Incidente din trafic-Accidente

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @bolovan, coma alcoolica se instaleaza de pe la 3-4/1000. Dar daca avea 2.7 testat cu aparatul era undeva pe acolo deja sau cel putin era aproape de zona de inconstienta.


    Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
    I have no special talent. I am only passionately curious.

    Comment


    • Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.


      Incident pe acceeasi zona de drum und e adecolat BMW-ul zilele trecute.
      Cine e vinovat, ala cu duba sau ala cu gargarița de masina alba?
      Eu spun ca ambii sunt vinovati.
      Dupa cum se observa, soferul din panarama aia mica de masina incetineste si merge in paralel cu duba, pentru a-i cere cont soferului dubei, uitand ca si el circula cu viteza peste limita legala, nu a semnalizat schimbarea directiei decat simultan cu schimbarea benzii de circulatie, surprinzandu-l pe cel cu duba care voia sa intre pe banda 1.
      Fara imagini, ala cu duba pica de fazan. Oricum, are vina lui.
      Stilul asta agresiv de a merge pe zone de drum cu circulatie intensa da nastere la cele mai multe incidente si chiar accidente mortale.


      Parapetul ala a omorat 2 oameni , dar nimeni nu spune cam cati oameni a salvat, acolo e popicarie in toata regula.
      Ca urmare, bucata aia de DN va trece din administrarea CNAIR in administrarea institutiilor locale, care vor sa elimine parapetul. De-acu' sa vezi prapad. E de ajuns ca cineva sa te loveasca din spate si sa te impinga pe contrasens, daca parapet nu mai e.
      Last edited by mr.K; 7 September 2017, 10:22.

      Comment


      • Legal cel cu duba.
        Normal, trebuia sa fie culpa comuna: Cel cu gargarita, racer prin excelenta...nu a semnalizat (taia prea mult din putere...si plus ca nu vrea sa-si uzeze becul)...prin urmare, cel cu duba credea ca gargarita isi continua drumul pe banda lui...(deh...nu poti sa ai tot timpul detectorul de idioti...pardon...raceri prin excelenta...la tine)

        Comment


        • ala cu duba nu s-a incadrat pe banda 2, deci n-avea cui sa acorde prioritate. nu poti sa prevezi, daca unul nu semnalizeaza, ca va schimba directia de mers/banda. din pct meu de vedere, ala cu totoyoda ar fi fost principalul vinovat; vb lui K, fara filmare, daca s-ar fi busit, dubistul pica de fazan
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • Principalul vinovat este ala cu Fabia care doarme pe banda 2 cu 30 km/h. Mai pune si frana sa nu cumva sa treaca de 35 km/h.
            Nu poti/nu vrei sa mergi "cu traficul", stai si dormi pe banda 1; n-are nimeni nimic cu tine.
            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

            Comment


            • Categoric...principalul vinovat este cel care merge pe banda 2...tot timpul este el vinovat...
              Avem noi un fetis sa dam vina pe cel de pe banda 2...nu conteaza a cel cu buburuza este un idiot...
              P.S. Daca merge pe banda 2...rusine sa-i fie...daca tu n-ai nervi sa mergi in spatele lui...te duci si te tratezi la psihitatire...

              Comment


              • Can we all agree that the left lane is for passing, please? Read more here: goo.gl/OMWfJqSubscribe to our channel! http://goo.gl/0bsAjOVox.com is a news webs...
                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                Comment


                • Clipul nu-mi spune de ce nu-i ok sa mergi pe banda a doua incet...ci faptul ca idiotii n-au ce cauta la volan
                  Nu ma intelege gresit...nu merge pe banda a doua...de fapt ma si feresc de ea (nu-mi place). De multe ori prefer pe autostrada sa merg cu 5km/h mai incet...dar sa nu depasesc...decat sa ma bag pe banda a doua si sa depasesc 3-4 tiruri...si de regula cond o fac...o fac cu acceleratia in podea (ca ajunge la 140-150km/h...nu conteaza)....dar sincer...prefer lenesii pe banda a doua decat idiotii care croseteaza.

