Noul Mercedes A-Klasse Va Primi Motorul Renault 1.5 DCi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • eee...hai sa nu ne mai aia pe noi ca nu toata lumea a suferit de injectoare.
    si nici cei care au auzit fraza cu motorina e de vina nu sunt 100% din toti care au avut probleme.
    dar cand gasesti motorina cu iarba/frunze macerate in rezervor ce parere ai?
    sau cand in carcasa sondei gasesti apa rosie stransa?
    sau filtre de motorina dizolvate? cartusul inmuiat?
    de astea nu spune nimeni.
    nu zic ca sunt bune dar am vazut diezel de 120.000 km fara nici pe dracu.
    apa, paie si bataie.
    si am vazut si masini pupate in fund care refuzau sa tina cu soferul.
    pe cand exemplele negative provocate de intretinere, pe care le-am vazut in jurul meu sunt mult mai multe.
    oameni zgarciti si fara minte.
    or fi mai proaste ca multe altele....nu zic nu.
    dar de aici si pana la a spune ca sunt cele mai proaste...e cale lunga.

    Comment


    • Constat faptul ca exista deja o angoasa pentru faptul ca cei de la Mercedes vor lua motoare de la Renault; chiar si sfaturi pentru situatia cand vor aparea primele probleme.
      Pana la urma si cei de la Mercedes nu fac altceva decat sa se adapteze noilor conditii economice; motoare avand emisii reduse si consumuri mici.
      Propulsorul dezvolta 109 cai putere la 4.000 de rotatii pe minut. In varianta cu transmisie manuala, emisiile sunt de 98g CO2/km, in timp ce consumul mediu de carburant este de 3,8 l/ 100 km.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • in timp ce consumul mediu de carburant este de 3,8 l/ 100 km.
        Hai da-o-n mama ei de treaba, atentie, scrie consum mediu! Daca mediu se da 3,8%, extraurban il dau 3%?

        In fine, eu am avut acest 1,5 105 cp, am avut injectie de la siemens (pompa + injectoare piezo). Pt mine a fost ok ca si consum dar m-a lasat pompa de injectie, fara a da niciun semn de oboseala, decat clan - clanc - clanc. In rest no problems.
        Ea ca si piesa noua la dealer ajunge undeva la 35 de milioane.

        Asadar, concluzia mea este ca, daca Mercedes reuseste sa scoata la capat in vreun fel anume aceste bube legate de pompe & plus sau minus injectoare unde a fost cazul, de ce sa nu-i dam incredere?
        Daca se dovedeste a fi vorba de motorina proasta, atunci trebuie insistat asupra celor ce fac neregulile in benzinarie, cu toate ca, traim in Romania.
        9! 9! 9!
        sigpic

        Comment


        • Eu inclin sa cred ca o companie precum Mercedes nu se încurcă cu prostii si cu siguranță au oameni foarte bine pregătiți care vor stii sa evite eventualele probleme si nu vor risca absolut nimic. Au totusi o imagine pe care nu o pot strica din cauza unui banal motor. Oamenii au analizat probabil luni de zile situația si au ales sa lucreze impreuna cu Renault pe aceasta gama de motoare.

          Sent from my GT-I9300 using Forum Runner

          Comment


          • Originally posted by Eu4yas View Post
            Asadar, concluzia mea este ca, daca Mercedes reuseste sa scoata la capat in vreun fel anume aceste bube legate de pompe & plus sau minus injectoare unde a fost cazul, de ce sa nu-i dam incredere?
            Se pare că motorul dCi împrumutat de la Renault va avea în jur de 50 de componente modificate, nu se aruncă Mercedes chiar cu capul înainte !

            O fi bun motorul, dar mai suportă îmbunătăţiri !


            A-Klasse este primul model care beneficiază de pe urma parteneriatului cu Renault. Modelul german va primi dieselul 1.5 dCi de 109 cai produs de Renault. Acesta se va regăsi pe versiunea A180 CDI.

