Incidente din trafic-Accidente

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mr.K vorbesti din informatii sigure sau iar presupuneri.
    Fanez logan-ul vechi nu avea ABS si nu fugea de spate. Adevarat...aveam si cauciucuri ok...si franele erau intretinute ok.

    Comment


    • mr.K vorbesti din informatii sigure sau iar presupuneri
      Din reprezentanta direct vorbesc.
      Ajungeau cu probleme masini noi si standul de frana ieseau prost la cele fara ABS.

      Comment


      • Originally posted by bolovan View Post
        logan-ul vechi nu avea ABS si nu fugea de spate.
        Nu l-ai dus tu la extrem, de-aia nu fugea. A afirma ca loganu' tau nu fugea in nicio conditie de coor, nu denota decat ca ori conduceai extrem de calm si n-ai avut situatii limita, ori ai avut noroc...ori n-ai habar de ce vorbesti. Cu voia ta, da-mi voie sa exclud a 3-a varianta.
        Iti garantez ca orice logan din prima generatie, fara ABS, cu franele (stock) intretinute la zi, corespunzator si cu cele mai bune caucioace, tot fuge de spate, daca il duci spre limita. Limita aia e f. discutabila.

        Acu variabila e gradu' de "exagerare" si sa-i cunosti limitele. Nu le stii, te duci intr-o parcare mare goala si te joci putin, o fortezi putin mai mult sau mai putin.
        In felul asta, poti anticipa mai usor (niciodata in totalitate), limita la care incepe sa fuga de spate.
        Last edited by Kojak; 31 May 2017, 12:38.

        Comment


        • Inseamna ca e cam clara treaba , la viteza aia el s-a infipt in frane fara ABS... a devenit pasager.
          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

          Comment


          • Chiar si-n aliniament, e suficient sa fi prins ceva pe carosabil, gen pata de ulei, nisip etc, combinat cu niste gume mediocre (cum au, sa recunoastem majoritatea loganelor care circula pe drumurile publice), sau chiar de iarna, a iesit, ce-a iesit...

            Comment


            • franare brusca la viteza ( cu abs, fara abs ) si tras de volan sa evite pe ala cu solenza ... = accidentul, dumnezeu sa il ierte

              Comment


              • @Kojak pai hai sa-ti explic de ce mie nu-mi fugea: conduc destul de preventiv. Prefer sa ajung tot dintr-o bucata la destinatie

                Comment


                • Mda. Este Logan Berlina si se pare ca tanarul nu purta centura de siguranta.
                  Attached Files
                  sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                  Comment


                  • Originally posted by vitriol View Post
                    Inainte sa apara MCV-ul, se vede o Super Nova care mergea incet si care, probabil, voia sa faca stanga. Cetateanul cu MCV-ul era in alta lume (ochii in telefon sau ceva) si cand a realizat ca ala din fata lui se opreste, a bagat piciorul in frana...
                    E tot o supozitie ca si a ta, insa io sunt de parere ca ala cu supernova a apucat sa faca preselectia pe banda care s-a format pt. stanga (marcajele imi lasa impresia ca acolo exista asa ceva), cu suficient timp inainte, astfel incat acesta nu l-a incomodat cu absolut nimic pe ala cu MCV (intre timp am vazut ca s-a depistat ca era o berlina ), directia inainte fiind "liber colegu". Ala s-a speriat de altceva, sau, cum am mai zis, pe contrasens era tot un MCV, dar de militie.
                    Last edited by Kojak; 31 May 2017, 12:57.

                    Comment


                    • Pai normal ca nu putem emite decat supozitii, ca doar nu suntem clarvazatori. Dar vorbim si noi aici ca Ovidiu Ianitoaia & Co la Procesul Etapei.
                      Last edited by vitriol; 31 May 2017, 13:08.
                      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                      Comment


                      • Originally posted by bolovan View Post
                        @Kojak pai hai sa-ti explic de ce mie nu-mi fugea: conduc destul de preventiv. Prefer sa ajung tot dintr-o bucata la destinatie
                        Nici mie nu mi-a fugit, decat controlat si atunci doar pe viraj (luat de volan).
                        O singura data am patit-o cu destui ani in urma, era intr-o iarna, carosabil relativ curat dar inselator, posibil inghet, undeva pe serpentinele din padurea Bogatii, am tras mai tare de volan ca sa urc o serpentina la dreapta, si a inceput sa iasa usor de pe traiectorie coorul in stanga. Am compensat usor din volan si acceleratie si am redresat-o aproape instant. Noroc ca pe contrabanda nu venea nimic...

                        Originally posted by vitriol View Post
                        Dar vorbim si noi aici ca Ovidiu Ianitoaia & Co la Procesul Etapei
                        De-aia e frumos forumu'.
                        Last edited by Kojak; 31 May 2017, 13:06. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • Ma uitam la ala cu Taxi-ul care era in spatele camionului. Te-ai fi gandit ca omul e socat sau ceva, ca totul s-a petrecut la cativa metri in fata lui; putem spune chiar ca s-a nascut a doua oara.
                          Ce face cetateanul? Isi continua linistit drumul ocolind lejer bucatile de Logan de pe carosabil. Nicio treaba!
                          Last edited by vitriol; 31 May 2017, 13:31.
                          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                          Comment


                          • Asta inseamana sa fi taximetrist.

                            Comment


                            • acum o sapt si ceva am fost pe drumul ala, e drum foarte bun, fara gropi, as exclude carosabilul, desi poate nu in totalitate, dar nu cred ca drumul a fost cauza principala, sau a avut un procentaj mare de "vina" in accident. cat despre frane, la toate masinile exista, din fabrica, dezechilibru de frana stg-drp. la masinile fara abs, dezechilibrul asta e mai mare, la ale cu abs, il compenseaza abs-ul, eventual esp, daca masina are asa ceva. cu gume identice, roti la fel de grele, tot franeaza o roata mai tare decat cealalta. cum masina avea un pasager, pe stanga, chiar si cu franare egala pe spate, in lipsa esp-ului, masina oricum ar fi fugit spre stanga, partea aia avand mai multa aderenta. si da, loganul fara abs, are, conform celor de la statiile itp, probleme cu dezechilibrul la franarea puntii spate. si cel cu abs are, dar, cum, ziceam, compenseaza abs-ul. daca soferul a mai si tras stg sa evite dacia rosie...cat despre nepurtatul centurii, la ce viteza a avut si la cum s-a lipit masina aia de tir, nu-l salva oricum nimeni pe sofer, nici 3 centuri si 5 airbaguri sa fi avut...
                              Last edited by Seba; 31 May 2017, 13:38.
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • Originally posted by bolovan View Post
                                Fanez logan-ul vechi nu avea ABS si nu fugea de spate. Adevarat...aveam si cauciucuri ok...si franele erau intretinute ok.
                                Despre loganul vechi vorbeam si despre cauciucuri noi vorbeam.

                                Cum zice mr.K
                                Originally posted by mr.K View Post
                                Din reprezentanta direct vorbesc.
                                Ajungeau cu probleme masini noi si standul de frana ieseau prost la cele fara ABS.
                                Exact de noua a avut problema cu plecarea spatelui la franare.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google