Noul Mercedes A-Klasse Va Primi Motorul Renault 1.5 DCi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    o fi fost dacie... vezi sa nu confunzi cu smart, care intr-adevar a fost swatch. adica un fel de ceas de mana, dar pe roti
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #17
      n-ai inteles exact aluzia )
      Adica aia nu e o masina demna de numele Mercedes...e tot acelasi rebut de genul Smart...
      Last edited by Cristi_Xp; 23 September 2012, 23:22.
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • #18
        Sunt de aceeasi parere, cand spui Mercedes, Clasa A este ultima la care te gandesti...

        Comment


        • #19
          dar nu cand dai 26 de mii de coco pe ea si apare pe site-ul oficial mercedes, inca isi fac reclama la ea...asa, dupa voi, trebuia sa intru pe site la citizen ca sa-mi cumpar un a-klasse tot asa ganditi si despre bmw cu tractiune fata si motor in 3 cilindrii, 1.4 90cp? sau 1.6dizal 116cp? oare de la care peugeot vin motoarele alea, tot pe masini de 25000 de parai? acu' unde e mah, demnitatea si sportivitatea si luxul cacanautilor alora de la bemve si daimler? sau la scula lor nemteasca, e permis orice, atata timp cat fraierul pune botul. deodata nu mai au mama, nu mai au tata, nu mai au traditie, dar vezi, alea nu-s modele care-i caracterizeaza. so fucking what? scrie mercedes pe ele? da. scrie. deci e mercedes, la bani de mercedes si pretentii de mercedes. daca sunteti curiosi, uitati-va cum arata noua a-klase fata de actualul si spuneti-mi ca nu-i mertan, e smart...

          ps: despre masina asta din film sau asta din poze vorbim, sa fie clar pt toata lumea. daca pt voi asta e un cronometru sau un ceas cu pendula, sau seamana izbitor cu vechea generatie, cat sa nu o poti numi mercedes, aveti probleme mari la cutia cu ganduri, fara suparare
          Last edited by Seba; 24 September 2012, 23:46.
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #20
            Pai, in primul rand platesti firma. Doi, e vorba de mertan, deci renume , etc. Trei..., orice firma se gandeste la costuri si la cum sa obtina profit pe segmentul ei de piata si de aia germanii prefera sa mearga pe mana colaborarilor cu alte firme cu conditia sa se respecte standardul cerut ca iese mai ieftin. Acum sa vedem si latura cealalata a lucrurilor e cam aiurea sa dai o caruta de bani pe un mertan cu motor 1.5 dci. Doar ca atunci cand vede omul mertan se gandeste intai la calitate si mai apoi la provenienta motorului.

            Comment


            • #21
              Cand o sa apara 1.5 Dci RENO de la clasa C in sus, promit sa ma "travestesc" in tractorist convins
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • #22
                Tovarasi, voi nu ati auzit de marketing? Adica fabrica de vise...

                Orice ai cumpara - cumperi ceva concret... Ceea ce ai tu in cap - ideea de "produs" - este cu totul altceva - si este ceea ce iti "vinde" marketingul. Acuma tine de fiecare ce "intelege"... Unii raman in "palatul de clestar" al viselor vandute de vanzator... Altii - destui de putini nici nu asculta povestea vanzatorilor si incearca sa inteleaga cum este cutia pe roti pe care o cumpara si ce are sub capota... (tot mai mult plastic...)

                Astazi cand tot mai multe componente se fabrica in China, Turcia sau cine stie in ce colt al Europei - chiar nu mai conteaza foarte mult sigla de pe capota.

                Daca va amintiti, era un poster la Dacia despre Sandero, in care un procent foarte mare de piese era prezentat ca fiind furnizate de producatori germani. (acum, la modul concret - unde se fabricau si asamblau piesele respective nu mai era precizat)

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Seba View Post
                  dar nu cand dai 26 de mii de coco pe ea si apare pe site-ul oficial mercedes, inca isi fac reclama la ea...asa, dupa voi, trebuia sa intru pe site la citizen ca sa-mi cumpar un a-klasse tot asa ganditi si despre bmw cu tractiune fata si motor in 3 cilindrii, 1.4 90cp? sau 1.6dizal 116cp? oare de la care peugeot vin motoarele alea, tot pe masini de 25000 de parai? acu' unde e mah, demnitatea si sportivitatea si luxul cacanautilor alora de la bemve si daimler? sau la scula lor nemteasca, e permis orice, atata timp cat fraierul pune botul. deodata nu mai au mama, nu mai au tata, nu mai au traditie, dar vezi, alea nu-s modele care-i caracterizeaza. so fucking what? scrie mercedes pe ele? da. scrie. deci e mercedes, la bani de mercedes si pretentii de mercedes. daca sunteti curiosi, uitati-va cum arata noua a-klase fata de actualul si spuneti-mi ca nu-i mertan, e smart...

