Originally posted by bogdan_1984
View Post
Cu Si Despre Biciclete
Collapse
X
-
Originally posted by bogdan_1984 View Postiata doua poze din timpul plimbarii din care o poza cu noua achizitie: saua selle italia.
iar astazi imi vin noile anvelope slick-uri michelin wild run'r
Nu te-a oprit nimeni pe strada sa te intrebe de ochi de pisica, catadioptrii pe roti? Eu am dar parca nu seamna a mtb cu ele...Cainele care latra nu musca!
Comment
-
mersi!
deocamdata nu am avut probleme de genul asta. am elemente reflectorizante pe bicicleta, de ex acele baghete de pe spite, 4 la numar pe roata, bec rosu pe spate, lanterna pe ghidon, casca cu luminita la rotita de strangere, doua benzi reflectorizante, pe pedale ochi de pisica. deci sunt acoperit mai putin cu vesta reflectorizanta pe care nu voi purta asa ceva vreodata.
si da, am trecut de multe ori pe langa echipaje de politie si nu am fost oprit.Last edited by bogdan_1984; 10 May 2015, 13:00.sigpic
Comment
-
Salutare!
Dupa prima mea bicicleta de "teste", rupta in adevaratul sens al cuvantului, a urmat un DHS cu dubla suspensie si jante duble. De anul trecut, aceasta zace pentru ca din seria pana pe roata spate, probleme la schimbatorul de pinioane plus un joc la butucul rotii spate.
Intentionez sa trec la un alt level prin achizitionarea unei bicicleta din gama premium, daca se poate zice asa. Pretul alocat este in jur de 1500 lei, bicicleta fiind la mana a doua. M-am uitat pe site-uri de anunturi, gasesc in banii acestia Cannondale, Scott, Merida, Cube cu suspensie pe fata, cu furca blocabila, frane hidraulice, de la 21 de viteze in sus, schimbatoare shimano nu stiu de care si alte dotari. Am vazut chiar si cu garantie in banii astia.
Bicicleta va fi utilizata preponderent in oras, unde trec de pe sosea pe strada pietonala si invers fara a ma da jos de pe bicicleta, dar si prin parcuri, unde urc si cobor pante "ca la tara". Pe viitor, daca vor fi finante, voi achizitiona si un suport auto pentru bicicleta pentru a o putea lua cu mine la tara pentru a urca pe deal. Inaltimea mea e de 1,75 cm.
Acum, aveti idee pe ce as putea sa ma axez ca achizitie sau ce sa urmaresc la o bicicleta? Am vazut ca sunt cadruri pe marimi, la fel si rotile, pe 26, 27,5 etc, roti mai late, mai inguste, suspensie pe aer(ar fi mai costisitoare asta) sau pe ulei,frane pe disc hidraulice sau simple. De asemenea, am vazut ca se fac revizii la biciclete exact ca la masini. Cam cat costa o revizie?
Mersi!
P.s: Nu intentionez curand(1-2 luni) sa mi-o cumpar, facultatea primeaza, dar ma documentez inca de pe acum pentru a putea face alegerea corecta.Last edited by Crs. Sandel; 14 May 2015, 17:20.
Comment
-
1. Ia- o doar cu suspensie pe fata si eventual cu furca blocabila. Cea cu suspensie fata spate e grea.
2. Echipare Shimano Deore daca e SH, daca e noua minim Acera.
3. Reviziile nu sunt foarte scumpe si daca te pricepi le mai faci si tu acasa...sa dai cu un pic de ulei pe lant nu e asa mare problema.
4. In principiu dc o iei SH ai mare grija la cadru sa nu fie lovit/crapat etc.
5. La 1.75 cred ca e OK cadru de 18. Cauta pe net si vezi ca sunt pe marimi cadrele specifice fiecarei inaltimi.
Nu recomand frane pe discuri mecanice.Saab 9-5 Aero
Comment
-
Originally posted by eugenmanea View PostNu recomand frane pe discuri mecanice.
Te referi la cautarea unei biciclete cu frana hidraulica pe disc sau cu frane pe saboti?Last edited by Crs. Sandel; 14 May 2015, 17:44.
Comment
-
Exact la asta se referea, sa cauti frana clasica cu saboti (v-brake?) sau cu nisc exclusiv cu actionare hidraulica fie ea cu licihd de frana sau ulei mineral.
Franele pe disc mecanice sunt niste tampenii, o placuta este fixa (ma rog, reglabila printr-un surub care o apropie/departeaza dr disc) iar una se misca si la fiecare frana discul flexeaza spre placuta fixa. Ajungi ori sa mergi cu rotile infranate ori sa nu ai o frana eficienta.
Franale hidraulice au 2 pistoane pe etrier, cate unul pe fiecare parte, l-ai centrat si ala e.
Comment
Comment