lui sa faca asta, probabil un contract beton semnat de VAG.

                      Asa trebuie sa faca si Mercedes cu furnizorul injectiei pentru motoarele astea imprumutate.

                      Comment


                      • Sper sa citeasca cineva de la mercedes ce ii sfatuiesti tu sa faca pe aici, ca in 100 de ani de fabricat si vandut masini nu cred ca au apucat sa afle ce inseamna injectoare naspa.
                        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                        Comment


                        • Le trimit eu un mail, sa fiu sigur. Cine n-a lucrat deocamdata cu Renault si colaboratorii Renault, posibil sa nu stie.

                          Nu mai pot eu de Mercedes, sa-ti spun drept, doar n-am actiuni la ei. Daca aveam actiuni, le vindeam, dupa cum am zis.

                          Comment


                          • Mercedes mai face masini de la clasa E in sus sau AMG. Pana acolo, face doar bunuri de consum, lucru care s-a accentuat in ultimii 10 ani din cei 100.
                            Pe clasele mici, in afara de blazon, comparațiile s-ar face cu zona subpremium.
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • Originally posted by einstein1984 View Post
                              Sper sa citeasca cineva de la mercedes ce ii sfatuiesti tu sa faca pe aici, ca in 100 de ani de fabricat si vandut masini nu cred ca au apucat sa afle ce inseamna injectoare naspa.
                              asa e einstein! tu le stii pe toate!
                              Keep walking...

                              Comment


                              • Originally posted by razvanamza View Post
                                Nope. picau in draci fiindca "dadeau" de motorina romaneasca. Ceea ce ar trebui sa va spune multe despre "diferenta" intre combustibilii Petrom si ceilalti. Nu mai zic de Lukoil. Standardele nu se respecta in partea asta de Europa, asadar motorina euro4 (si euor 5) este mult prea uscata (se adauga parafina in loc de alt lubrifiant mai bun, dar mai scump) pentru motoarele dizal. Nu au picat doar dci-uri, ci si ceva tdi-uri. Mai ales alea euro3.
                                Asta e duma carpacilor(mecanicilor) din Romania. Te duci cu orice problema la motor, gata ti-a pus diagnosticul: motorina proasta, nu conteaza ca n-are nici cea mai mica legatura, motorina e vinovata si gata.
                                Oare celelalte masini la care nu schimbi injectoarele ca pe sosete, pe ce motorina merg? TDI-urile cu 2-300.000 km cu injectorii originali pe ce motorina merg?
                                @einstein1984: pe mine in calitate de posesor al masinii nu ma intereseaza cine recunoaste, ca e VAG sau ca e furnizorul, important e ca la VAG s-au inlocuit GRATIS injectoarele problema, la Dacia s-au inlocuit cu 12-13 mil/buc injector platiti din buzunarul proprietarului. Asta conteaza, doar atat, VAG a gresit si a reparat greseala, Dacia a gresit si.... motorina e vinovata.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google