e ciudat si cum s-a intamplat. rotile spate s-au blocat fara ca stopurile de frana sa se aprinda. asa vad eu. deci probabil cineva a tras frana de "mana" ...
Incidente din trafic-Accidente
Collapse
X
-
Eu am inteles putin altceva din film. Ia ca reper marginea din dreapta a drumului. Este un drum printr-un sat iar panoul din cadru ne spune ca au loc niste constructii pe partea dreapta. Oricum, se observa din praful starnit de masina ca partea dreapta este foarte murdara, foarte prafuita.
Cand masina intra in cadru, venind din partea stanga (0:37), ea pare ca merge usurel mai pe mijlocul drumului, distanta pana la marginea din dreapta drumului fiind mai mare decat in secunda urmatoare. Venind masina din sensul opus, urmaritul se da mai in dreapta dar prinde o portiune de drum murdara si pierde putin aderenta. In acel moment probabil din reflex calca frana si asta agraveaza situatia.
stirileprotv.ro.png
- Likes 1
Comment
-
Un șofer de Logan iresponsabil și Inconștient pe DN2
Comment
-
asta se intampla cand se confunda acea largime de banda (pentru camioane in general) cu o a doua banda de rulare. drumuri tipice romanesti. practica acolo autoturismele nici nu ar trebui sa se "bage" pe acea tentativa de banda 1. gestul loganului fara comentarii.
„Opiniile sunt libere, dar nu și obligatorii.”
Comment
-
Sa mai scuturam acest subiect.
Un accident rutier grav s-a produs astăzi pe DN65 Pitești – Slatina, în localitatea Priseaca. Primele informații arată că au fost implicate 19 persoane și 6 mașini. O persoană a murit, iar restul victimelor au […]
Primele cercetări arată că șoferul tirului venea din direcția Slatina -Pitești când a intrat în autoturismul din față, nerespectând distanța corespunzătoare.
În urma impactului autoturismul condus de un bărbat de 33 de ani a ajuns pe sensul opus de mers unde a lovit alte două autoturisme.
Dupa aceea am tot observat cand se mai formau cozi cu viteza mica pe drum, nu mi-a pus nimeni vreo avarie in fata. Parca ii durea mana sa apese butonul. Evident ca eu puneam imediat avariile. Mie personal imi place ca atunci cand apas frana mai tare, sa duc imediat degetul la butonul de avarii, apasandu-l cu forta data de inertia corpului meu in franare care pleaca din scaun spre fata. Avariile puse din timp pot salva vieti.
- Likes 3
Comment
-
raman la parerea ca acesti criminali ( care se cosidera conducatori auto) ar trebui tratati ca atare. in loc sa fie acuzati de omor din culpa (maxim 3 ani, si mari sanse sa fie cu suspendare) , sa fie acuzati de crima deosebit de grava. de ce? pentru ca :
- a stiut ca nu are voie sa se urce baut / beat la volan
- a stiut ca poate omora oameni daca merge cu 200 km/h
Femeia însărcinată, victimă a accidentului rutier din judeţul Tulcea, transmis pe Facebook, a murit, în timpul nopţii de duminică spre luni, la Spitalul din Galaţi, bilanţul ridicându-se la trei morţi şi patru răniţi grav.
„Opiniile sunt libere, dar nu și obligatorii.”
- Likes 2
Comment
-
Din pacate, actualul curent de gandire, mai ales la PNL care propune pe banda rulanta relaxari ale codului rutier, este de preventie, nu haituire a soferilor dupa ce au comis o infractiune. In acest caz, sunt sigur ca s-ar comenta: "dar politia locala de ce nu avea filtru si radar in acea zona, sau macar mascote". Chipurile, daca descurajezi prin prezenta pe drumuri si prin preventie, nu umpli soferii de amenzi si nici inchisorile de soferi.
Realitatea romaneasca este ca Politia Romana nu va avea nici peste 10 ani suficiente fonduri si personal sa faca preventia de care vorbeste PNL-ul. Asa ca strazile romanesti raman un Vest salbatic. La romani nu merge cu vorba buna (a se vedea faptul ca 20-25% dintre apelurile la 112 sunt farse si din aceasta cauza se propune controlul actelor la achizitia cartelor pre-pay). La romani merge numai, dar numai cu biciul pentru ca prostia si trufia sunt la cote aberant de mari.
