Logan-urile Noastre Euro 3, Ce Putem Face Cu Ele?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Adevaru-i ca io m-am băgat cu a mea pe unde nici macar nu visa sa meargă una "de import".
    În vara 2008, Transalpina era în plin proces de asfaltare. Mai mult, erau zone unde nici macar nu era compactat terasamentul în vederea asfaltarii. De-abia erau la nivelul de lărgire sau defrișare a fostului drum forestier.
    M-am băgat în niște namoale cât casa, am mers pe grohotis, am dat cu scutul in bucăți de stanca, pietre, crengi și resturi de trunchiuri. O aventura pe cinste, era sa rămân pe acolo cu masina de n ori...însă totul fost ok în final, mașina a ținut cu casa.
    În Petroșani, la spălătoria auto, aveam bucăți mari de noroi și sus pe plafon, nu mai zic de ce era pe restul mașinii, pe dedesubt și pe caroserie.
    A fost cel mai fain offroade făcut cu loganu, și acum simt în nări mirosul de ambreiaj combinat cu cel de conifere.

    Comment


    • #17
      O solutie pentru proprietarii masinilor mai vechi de 8 ani.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • #18
        Si rezultatul.
        Sau data la Rabla, conditia e sa iti achizitionezi tu masina noua, ca pe voucher daca-l vinzi, iei bani de seminte.
        Cati au bani de masina noua, iar din astia, cati sunt dispusi sa isi mai cumpere masina noua?
        Iar cea mai ieftina e tot Logan, care tot rugineste, ambreiajul e din materiale eco, ai vapori de ulei prin compartimentul motor, apa prin portbagaj, stai mai mult pe la reprezentanta cu garantia in mana, intr-un cuvant, evoluezi rau de tot fata de ce ai deja.
        Last edited by mr.K; 27 April 2015, 13:20.

        Comment


        • #19
          Au ajuns si Loganurile rable .

          Eu sunt multumit de a mea si in loc sa o vand, sa ii achit taxa enorma (~1500 Euro in 2013) iar apoi cu banii ramasi + ce aveam sa fi luat un Logan 1.6 16v s.h., dupa un scurt calcul ajunsesem la concluzia ca mai bine imbunatatesc utilajul, il omologhez si tot ramaneam cu bani (investite totala de ~1000 de Euro).

          Tabla ma nemultumeste ca a inflorit in momentul de fata, si o voi avea in vedere pentru o reparatie generala insa in 10 ani si la cat a valorat de noua, a facut toti banii, unde pun ca i-a scos multiplu. Fata de o Dacie 1310, Loganul e tanc, indestructibila.


          Concluzie: N-as da' un Logan 1 la rabla pentru un Logan 2 nou. Pentru mine este aceeasi filosofie de masina, acelasi concept doar ca are un aspect mai diferit. Nu ma incalzeste cu nimic.
          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

          Comment


          • #20
            Originally posted by IancuMIC View Post
            O solutie pentru proprietarii masinilor mai vechi de 8 ani.
            http://stirileprotv.ro/stiri/actuali...ichetului.html
            SI nu e pacat sa reciclezi o masini care ar mai functiona 4-5 ani fara investitii majore (ceva vopsitorie poate) ca sa iei una noua care creeaza X tone de CO2 ca sa fie construita?
            Pentru unul cu parale putine, singura alegere e un golf antedeluvian ca e euro4 in carte dar trece ITPul pe spaga ca nu mai are catalizator in loc de un logan in mintile lui.
            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

            Comment


            • #21
              Daca Golf cu Euro 4 e antediluvian, ce parere ai de Logan-ul tau cu Euro 3?

              Vopsitoria la Logan se face, doar ca nu rezista fara ca rugina sa scoata capul imediat.
              O aripa spate de exemplu costa 500 de lei, manopera+ vopseaua inca 500-700 de lei.

              Logan-urile euro 3 vor bantui pe strazi cu gauri provocate de rugina prin tablarie, fix ca Supernovele, pana vor ajunge la dezmembrari.
              Tinichigeria e mai scumpa decat majoritatea reparatiilor mecanice, in cazul Loganului. Sa zicem ca partea a 2-a e un avantaj.
              Last edited by mr.K; 6 May 2015, 09:06.

