Adevaru-i ca io m-am băgat cu a mea pe unde nici macar nu visa sa meargă una "de import".
În vara 2008, Transalpina era în plin proces de asfaltare. Mai mult, erau zone unde nici macar nu era compactat terasamentul în vederea asfaltarii. De-abia erau la nivelul de lărgire sau defrișare a fostului drum forestier.
M-am băgat în niște namoale cât casa, am mers pe grohotis, am dat cu scutul in bucăți de stanca, pietre, crengi și resturi de trunchiuri. O aventura pe cinste, era sa rămân pe acolo cu masina de n ori...însă totul fost ok în final, mașina a ținut cu casa.
În Petroșani, la spălătoria auto, aveam bucăți mari de noroi și sus pe plafon, nu mai zic de ce era pe restul mașinii, pe dedesubt și pe caroserie.
A fost cel mai fain offroade făcut cu loganu, și acum simt în nări mirosul de ambreiaj combinat cu cel de conifere.
În vara 2008, Transalpina era în plin proces de asfaltare. Mai mult, erau zone unde nici macar nu era compactat terasamentul în vederea asfaltarii. De-abia erau la nivelul de lărgire sau defrișare a fostului drum forestier.
M-am băgat în niște namoale cât casa, am mers pe grohotis, am dat cu scutul in bucăți de stanca, pietre, crengi și resturi de trunchiuri. O aventura pe cinste, era sa rămân pe acolo cu masina de n ori...însă totul fost ok în final, mașina a ținut cu casa.
În Petroșani, la spălătoria auto, aveam bucăți mari de noroi și sus pe plafon, nu mai zic de ce era pe restul mașinii, pe dedesubt și pe caroserie.
A fost cel mai fain offroade făcut cu loganu, și acum simt în nări mirosul de ambreiaj combinat cu cel de conifere.
Comment