- Likes 2
Comment
-
Două persoane au decedat, iar mai multe au suferit leziuni grave, în urma unui accident rutier produs, marţi dimineaţa, între un microbuz şi un autoturism, în localitatea Boloteşti, informează Centrul Infotrafic din Inspectoratul General al Poliţiei Române
Accident in Vrancea. Soferul mașinii Fiat Punto trece peste axul drumului înainte de impactul devastator. În acel moment șoferul microbuzului trage și el de volan tot spre axul drumului, în speranța că autoturismul va trece prin dreapta lui. Numai că șoferul acestuia își dă seama de greșeală și trage brusc de volan dreapta, exact în microbuzul care încerca să-l evite. Asa ca impactul are loc pe sensul de mers al Fiatului.
NGNKv8N.png
Acesta este momentul in care Fiatul intra pe contrasens.
Apoi, mai jos, momentul in care Fiatul incepe sa se retraga pe propriul sens. Este portiunea maxima pe care Fiatul intra pe sensul opus. Pare in jurul a 1.2 m dar era in continuare spatiu de trecere.
eXHLtlw.png
Problema accidentului este ca soferul microbuzului incepe sa traga de volan spre stanga, intrand si el pe contrasens, concomitent cu Fiatul care se retragea pe banda lui. Impactul are loc cu ambele masini in totalitate pe sensul Fiatului.
Intrebarea este: daca soferul microbuzului ar fi tinut dreapta, maxim, eventual cu o roata chiar si in afara marcajului, pe acostament, oare ar fi fost evitat accidentul? Drumul este suficient de lat sa treaca trei mașini. Se vede in imagini ca microbuzul mergea aproape de ax chiar inainte ca Fiatul sa intre pe contrasens.
Chestiuni similare se intampla destul de des pe strazile din Romania. Soferii iau viraje neglijent, intra pe contrasens. Mie imi este mai frica de soferii care merg pe langa axul drumului, decât să merg eu pe marginea drumului. Iar când abordez un viraj, principalul lucru la care mă gândesc înainte este "oare cum vor lua virajul ceilalți de pe drum"? Cum va merge cel de pe contrasens, oare poate gresi, va deveni subviratoriu și intra pe banda mea? Dar cel de pe banda vecină în același sens?
Iata un exemplu de la mine, de duminica. L-am claxonat.
mmHR7OJ.png
Sau aici, unde Audi-ul mi-a lasat mai putin loc pe sosea. L-am claxonat, desi merita sa il las fara oglinda. Camera mea este pozitionata langa stalpul din fata, la sofer. Eu eram cu marginea cauciucurilor la marginea asfaltului si cu degetul pe claxon.
aIdkQQA.png
- Likes 3
Comment
-
Discutabila faza cu frontalul. Daca mcrobuzul tragea maxim dreapta, nu avea de unde sa stie ca fiatul o sa redreseze. soferul microbuzului poate a presupus si avea tot dreptul s-o faca ca soferul fiatului a adormit si ca nu va raspunde la flashuri/claxoane. Insa o chestie e de luat in seama, reflexul te face sa tragi dreapta, sa revii. Asta n-a luat in calcul soferul microbuzului. Manevra lui a fost ok pentru doi soferi cu sange rece. Daca unul nu gandeste 100% ca celalalt, situatia devine nasoala. Sa pui roata jos de pe drum e riscand, depinde al naibii de vitea masinii si de tipul acostamentului, poti incerca sa eviti un accident usor si rastorni microbuzul, iar daca plin de oameni, risti sa omori sau sa bagi in spital mai multi decat daca lovesti masina din fata. Legal si "la rece", microbuzul nu trebuia sa intre pe contrasens, dar nu-i putem imputa accidentul 100% soferului micorbuzului. Daca fiatul isi vedea de drum in mod corect, nu se intampla nimic. fiatul a declansat situatia, microbuzul a agravat-o.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
- Likes 1
Comment
-
http://www.autobytel.com/mercedes-benz/sprinter/2013/?id=32972 Mercedes Benz stopped into the Angel Stadium of Anaheim inviting VIP clientele to Test the Bes...
Un microbuz Sprinter Mercedes dotat in 2013 cu un nou sistem de stabilitate ESP. La 50 km/h aproape se răstoarnă când nu este activat. Mi s-a părut interesant. Probabil că dacă scăpa de impact, s-ar fi răsturnat în șanț.
Zona în care s-a produs accidentul pare a fi "localitate" dar poate mergea așa cum merg multe microbuze cu 70 km/h. La viteza asta, se răsturna destul de probabil dacă nu era model mai nou.
