Incidente din trafic-Accidente

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ACCIDENT GROAZNIC în Argeş: un tânăr a intrat cu maşina în colegii săi de muncă! O fată de 28 de ani a MURIT, alte cinci persoane sunt rănite.


    Comment


    • poate nu e accident : " fiind luată în calcul şi varianta ca bărbatul să fi intrat intenţionat în colegii săi. "

      s-a uitat prea mult la stiri cu atentate
      o/____\o
      (i)
      .........

      Comment




      • Cum i-a fugit aluia spatele in conditiile in care nu franeaza deloc pe curba (sau cel putin nu i se aprind stopurile). A supravirat, avea gume nasoale pe spate?

        Comment


        • Anvelope najpa/distribuirea greutatii in masina/pete de ulei pe cabosabil/probleme punte spate/probleme directie/amortizoare varza.
          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

          Comment


          • Curios.
            Stergatoare pe intermitent, asta inseamna ploaie slaba, viteza nu parea prea mare, curba destul de larga. Pare foarte incarcata pe spate; probleme tehnice mai degraba sau medicale.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • Io merg pe supravirare in conditiile in care probabil era angrenat in vreo discutie cu pasagerul sau pasagerii si din neatentie, s-a "trezit" pe o curba pe care probabil chiar daca o mai negociase de "n" ori pana atunci corect, de data asta i-a dat cu virgula.
              Bafta lui, ca sa zic asa, a fost ca audi l-a pleznit lateral spate dreapta...ca daca facea o 360gr si o lua frontal, iar se lasa cu mortaciuni.
              Last edited by Kojak; 18 April 2017, 15:30.

              Comment


              • eu cred ca a luat un pic brusc de volan... m-am uitat de mai multe ori si nu stiu daca franeaza desi e posibil. faptul ca nu se aprind becurile nu e o regula...spre exemplu la logan se aprind mult mai tarziu ca la megane...

                Comment


                • depinde de reglaj.
                  la mine, de ex., se aprind la cea mai mica atingere.
                  In plus e faza 2, la faza 1, intr-adevar au fost niste probleme, in sensul ca din fabrique veneau prost reglate si se aprindeau mai tarziu decat trebuie, dupa ce apasai bine pe frana.

                  Comment


                  • Mie mi se pare o curba destul de stransa ca sa mergi cu viteza aia pe carosabil umed ! eu zic ca masina a derapat din cauza vitezei .Este si un indicator imediat la iesirea din localitate cu limita de 50 km/h , in mod sigur toti din coloana aveau pe putin 60-70 km/h.
                    Last edited by prometheus; 18 April 2017, 16:27.
                    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                    Comment


                    • era destul sa fi lasat gazul, nu trebuia sa franeze. daca avea gume proasta sau a prins o "balta" de pe langa trasa curatata de ceilalti (zona in care nu balteste apa), sau ulei, sau noroi picat de pe alta masina. avea viteza si mai avea si vant lateral din stanga (la inceputul filmarii se vad plopii cu coroana destul de inclinata spe dreapta), iar daca nu avea greutate pe spate sau avea putina (ceea ce banuiesc dupa cat de dreapta statea masina), plecarea spatelui pe frana de motor, in plina rafala de vant, pe viraj care "varsa" (exteriorul mai jos decat interiorul curbei - da, la noi se practica denivelarea inversarea a virajelor datorita inteligentei extreme a proiectantilor si a executantilor, terminand cu comisia de receptie a lucrarilor), rezultatul e previzibil.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • Accidentul are loc intr-o curba, pe urcare; am verificat, asta. Viteza, hmm, nu prea cred (era totusi masina incarcata si pe urcare) apa cu atat mai putin pe o sosea in rampa si cu oarecare declivitate.
                        Nu cred ca a fost neatent, pentru ca n-ar fi atacat curba corect si s-ar fi dus tot inainte, peste ala din dreapta.
                        Un eveniment rutier ciudat.

                        Avem si locul aproximativ unde a avut loc evenimentul.
                        Attached Files
                        Last edited by IancuMIC; 18 April 2017, 17:42.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • Eu dau vina pe anvelope de iarna (low cost!) in combinatie cu asfalt umed si evident viteza neadaptata conditiilor de drum.

                          un alt posibil factor care poate a avut rolul lui este ca era cu acceleratia in blana (poate a 4a, chiar a 3a)vrand sa devanseze mai repede masina care era in dreapta lui pe banda1. si a accelerat mai mult decat perimiteau conditiile sau chiar faptul ca era in acceleratie puternica + curba lunga a facut sa ii fuga spatele.

                          Si eu eram la un pas sa patesc asa ceva acum 3-4 ani pe dealul negru. ploaie, curba luunga la dreapta si in coborare in cazul meu. Atasez si 2 poze cu curba (este imediat la 2-3 curbe dupa Dedulesti spre Pitesti). Tot asa ploua, eram cu anvelopele de iarna desi vremea nu prea o impunea (era prin Martie vreo 10 grade afara), anvelope proaste (f proaste) pe asfalt umed - Debica Frigo.
                          Doar ca desi masina a fugit putin am tras f putin stanga, f putin dreapta si si-a revenit .. nu ma dau eu mare pilot, cred ca a fost chestie de noroc si m-a salvat si ca in momentul cand a inceput sa fuga eram cu piciorul pe acceleratie si din instinct am pastrat piciorul acolo, nu am incercat sa franez.
                          Attached Files
                          Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

                          Comment


                          • De aia trebuie sa ai gume bune pe spate.
                            Bine, 90% dintre soferi pun gumele mai bune pe fata, cand nu au 4 gume indentice pe masina.

                            Comment


                            • La coborare e altceva; dar pe urcare...e si mai ciudat.
                              E posibil ca anvelopele sa nu-l fi ajutat; alea de pe spate.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • Se vede cum calca cu roata fata pe marcajul alb, sper sa nu fi fost de ala cu grosime , profilat sau cum i se zice, ar putea produce un derapaj pe ploaie in combinatie cu niste anvelope aiurea plus curba.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google