Incidente din trafic-Accidente

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • vitriol,
    Si eu procedez, de regula, in felul descris de tine, dar stii ce se intampla uneori? Vazand ca eu reduc viteza, "piesa" dintre volan si pedale interpreteaza gestul meu drept o invitatie de a executa virajul la stanga, taindu-mi fata si punandu-ma in situatia de a frana grabnic.
    De regula, daca vad ca respectivul sofer care vrea sa vireze la stanga are blocate mai multe masini in spatele sau, care nu au posibilitatea sa-l depaseasca prin dreapta, incetinesc si-i fac semn cu farurile sa treaca prin fata mea (mi se pare normal sa ne ajutam in trafic, daca avem posibilitatea s-o facem), dar sunt multi de-astia cu toata graba "la purtator" care se "autoinvita" in cel mai primejdios mod cu putinta.
    M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

    Comment


    • Nici asta nu mi se pare foarte in regula! Invitandu-l pe el sa vireze stanga prin fata ta poate intra in coliziune cu cineva care vine din dreapta ta (daca drumul permite) sau chiar te poti pune pe tine in pericol, daca cel care te urmeaza e luat prin surprindere de manevra!
      Eu fac chestia asta doar daca se circula in coloana cu viteza foarte mica si dupa ce ma asigur ca cel din dreapta mea are aceeasi intentie!
      Last edited by DannyMC; 14 September 2017, 13:10.

      Comment


      • Originally posted by Cherubino View Post
        De regula, daca vad ca respectivul sofer care vrea sa vireze la stanga are blocate mai multe masini in spatele sau, care nu au posibilitatea sa-l depaseasca prin dreapta, incetinesc si-i fac semn cu farurile sa treaca prin fata mea (mi se pare normal sa ne ajutam in trafic, daca avem posibilitatea s-o facem), dar sunt multi de-astia cu toata graba "la purtator" care se "autoinvita" in cel mai primejdios mod cu putinta.
        Daca esti pe drum cu mai mult de o banda pe sens, iar tu esti pe banda 2 sa nu este indicat sa faci astfel de gesturi.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • La mine în oraș se circulă numai pe banda 2, fiindcă banda 1 este permanent ocupată cu mașini, din cauza locurilor de parcare insuficiente, așa că nu e niciun pericol.
          Din cauza ocupării permanente a benzii 1 apar și acele cozi în spatele unuia care vrea să vireze la stânga, întrucât nu poate fi depășit prin dreapta.
          M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

          Comment


          • Originally posted by Cherubino View Post
            La mine în oras se circula numai pe banda 2, fiindca banda 1 este permanent ocupata cu masini, din cauza locurilor de parcare insuficiente....
            Nu stiam ca stai in Bucuresti.

            Comment


            • Poți sa invit șoferul sa vireze la stânga, dar e de datoria lui sa se asigure suplimentar. Când mai fac viraj la stânga, sunt vreo 4 benzi de tăiat, se merge în coloana, blochează accesul și atunci, chiar dacă ma lasă cel de pe banda 4, datoria mea este sa ma asigur și pe 3 2 și 1, chiar dacă asta înseamnă să îi țin pe ceilalți blocați.

              Comment


              • Originally posted by Fanez View Post
                Nu stiam ca stai in Bucuresti.
                Hahaha... mi-a placut asta!
                Sa stii, Fane, ca de cand s-a eliminat timbrul de mediu (sau cum dracu' i-o mai fi zis), Petrosaniul meu natal s-a umplut de 'limuzine", toate una si una (nu masini marca Dacia-doamne fereste!- ca astea "put" a lucru romanesc, ci "adevaraciuni" dintr-alea aduse din Strainezia, carora le poti identifica parcursul zilnic dupa darele de rugina lasate in urma pe carosabil ), iar traficul deja nu mai prezinta mari diferente fata de traficul din marile orase. Pana in urma cu cateva luni, se mergea bara la bara doar dimineata intre orele 7.30- 8.30 si dupa-amiaza, aproximativ intre 13- 15.30, in restul timpului era mai mare dragul sa iesi cu masina prin oras. Acum am ajuns sa mi se para ca e ceva in neregula atunci cand e strada libera.
                In ceea ce priveste parcarile, un singur exemplu: cand am facut scoala de soferi, instructorul venea dimineata cu masina si ma lua din parcarea din fata blocului, ocazie cu care exersam parcarile cu fata si cu spatele. Parcarea are 8 locuri si pe vremea aia erau doar 2 masini parcate zilnic, asa ca era loc berechet pentru exersarea parcarilor, motiv pentru care instructorul venea aici zilnic si cu alti cursanti. In prezent, toate cele 8 locuri de parcare sunt mai tot timpul ocupate, ajungandu-se sa se parcheze masinile si pe un teren viran aflat intr-o laterala a blocului.
                Scuze pentru off-topic.
                M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