                  ps: despre masina asta din film sau asta din poze vorbim, sa fie clar pt toata lumea. daca pt voi asta e un cronometru sau un ceas cu pendula, sau seamana izbitor cu vechea generatie, cat sa nu o poti numi mercedes, aveti probleme mari la cutia cu ganduri, fara suparare
                  Hai ca asta nou mai arata a masina,eu vorbeam de modele de pana acu.Din cate am inteles pretul la asta nou ajunge si undeva la 38 mii...la ala cu motorul de 210 cai frumosi.Odata cu asta au cam reinventat A klassele
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • #24
                    @ CristiXP --- modelul actual A-Klasse e o masina foarte OK. Dar pentru asta trebuie sa mergi cu aceasta masina. Desi nu pare foarte mare, ofera un spatiu in habitaclu foarte foarte generos, cat nu gasesti in foarte multe masini. (de asemenea portbagajul este destul de mare - ceea ce nu gasesti la masinile concuretei din acelasi segment <clasa Golf>) Si nu trebuie comparat cu prima generatie A-Klasse - este cu totul o alta masina - si are un interior care corespunde clientilor acestei marci (atat bordul cat si interiorul este in conformitate si cu restul modelelor)

                    Noua generatie A-Klasse este o masina dintr-un segment cu totul diferit fata de primele 2 generatii - si se adreseaza unui alt segment de clienti, fata de primele 2 generatii. Aici trebuie avut in vedere si noul B-Klasse... Strategia celor de la Mercedes-Benz a fost foarte inspirata... noile modele A si B Klasse se adreseaza unor segmente diferite de clienti... inainte se adreseau ambele modele unor segmente foarte apropiate de clienti.
                    Last edited by ion_R5; 25 September 2012, 22:02.

                    Comment


                    • #25
                      eu vad un pic altfel lucrurile: ce poa' sa-ti ofere a-klasse comparativ cu un megane full, tot 1.5dci, ambele masini compacte, clasa golf/focus, deci cu care mergi in oras 10-15 minute/zi si 2 ore intr-un week-end, de sa dai 10000 de para in plus? sigla din bot? statutul social? personal, ma pis pe ambele. daca vrei mertan sa mergi mult si confortabil, te uiti d ela c in sus, catre e sau s...daca vrei o rasnita sa-ti faci treaba cu ea, nu dai 26000 de euro pe un mertan ca un megane, cu motor de dacie. iti iei o cotarita de ceed, focus, 308, aveo si ai rezovat treaba. daca esti genul care face 2-3-400km/zi nu iti iei nici una din alea de mai sus.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #26
                        Seba, trebuie sa iei lucrurile asa cum sunt. Fiecare isi ia ce masina doreste.

                        Asa nici eu nu inteleg de ce isi iau masini de la 250.000 euro in sus... La banii astia iti poti lua elicopter sau un avion usor (mai ales ca la ce sosele aglomerate avem, chiar ar fi o treaba)

                        Cat despre preturi - trebuie sa te gandesti ca e un produs cu totul nou --- si "deschiderea" se face cat mai sus... in functie de succesul pe care il va avea acest model pe piata, se va aseza si pretul. E o strategie pe care o au destul de multi producatori auto. (daca iti amintesti, cand a aparut Skoda Octavia nu era foarte accesibila... Dupa aia au venit cu tot felul de "pachete de dotari", respectiv "Octavia Tour" - oferite la preturi destul de accesibile)
                        Last edited by ion_R5; 25 September 2012, 22:30.

                        Comment


                        • #27
                          ioane, pentru elicopter/avion iti trebuie curs de pilotaj, si in plus nu poti ateriza chiar oriunde, iar combustibilul nu e chiar ieftin, si nu se gaseste chiar la orice colt de strada.

                          Comment


                          • #28
                            Singurul motiv pentru care cineva ia un A klasse d-asta cu 30 mii de euro, e cand se duce miliardaru sa-si cumpere s klasse , vede noul A klasse cu 210cp si zice...hai sa-i iau si la plod masina ca face 18 ani ...
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • #29
                              am vazut babe de 70+ in a klasse si b klasse "ph1" si l-or fi luat, desi nu-s miliardari, cu ocazia iesirii la pensie...
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • #30
                                la 30-40 mii euro ?
                                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google