              Comment


              • #22
                Un golf 4 in toate mintile lui nici nu se compara cu un logan, dar stii bine ca ainstain are parerea lui nasoala despre orice altceva ce el nu are ...
                Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                Comment


                • #23
                  Plus ca timbrul de mediu la un Golf cu euro 4 e suportabil, asta facandu-l vandabil si dupa ce nu-l mai vrei.
                  Din pacate, in cazul unui Logan cu euro 3, efectiv nu se merita plata timbrului, raportat la valoarea si presupusa durata de viata ramasa a masinii.

                  Comment


                  • #24
                    Al meu face 10 ani in iulie.
                    Eu m-am impacat cu gandul ca nu-l mai pot vinde, de 2 luni l-am vopsit integral. Mai circul cu el vreo 2 ani dupa care il donez cuiva din familie. Garantat mai circula 5-6 ani fara probleme. ( are fix 100 de mii de km),
                    Dacia Logan 85 cubic inches 2k5
                    "Whenever you find yourself on the side of the majority, it is time to pause and reflect"

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by 77sky View Post
                      Cezar...l-am aprobat din anumite motive
                      Sa le vedem

                      In primul rand: marele minus al masinii...lipsa instalatie de AC!
                      Ca dotari...sunt minimale.
                      In atasament, calculul meu pentru aceasta speta cca 1200EUR.
                      Spune-mi, ce este eronat.

                      Am la servici 2 loganuri, 1.6mpi, cu cca 120kkm, 2005, care se vand la licitatie. Aceasta taxa este de 7630 lei! (fara dubii!)
                      Sunt modelulul AMBITION-asadar un plus pentru AC, ABS, oglinzi incalzite, reglaj electric etc etc intretinute impecabil, revizii la zi...Ce mai, chiar nu le simti rulajul.
                      Ma intreb cu ce pret se vor vinde...
                      Dar total de mai mult de cca 2500 (cota de piata!), tinand cont de valoarea utilajului, facand abstractie de aceasta taxa, nu e dispus nimeni sa dea...Poate 3000, dar e f mult si asa.
                      S-a mai discutat de aceste cazuri:
                      Asadar...fa tu o comparatie intre cele 2 dotari, preturi etc etc

                      Masinile de genul, ori se vand cu preturi absolut modice, ori raman ca magari de povara in familie (frecus oras, tzara etc...)

                      In concluzie: transparenta=> exista, insa pretul dorit este iluzoriu, nu corespunde realitatii pietei (avem articol in regulamentul bursei si pentru acest aspect)

                      Deocamdata ramane deschis, monitorizat
                      Uite un post interesant pe subiect, sunt curios cu cat se vor vinde masinile ca semana cu a mea (an , dotari, rulaj).
                      Colegu 827, poate te abtii de la a face aprecieri la adresa mea si te limitezi la ideile puse in discutie.
                      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                      Comment


                      • #26
                        cea mai buna solutie este sa gasiti pe cineva de maxima incredere, ruda, cunostinta f apropiata etc, care sa va ia masina la un pret cat de cat corect (adica undeva la 1500-2000eur, vorbesc de masinile pana in 2007 e drept conteaza si dotari, stare,km). si masina sa ramana pe numele vostru, sa nu faceti nici un act.

                        ar fi o solutie win / win pentru fiecare din parti. asta si daca cealalta persoana isi doreste o masina cu istoric cunoscut, intretinuta, probabil cu un nr de km decent si cu garantia km reali, fara accidente majore etc.
                        Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

                        Comment


                        • #27
                          Masinile nu se vand in familie sau cunoscuti.Indiferent de stare sau de pret.De multe ori si moaca e prea scump!Parol!

                          Comment


                          • #28
                            Plus ca or sa gaseasca 1000 de defecte unei masini in stare buna. Pretentia e sa le dai masina in starea in care a iesit din uzina.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by einstein1984 View Post
                              Cert e nici loganuri nu am vazut pe bulgaria... Pentru fun ramane motoreta.
                              Voila!

                              Vazut in Cluj toamna trecuta. Era dizel.
                              Attached Files
                              Dacia Logan 85 cubic inches 2k5
                              "Whenever you find yourself on the side of the majority, it is time to pause and reflect"

                              Comment


                              • #30
                                Ceva idei despre ce se poate face cu masinile? In afara de inamtriculat la vecini?
                                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google