                Comment


                • „Echipajele au găsit patru victime încarcerate într-un autoturism care a izbit un copac de pe marginea părţii carosabile. Din păcate, şoferul prezenta leziuni incompatibile cu viaţa, medicul fiind obligat să-i constate decesul, iar celelalte trei victime au fost extrase pe rând şi predate echipajelor medicale.
                  (FOTO) Un grav accident de circulaţie s-a petrecut în urmă cu puţin timp la Sărăţel. Patru persoane au rămas blocate între fiarele contorsionate ale unui autoturism în care circulau după ce acesta s-a izbit de un copac de la marginea DN 15 A. Şoferul, un englez de peste 50 de ani, a decedat, iar cei
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • a trecut calea ferata cu viteza (poate 60km/h) si aceasta fiind foarte denivelata a pierdut controlul ...
                    strazile fac victime !
                    o/____\o
                    (i)
                    .........

                    Comment


                    • Englezi handicapati.
                      Ei nu stiu ca daca vii intr-o tara a lumii a 3-a, trebuie sa fii prudent?

                      Comment


                      • In Romania, trebuie respectate cateva reguli, care sunt si obligatii de altfel, privind trecerea la nivel cu calea ferata. Prima e sa dai dovada de prudenta, evident reducand viteza; si chiar daca n-ar fi prevazuta in Codul Rutier, e o masura ce tine de instinctul oricarui om de a se apara de pericole.
                        Ma gandesc la faptul ca la fel e si in alte tari.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • pai de la 90 omul a redus probabil pe la 60.

                          calea ferata de la iesirea din Bacau spre Piatra Neamt o stiti ? asfalt impecabil pana la ea si dupa , bariere si avertizor acustic , dar daca mergi cu mai mult de 20 km/h risti sa faci off-road sau sa spargi baia de ulei cu tot cu scut. am vazut si camioane cu baia de ulei sparta acolo. pe deasupra se defecteaza si sistemul de avertizare cateodata.

                          Citeste stirile de ultima ora de pe Observator News. Fii la curent cu ultimele stiri interne, externe, din sanatate, educatie, economice si politice.
                          o/____\o
                          (i)
                          .........

                          Comment


                          • Din punctul meu de vedere, nu exista absolut nicio justificare sa treci cu viteza peste trecerile la nivel; probabil n-a vazut indicatoarele de averizare.
                            Nu cred ca la 60/ora, poti fi aruncat atat de violent intr-un copac; uitati-va la ce distanta e de terasamentul caii ferate. Eu cred ca n-a redus nimic; s-a dus pusca.
                            Masina era un Ford Focus; ca sa nu existe confuzii.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • din punctul tau de vedere ce inseamna viteza ? 60km/h in afara localitatii e viteza ?
                              daca era focus ce ? un logan il salva crezi ? a pierdut controlul , e simplu. drumul e de vina. si soferul ca nu stia drumul. se va face ceva ? raspunsul il stim toti. trebuie sa vina voluntari din alte tari sa construiasca in romania.

                              ps: stirea care am pus-o mai sus e de 5 ani. crezi ca se face ceva ? asteptam voluntari.
                              Last edited by Costi-bc; 17 September 2017, 21:50.
                              o/____\o
                              (i)
                              .........

                              Comment


                              • Citat luat din articol.
                                "Cea implicată în accident, ar fi depăşit maşina cu ceilalţi voluntari englezi, moment în care şoferul a pierduit controlul volanului şi s-a ajuns la această tragedie."

                                Se pare ca pe langa trecerea la nivel care arata de toata jena (zici ca urci bacul la Braila) sistemele de avertizare functioneaza haotic , totusi oare englezul pe langa viteza pe care o avea era cumva si intr-o depasire ?
                                Last edited by prometheus; 17 September 2017, 22:07.
                                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google