Asta e si ideea. Sa scoata cat mai multi bani din piese de schimb.
Noul Mercedes A-Klasse Va Primi Motorul Renault 1.5 DCi
Collapse
X
-
Nope. picau in draci fiindca "dadeau" de motorina romaneasca. Ceea ce ar trebui sa va spune multe despre "diferenta" intre combustibilii Petrom si ceilalti. Nu mai zic de Lukoil. Standardele nu se respecta in partea asta de Europa, asadar motorina euro4 (si euor 5) este mult prea uscata (se adauga parafina in loc de alt lubrifiant mai bun, dar mai scump) pentru motoarele dizal. Nu au picat doar dci-uri, ci si ceva tdi-uri. Mai ales alea euro3.
Comment
-
2 bucati Passat 2.0 tdi 2007, rulate doar in Danemarca. Masinile nu au iesit din Danemarca decat pana in Germania.
La unul s-au schimbat toate injectoarele, celalalt are 2 pe duca.
Nu e intotdeauna motorina de vina. Doar ca VAG recunoaste.
Inclin sa cred ca zvonul cu motorina e lansat de Dacia pentru a se scoate si ei putin. Sunt oameni care au alimentat numai de la OMV cu motorina de top.
Comment
-
Numai eu stiu cateva cazuri de injectoare picate la persoane care mergeau ca la carte. De asemenea, alimentau cu motorina de la companii, nu de la găleata. Concluzia e ca sistemul de injecție este ieftin, realizat cu materiale ieftine, deci nu e fiabil.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Si viitoarele modele de Mercedes A-Class si B-Class, tot cu motoare de la Renault vor fi echipate.
Mercedes-Benz will use the new 130 hp 1.6 dCi Renault-Nissan Alliance’s new generation A and B-Class and the Stuttgart manufacturer will offer to exchange the 2.0-liter gasoline engine and the new V6 and V8 range. French’s new turbo diesel engine will be used by Mercedes-Benz to its smaller models, particularly the new A-Class and B-Class, ... Read moreDegradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Ce dracu sunt A Klasse, B Klasse?
Sau ce vanzari a avut R Klasse?
Daca baga vreun motor petarda la C Klasse, E Klasse, S Klasse, M Klasse, G Klasse, se vor duce in rapa astia din Stuttgart.
Bine, nu vad ce ar putea pune pe S Klasse/G Klasse cu imprumut de la Renoaie.
Comment
-
Originally posted by mr.K View Post2 bucati Passat 2.0 tdi 2007, rulate doar in Danemarca. Masinile nu au iesit din Danemarca decat pana in Germania.
La unul s-au schimbat toate injectoarele, celalalt are 2 pe duca.
Nu e intotdeauna motorina de vina. Doar ca VAG recunoaste.
Inclin sa cred ca zvonul cu motorina e lansat de Dacia pentru a se scoate si ei putin. Sunt oameni care au alimentat numai de la OMV cu motorina de top.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
A schimbat injectoarele si asta e tot ce il intereseaza pe proprietarul masinii.
Furnizorul a avut motivele lui sa faca asta, probabil un contract beton semnat de VAG.
Asa trebuie sa faca si Mercedes cu furnizorul injectiei pentru motoarele astea imprumutate.
Comment
-
Mercedes mai face masini de la clasa E in sus sau AMG. Pana acolo, face doar bunuri de consum, lucru care s-a accentuat in ultimii 10 ani din cei 100.
Pe clasele mici, in afara de blazon, comparațiile s-ar face cu zona subpremium.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
-
Originally posted by razvanamza View PostNope. picau in draci fiindca "dadeau" de motorina romaneasca. Ceea ce ar trebui sa va spune multe despre "diferenta" intre combustibilii Petrom si ceilalti. Nu mai zic de Lukoil. Standardele nu se respecta in partea asta de Europa, asadar motorina euro4 (si euor 5) este mult prea uscata (se adauga parafina in loc de alt lubrifiant mai bun, dar mai scump) pentru motoarele dizal. Nu au picat doar dci-uri, ci si ceva tdi-uri. Mai ales alea euro3.
Oare celelalte masini la care nu schimbi injectoarele ca pe sosete, pe ce motorina merg? TDI-urile cu 2-300.000 km cu injectorii originali pe ce motorina merg?
@einstein1984: pe mine in calitate de posesor al masinii nu ma intereseaza cine recunoaste, ca e VAG sau ca e furnizorul, important e ca la VAG s-au inlocuit GRATIS injectoarele problema, la Dacia s-au inlocuit cu 12-13 mil/buc injector platiti din buzunarul proprietarului. Asta conteaza, doar atat, VAG a gresit si a reparat greseala, Dacia a gresit si.... motorina e vinovata.
Comment
Comment