Ma rog , ideea e ca sunt acolo si pentru varianta cheala asa ca...este un mare +.
Incidente din trafic-Accidente
Collapse
X
-
Originally posted by prometheus View PostEu am bara stabilizatoare la L1 Ph2 ! Cine crede ca L2 sta mai prost pe sosea decat L1 visati(tot standard montate).
M-am uiata si eu la filmulet...pacat, a franat diaperat, nu a realizat sau nu a stiut ca daca trage drepta se suceste....mai bn frana cat il tinea si intra in masina rosie din fata....oricum, nu decidem noi cand plecam...Dumnezeu sa ierte
Comment
-
Ai mei 2 bani :
Am patit cam acelasi lucru in 2004, am scapat cu o zgarietura, o sperietura si cuu Supernova dauna totala. Mergeam pe langa linia de tramvai, banda 2-3. Un taximetrist a intors de pe sensul opus pe sensul meu, fix in fata mea, aveam cam 80 cand m-am urcat pe frane. Instinctul m-a indemnat sa trag si un pic stanga, masina a raspuns, dar s-a infipt in refugiul statiei. Daca nu trageam stanga si mergeam tot inainte pe frana, ma infigeam in taxi, acolo unde am vazut pasagerul cu niste ochi cat cepele. Jegosul nici macar nu s-a oprit sa vada daca sunt intreg.
De atunci pastrez distanta fata de obstacolele din fata, franez progresiv nu ca disperatul, evaluez altfel situatiile din trafic.
Dupa accident nu am mai putut conduce normal vreo 2 saptamani, imi tremurau picioarele cand le puneam pe pedale.
Sustin examinarea completa periodic a conducatorilor auto, gen la fiecare 5 ani pt amatori si 2-3 ani pentru profesionisti. As face examinare mult mai dura decat la dobandirea permisului, cu jaloane, parcari, poligon de zi, poligon de noapte, franare de urgenta, etc. La sange!
La noi examenul este o formalitate macabru de simpla, practic orice cretin obtine dreptul de a manevra o bomba de minim o tona.
Toti cei care combat aceasta idee cu reexaminarea periodica au lacune mari. Oricat de soferi s-ar crede unii, daca ii pui intr-un test de evitare la viteza mai mare de 60 - gen cum e testul elanului - sunt incapabili sa treaca cu brio orice masina le-ai da.
Accidentul despre care discutam ar fi avut alte urmari daca s-ar respecta conduita preventiva, daca am fi atenti la ce se intampla in jur, daca ne-am cunoaste masina si am invata sa o conducem si in situatii limita, nu numai la 40 la ora prin oras, cum se face scoala la noi.Last edited by dsign; 2 June 2017, 10:05.
Comment
-
De acord cu tine, in mers daca lasi o distanta mai mare intre tine si cel din fata, se gaseste altul sa se puna in fata ta. Ieri pe DN 68A Margina - Ilia, in dreptul localitatii Coșava, ploaie marunta in varful unui deal, mers in coloana, un carutas s-a bagat pe carosabil, microbuzul a franat tare, cel din fata la fel si eu la 50 km/h si tot am avut ceva emotii, a intrat si ABS-ul.
Important este ca totul s-a terminat cu bine, am oprit cam la 2 m de cel din fata.
Comment
-
Nu are de ce sa fie sanctionat taticu pentru ca plodul se presupune ca are carnet ca de , are 20 de ani , asa ca sa zica mersi ca nu a provocat un accident cu victime. Eu cred ca defapt asta s-a speriat de radar , vrajeala cu speriatul de la sunatul telefonului.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
Originally posted by prometheus View PostNu are de ce sa fie sanctionat taticu pentru ca plodul se presupune ca are carnet ca de , are 20 de ani , asa ca sa zica mersi ca nu a provocat un accident cu victime. Eu cred ca defapt asta s-a speriat de radar , vrajeala cu speriatul de la sunatul telefonului.
Trimis de pe al meu V2_Viper_X_plus folosind Tapatalk
Comment
-
@madi, cred ca totusi avea 236km/h.
Daca te uiti in momentul in care vireaza valoarea lui `F` creste +1km/h (de la 235 la 236) iar in momentul in care vireaza complet dispare viteza in schimb `T` scade relativ usor (cred ca `T` este viteza celor din spate care au franat cand au vazut ce se intampla in fata).
La 114km/h cam greu sa pierzi controlul asa usor cu partea din fata (cred ca nici Loganul nu reuseste asa usor ...)I have no special talent. I am only passionately curious.
Comment
Comment