Eu spun cum fac eu. Când un șofer atinge axul drumului, am apăsat instantaneu pe claxon și frânez moderat dar pregătit de urgență și, deși merg aproape de margine, mai verific partea dreaptă a drumului și acostamentului (să nu fie obstacole). Nu flashuri... acestea sunt mofturi de semnalizat filtrele de poliție. Claxon luuuuuung.
- Likes 2
Comment
-
daca doar penduleaza catre mijlocul drumului nu am stress, daca iese in depasire sau vine constant pe contrasens, frana si tras dreapta, claxoane, flashuri, daca nu revine, continui cu frana si daca drumul permite, pui o roata jos de pe asfalt. daca e sa iasa din scurt, oricum nu prea ai ce face. speri sa nu ajungi vrodata in situatia aia si asta e. altfel, ori stam acasa, ori mergem cu trenul, ca ala e mare, greu si la noi are si avantajul ca merge incet, nu exista pericolul sa te rastorni cu trenul pe drum drept. cum sunt tot mai putine trenuri, viteza e tot mai mica si cum inca n-au furat reciclatorii tot sitemul de semnalizare cat sa iti vina alt tren din contrasens, e cea mai sigura optiune oricat de precaut ai conduce, daca adoarme unul si iese scurt in fata ta, doar norocul mai conteaza si tabla groasa. de exemplu, drum european, ambii merg cu 100-110 (inca legal) si unul adoarme la 50m de masina care vine din fata. ambii sunt victime, la viteza aia, in mai putin de o secunda, masinile sunt cu motorul uneia in cutia de viteze a celeilalte, iar pasagerii din spate ai uneia dintre masini sunt pe locurile din fata a celeilalte. timpul de reactie pentru o franare de urgenta e mai mare de jumatate de secunda. intr-o asemenea situatie, cea mai amre realizare e ca s-au aprins stopurile de frana, dar masina n-a apucat sa inceptineasca la momentul impactului. la 100m intre masini deja e loc de manevra, vorbim de 2 secunde, timp triplu aproape pentru frana si manevra de evitare si tot s-ar putea sa nu fie destul.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
- Likes 2
Comment
-
La ora 20:40, pe un drum european, ma apuc sa depasesc. Contrasensul liber cat vedea ochiul. Cand trecusem de bara fata a celui depasit, vad un flash din fata. Am continuat cu pedala la podea si am reintrat pe sensul meu. Am fost foarte surprins sa constat ca era totusi cineva in fata desi ochii mei nu il vazusera. Iata de ce. In poza este o masina de culoarea nisipului, a vegetatiei uscate in lumina mai slaba si galbuie a inserarii. Si mergea fara lumini de intalnire sau de zi aprinse pe drum european (motiv de amenda). I-am dat flashuri enervat. Dupa aceea am tot revazut scena depasirii pe camera. Chiar nu se vede deloc pe prima jumatate a depasirii. M-a pus pe ganduri faza asta.
Capture.PNG
- Likes 1
Comment
-
De ani buuuuni, de cand a pornit motorul indeiferent de zona rulata (oras/extern), le am pornite.
Nu inteleg modul cum gandesc (de fapt NU gandesc) cei care ruleaza fara ele aprinse in timp ce de ploaie torentiala/ninsoare abundenta/ amurg si diverse alte situatii, care impun pentru vizibilitate aceasta
Da, am multe filmari de genul (mai ales in situatii cand vezi la maxim 100 m).
Am inghetat odata, cand la fel am executat o depasire, ninsoare consistenta, asflaltul nu era tocmai asfalt si apare X pe contrasens, fff in scurt, masina inchisa la culoare, fara nici macar pozitii active...
Economie de carburant? De becuri? NUUUU...Nepasare!Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
- Likes 3
Comment
-
economie de filament. nu se arde becul, nu consumi curent, nu consumi nici combustibil, tine si acumulatorul mai mult. doar avantaje. mergi pe lumea cealalta cu sufletul impacat c-ai fost econom si ecologist. si un idiot intergalactic. cat am umblat eu prin tara, fara sa vreau sa supar pe nimeni, cei mai multi imbecili de genul i-am vazut in jud Buzau, pe drumul mortii, cum mai zic unii. intr-o singura zi, un drum ploiesti-galati, 3 retardati in jurul Buzaului, innourat, masina gri, fara becuri, la orele 7-8 seara.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
- Likes 4
Comment
Comment