            Comment


            • Cand v-am zis asta, cu ceva posturi in urma, mi-ați sarit in cap...
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • 50 de componente, ce nu tine de motor. Intercooler, compresor AC, etc, adica practic accesoriile. Motorul este absolut acelasi cu cel de pe logan 2, adica cel cu injectie Bosch.

                Comment


                • Originally posted by PCH View Post
                  Eu inclin sa cred ca o companie precum Mercedes nu se încurcă cu prostii si cu siguranță au oameni foarte bine pregătiți care vor stii sa evite eventualele probleme si nu vor risca absolut nimic. Au totusi o imagine pe care nu o pot strica din cauza unui banal motor. Oamenii au analizat probabil luni de zile situația si au ales sa lucreze impreuna cu Renault pe aceasta gama de motoare.

                  Sent from my GT-I9300 using Forum Runner
                  E firma aia care a fabricat A Klasse? Ei uite ca nu exista padure fara uscaturi. Asa are si Mercedes niste salariati vesnic in pauza de masa si bine platiti.

                  Eu va intreb inca odata: de ce sa-ti cumperi MERCEDES cu o ragalaie de motor de cilindree mica? Esti ecologist, zgarcit, cumperi altceva.

                  Mercedes reprezinta CEVA, steaua in colturi e un simbol. Cred ca vom folosi la timpul trecut expresia "CEVA" peste 10 ani. Nu va mai fi CEVA, ci doar un producator in galeata mare a celor ce produc masini comune dar scumpe.
                  Macar ii mai salveaza S Klasse.
                  Last edited by mr.K; 15 October 2013, 21:08.

                  Comment


                  • Originally posted by adicata2003 View Post
                    50 de componente, ce nu tine de motor. Intercooler, compresor AC, etc, adica practic accesoriile. Motorul este absolut acelasi cu cel de pe logan 2, adica cel cu injectie Bosch.
                    Exact auxiliarele alea au "talentul" de a pica. Motorul in sine tine mult si bine chiar si la Tata.
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • Da. Din pacate acele auxiliare au acest obicei prost.

                      Totusi, ca sa dau un contraexemplu eu am acest 1,5 85 cp si pe un clio. Cumparat nou in 2006 februarie deci se indreapta catre 8 ani.
                      Are in jurul a 135.000 km.

                      Motorina de la noi, revizii la noi, 60% in bucuresti rulat restul in tara, domnilor, nu a schitat nimic, nici injectoare nici pompe, nimic.

                      Sunt curios de procentul celor ce au cazut in afara tarii daca se pot afla pareri.
                      In Romania e clar ca au fost probleme.
                      9! 9! 9!
                      sigpic

                      Comment


                      • Cum ziceam, bateti apa in piua pentru niste probleme rezolvate acum 4 ani la renault.
                        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                        Comment


                        • Experimentand pe clienti.

                          Comment


                          • Originally posted by Eu4yas View Post
                            Da. Din pacate acele auxiliare au acest obicei prost.

                            Totusi, ca sa dau un contraexemplu eu am acest 1,5 85 cp si pe un clio. Cumparat nou in 2006 februarie deci se indreapta catre 8 ani.
                            Are in jurul a 135.000 km.

                            Motorina de la noi, revizii la noi, 60% in bucuresti rulat restul in tara, domnilor, nu a schitat nimic, nici injectoare nici pompe, nimic.

                            Sunt curios de procentul celor ce au cazut in afara tarii daca se pot afla pareri.
                            In Romania e clar ca au fost probleme.

                            80, nu 85 CP

                            Comment


                            • Nu este asta esenta, dar in fine:

                              81,6 (60 kw) nu 80.

                              Am pus 85 datorita obisnuintei.
                              9! 9! 9!
                              sigpic

                              Comment


                              • MCV-ul meu, mai are putin si se apropie de 90.000 KM, Absolut nicio problema. Deci, cu siguranta se poate, asta daca ai putina grija de masina.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google