Pareri Si Sfaturi , Am Achizitionat Un Logan 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    in 2007 doar pe prestige era motorul cu "overvoltage" - 16volti asta daca nu erau alte combinatii pentru export...la noi avea jante de aliaj in standard si airbaguri laterale optional. si cd-ul stia si mp3-uri, si avea si ajustarea volumului in functie de viteza. mare realizare la vremea aia
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #17
      Originally posted by IancuMIC View Post
      Pret de achizitie 1900E, + 460 e taxa, + ~340E accesorii, distributie (in tara erau schimbate la km. astia-afara e la 90 de mii), =2700E.
      In tara e cam 3 mii, poate si mai putin. Iesi mai bine daca ti-a adus-o cineva gratis; daca ai fost sa o aduci, iesi mai scump decat in tara.
      Avantajul e rulajul pe alte sosele; despre schimburi, pariez ca le-a facut la fiecare 20 de mii.
      Deci?
      ...
      In rest, o masina cu un motor bun, destul de fiabil si nepretentios la intretinere.
      Am luat-o din tara de la unu care a adus-o din Austria . Distributia si cureaua de accesorii le-am schimbat cu 530ron nicidecum cu 340e

      Km sunt reali am verificat masina plus de asta se vede pe masina si multe alte detalii ca masina are km reali
      Last edited by raul.cluj6; 12 October 2016, 22:37.

      Comment


      • #18
        Kitul accesorii cuprinde si rola intinzatoare, nu numai cureaua.
        In jur de 500 de lei, ajung doar piesele, de origine desigur.
        Daca d.ta ai platit doar 1900 E pe masina, atunci ceva e putred aici.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • #19
          Originally posted by raul.cluj6 View Post
          ...se vede pe masina si multe alte detalii ca masina are km reali
          Care sunt detaliile alea?

          Comment


          • #20
            Certitudine ca km sunt reali, ai doar atunci cand ultima intrare in service dateaza din luna august-sept 2016; da' eu nu cred ca are istoric in reteaua Renault. Ai verificat acolo, zici?
            Pai tu nu te intrebi, cat a dat tipu pe masina, ca sa ti-o vanda cu 1900; ca pomeni fara popa nu se pun.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • #21
              pozele nu-s deosebit de calitative, dar la prima vedere, scaunele par ok, volanul are uzura, dar nu excesiva, la fel pedalele. mai sunt locuri pe la motor unde poti sa aproximezi uzura, comparand-o cu alte masini de kilometraj apropiat. in mod normal, la o verificare ecu, ar trebui sa "puste" kilometrii din uch, ecu, tdb, abs.

              sper sa nu ma insel, insa in Austria masinile par sa se devalorizeze mai mult decat la noi sau in Germania, valabil pt orice marca. ori le manaresc elegant, ori chiar nu-I intereseaza masinile mai vechi de 5-6 ani. de exemplu, in Austria gasesti cele mai ieftine lancia delta integrale, functionale. si alea au fost si inca sunt masini, nu trotinete cu 16 volti
              Last edited by Seba; 12 October 2016, 23:05.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #22
                Tot ce-i posibil. Eu zic ca-i manarita.
                Mi se pare ciudat sa vinzi sub pretul pietii; de aia zic.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • #23
                  mda...diferenta e destul de mare. drept e ca 16v din 2009 am vazut la 2800-3000. dar astea-s ph2, au mai putini kilometrii, in general, mai ales daca ala de l-a luat era zgarcit la benzina, ca la 16v ii cam place al dracului izopentanu de 95 apoi, din poze n-are jante de aliaj, poate n-are nici airbaguri laterale, o fi fost si un pic trosnita, chiar fara sa fi suferit avarii la structura de rezistenta, aia nu prea baga bani in table, faruri, portfuzete, brate (la Renault in Austria/Germania sunt cu totul alte preturi decat la noi la magazin) la o masina de 9 ani...eu zic ca are sanse mari si sa nu fie manarita si nici epava indreptata. ca o fi avut vreun far spart, radiatorul sau o aripa, astea nu-s importante daca reparatia a fost facuta calumea si structura nu e afectata. vede colegul la iarna daca lasa 4 urme pe zapada, sau doar 2.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #24
                    nu are jante de aliaj , air-bag lateral si s-a pierdut cheia principala, am doar cheia de rezerva care nu e centralizata.
                    Masina a fost lovita slab in fata se vede foarte putin pe traversa si aripa spate stanga e revopsita , nu stiu din ce cauza, probabil a fost frecata dauna mare nu pare sa fii avut, astea zic eu sunt chestii minore.
                    Usile nu prezinte foarte marii urme de uzura se deschid aproape ca la o masina noua, usa de la sofer ce se simte ca a fost folosita mai des , cum spune si seba , scaunele sunt in stare buna volanul, schimbatorul si manete sunt aproape ca noi si tot plasticul din interior e aproape impecabil. Mecanicul care mi-a schimbat distributia mi-a confirmat ca km sunt reali.
                    free photo upload
                    image sharing sites
                    how do i print screen
                    imgurl
                    free image hosting
                    how to use print screen
                    free image host
                    screen shot
                    image hosting 30 mb
                    image post
                    jpg images
                    screenshot
                    print screen
                    gif uploader
                    how to take a screenshot on a pc
                    Am mai adaugat niste poze cu masina , i-am dat un polish la masina si am efectuat un tratament hidrofob, (cu asa ceva ma acup daca vreti mai multe detalii pm)

                    Comment


                    • #25
                      Daaa...
                      Uzura scaunelor depinde si de husele folosite. Pretul poate fi mic in functie de motivul vanzarii. Eu cand am vandut 1,4-le laureat, ca sa nu stau cu ea mult si sa astept tot felul de samsari si strambaciosi din nas, cu oferte la misto, am dat-o la prima strigare cu 1550 euro (n-avea taxa care ar fi fost 390 de euro, dupa spusele cumparatorului). S-a dat mai departe cu 2250 de euro (tot fara taxa, normal). La 124.000 de km scaunele nu erau uzate (pentru ca huse), butoanele, pedalele, manerele de usi nu erau prea uzate (pentru ca plastic prost la logan ), maneta schimbatorului arata ca noua (pentru ca era noua, schimbata cu vreo doua saptamani in urma ).
                      Daca vanzatorul a vrut sa scape de ea fara bataie de cap... norocul cumparatorului.
                      Nu iau in calcul ca din austria ar fi fost luata gratis

                      Comment


                      • #26
                        Asa cum banuiam.
                        Masina a fost lovita, evident cumparat la un pret sub 1000E, reparata in tara si ...praduita; clasic.
                        D.l raul, incearca sa "ridici" poze folosind mijloacele forumului; nu abuza de spatiul acestuia.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • #27
                          daca n-a fost lovita grav, cum ziceam mai devreme, o fata de aripa, o bara, un far, e ok.
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #28
                            ...o fata de aripa, o bara, un far,...
                            ... un lonjeron...
                            La un accident, relativ minor, bara, aripa far... s-a descoperit si lonjeron "indoit". La geometrie, abatere 8mm pe roata respectiva. Nu e prea grav.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google