Dacia Logan 2 SPORT-2014-2015.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dacia Logan 2 SPORT-2014-2015.

    Am citit azi 22-01-2014,intr-un ziar local din Pitesti ca Dacia a anuntat productia de Logan Coupe,ce se va numi Dacia Logan Sport.
    Va fi construit pe platforma noii generatii de Logan si va avea patru motoare.
    - 1,5 Dci de 150 cp de pe Nissan Juke
    - 1,2 Tce de 125 cp de pe Lodgy si Duster
    - 1,6 l Turbo de 180 cp
    - 2,0-16 V aspirat de aproape 160 cp,destinat pietelor de peste ocean
    Va avea,jante de 17 inch si optional un interior sport si un pachet aerodinamic Sport compus din
    -Prelungire spoiler frontal
    -Grila cu sigla Sport
    -pragri laterale si difuzor aer spate
    PRET de pornire 14,900 Euro in varianta 1,2 Tce 125 cp,pana la 19,870 Euro pentu 1,6 si 180 cp care face 6,2 secunde de la 0 la 100 km/ h.
    Sunt date din ziar,daca mimt ei mint si eu.

  • #2
    da, am vazut si eu. uite linku
    http://www.curier.ro/index.php?optio...762&Itemid=377
    Last edited by Florin_KDF; 22 January 2014, 13:59.

    Comment


    • #3

      Comment


      • #4
        Va fi construit pe platforma noii generatii de Logan si va avea patru motoare.
        .............
        - 2,0-16 V aspirat de aproape 160 cp,destinat pietelor de peste ocean
        Care ocean? Vor sa vanda in USA? Sau Mexic, Brazilia si alte tari bananiere?
        Singurele Renault din USA sunt masinile de F1 cu motoare Renault.

        Comment


        • #5
          Dacia a anuntat oficial productia de Logan Coupe. Masina cu doua portiere se va numi Dacia Logan Sport, pentru a aduce aminte de generatia anilor '80 cu acelasi nume. Automoblul se va vinde in Europa si pe piata Sud-Americana, dar marca romaneasca isi doreste penetrarea in premiera a pietei din Statele Unite.
          Construit pe platforma noii generatii de Logan, modelul Sport are la interior aceleasi dotari ca si varianta sedan. Acelasi bord restilizat de pe generatia noua, dar cu butoanele geamurilor electrice pe portiere, sistemul Media Nav cu ecran tactil si sigla "Sport" pe bord, in dreptul pasagerului. In plus, interiorul vine cu scaune rabatabile care permit accesul celor 3 pasageri pe bancheta spate. Dacia a mai venit cu ceva nou pentru Logan Sport: scaune cu un suport lateral mai pronuntat. Nu e vorba de niste scaune de tip scoica, insa sunt cele mai sportive scaune pe care marca romaneasca le-a pus vreodata pe un model. Volanul este acelasi ca si la Loganul standard, la fel si schimbatorul. Pedalale in schimb se pare ca vor fi din aluminiu, optional, pentru clientii care doresc din lista de optiuni pachetul Sport.
          La exterior, Loganul Sport pastreaza elementele versiunii in 4 usi, insa clientii pot beneficia, optional, de un pachet aerodinamic Sport. Acesta este compus dintr-o prelungire a spoilerului frontal, o grila specifica cu sigla Sport, praguri laterale si un difuzor spate. Mai mult, automobilele cu motorizarea turbo de varf vor avea si o evacuare dubla, cu ornamente finale cromate. Tot optional, clientii de Dacia Logan Sport vor putea cumpara masina cu jante de 17 inch, o premiera pentru producatorul din Mioveni.
          Pe partea mecanica, inginerii Dacia au mentionat doar cateva detalii: frane cu disc pe toate cele 4 roti, cu discuri ventilate pe puntea fata, o garda la sol coborata cu 25 mm fata de versiunea sedan, suspensii noi marca Bilstein ce ofera o tinuta de drum mai precisa si mai rigida, bare stabilizatoare intarite si bare anti-ruliu cu bucse din teflon. Noutatile mecanice vin standard pe orice Logan Sport. Sub capota, Dacia Logan Sport va avea 4 motorizari: un 1.5 dCi de 150 cp, precum cel de pe Nissan Juke, un 1.2 TCe de 125 cp, motor pe benzina care este si in prezent disponibil pe fratii mai mari Lodgy sau Duster, dar si un motor turbo din gama Renault pe benzina, cu o capacitate de 1.6 litri ce produce 180 cp.
          Pe viitor, oficialii Dacia au anuntat ca se gandesc si la un propulsor de 2 litri cu 16V aspirat, cu o putere de aproximativ 160 cp, pentru pietele de peste ocean. Specificatiile oficiale despre noul Logan Sport date de companie sunt formate dintr-o accelerare de la 0 la 100 km/h in numai 6,2 secunde pentru modelul de varf echipat cu motorul de 1.6 litri Turbo de 180 cp si o viteza maxima de 238 km/h.
          Pretul unui Logan Coupe va incepe de la 14.900 Euro cu motorizarea TCe 125 si poate ajunge la 19.870 de Euro pentru un model echipat cu propulsorul de 180 cp. Chiar si asa, noul Logan Sport devine cea mai accesibila masina de pe piata cu o putere cuprinsa intre 150 si 200 cp, avand un pret de sub 20.000 de Euro.
          ATENTIE! Textul de mai sus prezinta informatii fictive. Dar cam asa ar suna un comunicat de prezentare a primului Logan Coupe din istorie, daca acesta s-ar produce in serie. Momentan este numai un concept virtual realizat de X-Tomi Design.
          Băbăieți, voi credeți că tot ce arde se fumează?
          Last edited by Niki; 22 January 2014, 14:50.
          If it ain't broke, don't fix it!

