Nu cred ca este relevant daca Tiriac vindea marca.Facea referire la colectia sa unde nu exista audi.Audi nici nu prea exista in vreo colectie renumita.Acolo au loc mercedes,jaguar,ferrari,aston,bugatti,etc.
Grupul VAG are modele cu mari probleme de fiabilitate.Forumurile sunt pline de informatii si "suparari" majore ale detinatorilor.
Am diversi prieteni ce detin modele din grup.In 100-150.000 km rulati au bagat la bani in rable de s-au spetit.Au muncit numai sa repare masinile.
Passat-ul de 2007 cu o caroserie de toata jena,am vazut rugina aparuta la capota(nu fusese vopsita niciodata)
Vestitul motor de 2,0 tdi cu injectoarele ce se ard,defect recunoscut ca fiind defect de fabricatie.VAG a aschimbat in anumite conditii injectoarele gratuit la masinile sale.A venit la mine un prieten ,am discutat, a plecat.Dupa 50 metri Audi-ul s-a oprit.Devizul 153 milioane ! Injectoare si cablaj schimbate la reprezentanta.Masina din 2007 ,saracul i-a dublat valoarea...
Skoda Octavia II TDI luata noua la 3 km,plecat in concediu in Spania,la intoarcere, anvelopele spate uzate la maxim !Aceeasi Skoda ,s-a defectat turbina in Austria,uleiul a intrat in motor,motorul praf.Noroc ca masina era in garantie..Deviz aproximativ 8000 euro la reprezentanta de acolo,masina imobilizata o luna,concediu ratat.
Audi A8 si A6 cu probleme la inchiderea portbagajului pe timp de iarna,considerat deja defect de fabricatie.
Dupa o vara,doua in soare vopseaua de pe butoane se exfoliaza.Tapiteria textila de pe usi se dezlipeste de pe buretele subtire de pe interior.Ornamentele de plastic "cromate" excelent de chinezii de la Great Wall probabil, albesc datorita solutiilor folosite la spalatorii.
Motoare diesel ce consuma ulei din fabrica,probleme mari la turbinele cu geometrie variabila.Probleme la casetele de directie electronica(passat) angrenaje din plastic ce nu rezista.
Golf V 1,4 TSI,motorul la 20.000 km rulati transpira ulei-inacceptabil !
In momentul cand dai 10.000 euro pe o masina noua ,nu poti emite mari pretentii.Dar cand dai 100.000 de euro iti vine sa le dai foc cu reclama lor cu tot.
Nu mi-as lua niciodata audi ,vw sau skoda.Probabil din cauza cunoscutilor si a multiplelor probleme auzite din gura lor.
Nu mi-as lua probabil pentru ca am luat mercedes si in 193.000 km rulati de la 0,nu am schimbat nici un element la suspensie,franare(in afara de placute),directie sau ceva pe la motor(in afara de bujii).Nici macar cureaua de agregate...Distributie pe lant.
Dar romanilor le place masina poporului/clasei muncitoare(volskwagen).Sa fie ruda cu partidul poporului ?
"Cei de la service mi au explicat ca trebuie sa parcurg 500km cu aceasta si ca totul va revenii la normal."
Am mai citit o data si cred ca este cea mai nesimtita explicatie data in service,posibila exclusiv in Romania. Bineanteles in fabrica audi se ruleaza cu masinile 500km sa "invete" cutia.
Cutiile de viteze automate,(cred ca 7G tronic-cea de fata) au calculator propriu ,se programeaza la punerea pe auto.
Grupul VAG are modele cu mari probleme de fiabilitate.Forumurile sunt pline de informatii si "suparari" majore ale detinatorilor.
Am diversi prieteni ce detin modele din grup.In 100-150.000 km rulati au bagat la bani in rable de s-au spetit.Au muncit numai sa repare masinile.
Passat-ul de 2007 cu o caroserie de toata jena,am vazut rugina aparuta la capota(nu fusese vopsita niciodata)
Vestitul motor de 2,0 tdi cu injectoarele ce se ard,defect recunoscut ca fiind defect de fabricatie.VAG a aschimbat in anumite conditii injectoarele gratuit la masinile sale.A venit la mine un prieten ,am discutat, a plecat.Dupa 50 metri Audi-ul s-a oprit.Devizul 153 milioane ! Injectoare si cablaj schimbate la reprezentanta.Masina din 2007 ,saracul i-a dublat valoarea...
Skoda Octavia II TDI luata noua la 3 km,plecat in concediu in Spania,la intoarcere, anvelopele spate uzate la maxim !Aceeasi Skoda ,s-a defectat turbina in Austria,uleiul a intrat in motor,motorul praf.Noroc ca masina era in garantie..Deviz aproximativ 8000 euro la reprezentanta de acolo,masina imobilizata o luna,concediu ratat.
Audi A8 si A6 cu probleme la inchiderea portbagajului pe timp de iarna,considerat deja defect de fabricatie.
Dupa o vara,doua in soare vopseaua de pe butoane se exfoliaza.Tapiteria textila de pe usi se dezlipeste de pe buretele subtire de pe interior.Ornamentele de plastic "cromate" excelent de chinezii de la Great Wall probabil, albesc datorita solutiilor folosite la spalatorii.
Motoare diesel ce consuma ulei din fabrica,probleme mari la turbinele cu geometrie variabila.Probleme la casetele de directie electronica(passat) angrenaje din plastic ce nu rezista.
Golf V 1,4 TSI,motorul la 20.000 km rulati transpira ulei-inacceptabil !
In momentul cand dai 10.000 euro pe o masina noua ,nu poti emite mari pretentii.Dar cand dai 100.000 de euro iti vine sa le dai foc cu reclama lor cu tot.
Nu mi-as lua niciodata audi ,vw sau skoda.Probabil din cauza cunoscutilor si a multiplelor probleme auzite din gura lor.
Nu mi-as lua probabil pentru ca am luat mercedes si in 193.000 km rulati de la 0,nu am schimbat nici un element la suspensie,franare(in afara de placute),directie sau ceva pe la motor(in afara de bujii).Nici macar cureaua de agregate...Distributie pe lant.
Dar romanilor le place masina poporului/clasei muncitoare(volskwagen).Sa fie ruda cu partidul poporului ?
"Cei de la service mi au explicat ca trebuie sa parcurg 500km cu aceasta si ca totul va revenii la normal."
Am mai citit o data si cred ca este cea mai nesimtita explicatie data in service,posibila exclusiv in Romania. Bineanteles in fabrica audi se ruleaza cu masinile 500km sa "invete" cutia.
Cutiile de viteze automate,(cred ca 7G tronic-cea de fata) au calculator propriu ,se programeaza la punerea pe auto.
Comment