Salut, Desi e primul meu post si sunt inregistrat astazi pe forum , pot spune ca sunt de ceva timp pe aici.( doar ca nu am simtit nevoia sa intervin ).
Mentiune : Sunt fan benzinar si nu doresc nici in ruptul capului diesel.
Ok. De ceva timp ( aprox. 1 an) ma bate gandul sa-mi iau un logan SH ( 2005- 2006) si am gasit de curand pe un renumit sait de anunturi( nu cred ca e important care mai exact ) cateva oferte destul de bune zic eu dar cam dubioase . Exemplu
1. 2006 , 1.4, full adica full , 100. 000 km , aproximativ 8000 ron .( sunt ceva oferte de genul )
2. 2005-2006, 1.4- 1.6, coaja, in jurul a 100.000km +- 25.000, sub 6000.( o gramada )
Intrebarile mele sunt :
In cazul 1. ar insemna un parcurs de 10.000km pe an ceea ce nu e chiar imposibil , dar pretul mi se pare mie cam foarte mic ( poate doar mi se pare mie ) . Daca ma duc sa o vad si sa o verific cum as putea face sa verific a.i. sa fiu sigur ca nu dau banii si-i pica motorul.
In cazul 2. si cazuri generale ce ar trebui sa verific a.i. sa fiu sigur ca nu-i pica motorul.
Sfaturi dorite : Locuri ( orase ) de evitat. Ce teste se pot face la service sau reprezentanta. Ce trebuie verificat de mine a.i. sa merite sa ajung cu ea la teste profi( service/reprezentanta).
Edit : Inca ceva : Ce probleme ar putea interveni daca vanzatorul este de acord cu pastrarea numerelor pentru evitarea taxei de mediu ? In cazul in acre ramane pe numerele fostului proprietar care sunt pasii pentru a ocolii o eventuala teapa ?
Anticipat multumesc pentru sfaturi.
Mentiune : Sunt fan benzinar si nu doresc nici in ruptul capului diesel.
Ok. De ceva timp ( aprox. 1 an) ma bate gandul sa-mi iau un logan SH ( 2005- 2006) si am gasit de curand pe un renumit sait de anunturi( nu cred ca e important care mai exact ) cateva oferte destul de bune zic eu dar cam dubioase . Exemplu
1. 2006 , 1.4, full adica full , 100. 000 km , aproximativ 8000 ron .( sunt ceva oferte de genul )
2. 2005-2006, 1.4- 1.6, coaja, in jurul a 100.000km +- 25.000, sub 6000.( o gramada )
Intrebarile mele sunt :
In cazul 1. ar insemna un parcurs de 10.000km pe an ceea ce nu e chiar imposibil , dar pretul mi se pare mie cam foarte mic ( poate doar mi se pare mie ) . Daca ma duc sa o vad si sa o verific cum as putea face sa verific a.i. sa fiu sigur ca nu dau banii si-i pica motorul.
In cazul 2. si cazuri generale ce ar trebui sa verific a.i. sa fiu sigur ca nu-i pica motorul.
Sfaturi dorite : Locuri ( orase ) de evitat. Ce teste se pot face la service sau reprezentanta. Ce trebuie verificat de mine a.i. sa merite sa ajung cu ea la teste profi( service/reprezentanta).
Edit : Inca ceva : Ce probleme ar putea interveni daca vanzatorul este de acord cu pastrarea numerelor pentru evitarea taxei de mediu ? In cazul in acre ramane pe numerele fostului proprietar care sunt pasii pentru a ocolii o eventuala teapa ?
Anticipat multumesc pentru sfaturi.
Comment