          Comment


          • #6
            Confunda mancarea cu mancarimea, mah!

            Comment


            • #7
              Cat am ras pe 4ciuning acum cateva zile)).
              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

              Comment


              • #8
                Nici nu s-au apucat de acest model si deja stiu ziaristii in cat timp face suta, ne-am dat naiba.
                Dar consumu', cat e consumu'? Cat baga? Cat e inmatricularea? Pot sa o trec pa bulgaria?
                http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

                Comment


                • #9
                  da un disc de frana cat costa, 800 lei la reprezentanta ? iti dai seama ce cocosi se vor da maistrii astia de ateliere agreate dacia, masini sport mai nene
                  Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                  Comment


                  • #10
                    Oricum Loganul s-a nascut SPORT, ce mai trebe si alt model? Soferi meseriasi sa fie si ajunge...

                    Comment


                    • #11
                      Romanii nu-s soferi meseriasi??? Raceri si tuneri din nastere.

                      Eu totusi cred ca aia de la Curierul Zilei s-au inspirat dupa siteul de umor times new roman. Pe bune.
                      Last edited by Archangel80; 22 January 2014, 21:11.

                      Comment


                      • #12
                        La fel se carcotea si despre Dacia 1410 Sport cand a aparut. Ca e in 2 usi, ca e nu stiu cum, ca zici ca a turtit-o cineva pe spate...

                        Ziceti mersi bai frate, ca daca se apuca astia si de Logan sport inseamna ca le merge bine. Mai bine de Tractoru ca e teren viran acum?
                        Attached Files
                        Last edited by balooo; 23 January 2014, 10:20.
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          "19.870 euro, pentru un model echipat cu propulsorul de 180 CP" = VALEU!
                          Da' ce puii mei si ai lu' tata pun pe ea, in afara de acel motor de 180 CP, de costa cat o garsoniera ?
                          sigpic
                          Shit does not happen. Shit takes time, shit takes effort.

                          Comment


                          • #14
                            sal

                            deocamdata dacia logan sport este inca in faza de cercetare vine cu un motor 1,2 125 de cai si nu este pt piata romaneasca cum de altfel nici logan cu cutie hidramata si renault simbol nu se comercializeaza in romanica.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google