                  Noi nca avem senzatia ca drumul este mostenire de familie...si suntem zeii solselelor...in realitate...toti avem aceleasi drepturi si obligatii...iar daca asta nu se intelege...n-ai ce cauta nici ca sofer...si nici ca angajat (eventual la curatat in ferme).
                  Daca X se simte in siguranta si bine sa mearga cu 80Km/h...si nu se simte in siguranta sa mearga mai tare...si vine unul nervos in spate...imi spune asa: cel cu 80Km/h este mult mai respionsabil decat maimuta retardata din spate care n-are rabdare (poate isi rateaza ultima erectie...atunci il inteleg)
                  Last edited by bolovan; 7 September 2017, 11:30. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • Originally posted by vitriol View Post
                    [...]
                    Nu poti/nu vrei sa mergi "cu traficul", stai si dormi pe banda 1; n-are nimeni nimic cu tine.
                    Care parte nu o intelegi?
                    Adica de ce trebuie sa mergi cu 80 pe banda 2? Banda 1 e plina de cuie? Sau cum?

                    Idiotii care croseteaza, fac asta pentru ca dorm aia de mai sus pe banda 1. Daca banda 2 ar fi libera si ar fi folosita doar pentru depasiri, atunci toata lumea ar fi multumita.
                    Last edited by vitriol; 7 September 2017, 11:42.
                    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                    Comment


                    • Bravo...si asa am gasit o justificare...nu pentru ca sunt idioti si n-au ce iesi din casa fara supraveghere de specialitate...

                      Comment


                      • Nu stiu despre tine, dar eu prefer sa nu stau in calea idiotilor, asa ca merg pe banda 1. Nu am timp si nici nervi sa demonstrez altora ca nu e ok sa mergi tare. Vrei sa te duci cu 200km/h, du-te tare! Eu nu-ti stau in fata. Pentru ca ghici ce! Nu sunt platit sa dau amenzi idiotilor sau sa-i temperez.
                        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                        Comment


                        • Ve certati degeaba pe seama alui cu Fabia. Acolo chiar e o zona cu 30/h.
                          Pe banda 2 se merge daca vrei sa faci giratoriul si sa revi iin oras, sau sa te incadrezi pentru accesul la Carrefour.
                          Banda 2 e cea lenta acolo, pe banda 1 se merge mai tare de catre aia care parasesc orasul.

                          Cand e trafic (in localitate), eu cred nu mai conteaza ca banda 2 sau 3 sunt pentru depasire, de fapt mergi pe 1, 2 sau 3 functie de incadrarea pentru directia ta de mers.
                          Iar acolo e o localitate limitrofa municipiului.
                          Last edited by mr.K; 7 September 2017, 12:03.

                          Comment


                          • Nep...n-ai inteles...pe mine ma revolta cum incearca lumea sa arunce vina pe adormiti...in defavoarea idiotiilor. Asta na irita.
                            Prefer 100 adormiti care nu-mi pun in pericol viata...decat un idiot care-mi pune mie sau altora in pericol viata.

                            Comment


                            • @bolovan, as zice ca si legea te obliga sa nu circuli pe banda 2 decat in anumite cazuri.

                              @mr.K, as zice ca in majoritatea oraselor banda 2 este cea lenta. Similar aici in TM pe marile bulevarde circuli mai repede pe banda 1 decat pe 2.
                              I have no special talent. I am only passionately curious.

                              Comment


                              • @vitriol, în oraș circuli pe banda 1, 2 sau 3 în funcție de destinație, e impropriu sa cataloghezi ca unu doarme sau altul e racer. Deobicei pe banda 1 sunt mașini parcate, altul care iese de pe străduțe. Consider ca nu cred ca cineva și-a cumpărat strada. Același lucru și pe autostrada, sa nu care cumva sa depășești o coloana de mașini ca imediat sar cu flash-uri și claxoane și un șofer mai slab de înger ar tăia calea celorlalți de pe banda 1. Când un șofer de autocar sau tir întra pe banda 2, toți tac și devin mielușei. Cu șoferii de autoturisme se dau în stamba, în schimb cu cei mari stau în banca lor.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google