Incidente din trafic-Accidente

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by ambx View Post
    Iasi... in mediul online se vorbeste de culpa comuna. Ambii aveau verde

    https://www.youtube.com/watch?v=E_Vpo9zP-2A
    A murit pasagera din BMW. 17 ani, nu purta centura de siguranta in momentul impactului. Selectia naturala lucreaza.

    In acest moment, dosarul nu mai este unul de vatamare corporala, ci ucidere din culpa.
    Last edited by mr.K; 6 November 2017, 12:21.

    Comment


    • Din nefericire legea-i foarte proasta la noi. Chiar daca se dovedeste ca avea sanse de supravietuire cu centura pusa...tot nu scapa soferul de ucidere din culpa...din nefericire legea functioneaza impotriva selectiei naturale.

      Comment


      • Hmm, trist caz. Și are legătură cu o altă dispută aici pe forum despre luminile de drum (faza lungă). Ce mulți amabili au sărit să mă certe că nu mi-am tăiat filamentul de la H4 asociat cu faza lungă. În timp ce eu le explicam că nu se poate conduce în siguranță cu lumina de întâlnire (faza scurtă) pentru a evita ceva/cineva nesemnalizat de pe marginea drumului. Eu rămân cu fixurile mele. Siguranța înainte de toate. Șoferul autobuzului va fi condamnat pentru omor din culpă și așa și trebuie. Aviz amatorilor de condus cu faza scurtă. Asta nu înseamnă să orbești șoferul de pe contrasens.


        Un bărbat care se afla întins pe partea carosabilă, pe DN 61, pe raza comunei Corbii Mari, a fost accidentat mortal, luni seară, de un autobuz, informează Inspectoratul de Poliţie Judeţean (IPJ) Dâmboviţa. În autobuz se afla doar şoferul, un bărbat de 54 de ani, din Bucureşti. Acesta nu l-a văzut din timp pe bărbatul culcat pe carosabil şi nu l-a putut evita. Nu se ştie la acest moment cauza pentru care bărbatul era pe şosea, dacă era băut sau din alte motive, conform Agerpres.
        Last edited by gecmc94; 7 November 2017, 01:10.

        Comment


        • de ce asa trebuie? in afara de cazul in care aluia i s-a facut rau cu o secunda inainta sa vina autobuzul si ala l-a calcat pt ca ori a mers prea repede, ori n-a tinut distanta laterala suficienta, nu vad vina soferului. faza cu "eu fac cum vreau", daca o aplicam toti, nu ne mai vedem unii pe altii in 10km de atata faza lunga. rezlvarea e simpla: nu vezi bine, nu conduci noaptea, sau conduci incet, exact cum spune legea, cu viteza adaptata la limita evitarii oricarui pericol. nu suntem obligati sa "inghitim" faze lungi de la toti orbetii...chestie de civilizatie, as zice. stai tu cu faza lunga si intra unul in tine pe motiv ca l-ai orbit si vezi cine o sa fie de vina, sau daca te incalzeste cu ceva ca tu ai vazut mai bine, dar s-a suit autobuzu' peste tine. imi pare rau ca nu se mai gasesc h4 de-alea de 90/100w, sa-mi fac rampa de proiectoare, sa vezi cum se lecuiesc toti zmeii astia cu probleme cu vederea
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • Accident grav de circulație, în noaptea de luni spre marți, pe drumul care leagă Timișoara de Sânnicolau Mare. Un tânăr de 19 ani și-a pierdut viața după ce mașina în care se afla s-a izbit violent de un gard din beton și s-a dat peste cap. Alte două persoane au fost rănite grav.

            Oare ce viteza avea in localitate? Maxim 50km/h...garantat
            @Seba noi romanii inca n-am invatat ca soseaua nu-i pasunea mosteninta...si nu suntem regii soselelor (mai degraba maimultele soselelor...dar nah)...si in primul rand este o responsabilitate....care vine la pachet cu o facilitate...atat...

            Nu esti capabil sa conduci...stai acasa (si aici ma nu ma refer la astia care merg cu 60km/h in exterior...aici ma refer la astia care stau in spatele celor care merg cu 60km/h...la 10 cm de bara lor...si injura ca el, printesa soselelor...nu poate sa se dea pe brazda...ca sa impresioneze gagica cu ce masina are...ca daca cu altceva nu poate...)

            Comment


            • Și totuși unii încă nu înțeleg deși au Codul Rutier de citit, au situații reale în care oameni mor și șoferii devin criminali.... Auzi tu, "nu vede vina șoferului". Seba, vina lui este că a fost imbecil și nu a respectat legea. Bolovan a spus-o mai sus. Au mai spus-o și alții într-o discuție anterioară. Iată ce spune legea că tu, Seba, trebuie să respecți. Nu vrei, ia-ți un șofer personal care respectă legea sau mergi pe jos ca să te calce unul ca șoferul profesionist de autobuz.

              Art. 48
              Conducatorul de vehicul trebuie sa respecte regimul legal de viteza si sa o adapteze in functie de conditiile de drum, astfel incat sa poata efectua orice manevra in conditii de siguranta.
              Șoferul de autobuz spune că nu l-a văzut. Nu că i s-a aruncat în fața mașinii. Nu ai voie, ca șofer, să nu vezi ce se întâmplă pe acostament de la 0 la câteva zeci de metri în față. Te obligă codul rutier. Dacă cineva își ia permisul azi, are întrebări din domeniul conducerii defensive cu mingi pe carosabil, copii care traversează, biciclist care merge pe dreapta. Toate îți spun să caști ochii și să fii atent la ce ar putea face acel om, chiar dacă sare pe carosabil. La toate răspunsul corect este: reduci viteza și te pregătești să oprești. Dacă nu îl vezi, cum mai știi să reduci viteza? Clar? Ce altceva mai este de discutat. Noaptea, chiar și pe domeniul satelor, nu doar în afară, este un întuneric de îți bagi degetele în ochi. Cu faza scurtă nu vezi decât până la vreo 30 m, cu becurile originale OSRAM de pe Dacia (că dacă cineva și-a pus Night Breaker sau ceva cu +100% luminozitate, atunci are faza scurtă aproape la fel de luminoasă și orbitoare ca faza lungă originală). Am pățit de câteva ori acest lucru când am vrut să aprind faza lungă în localitate pentru vreo 2 secunde și surpriză, două siluete și o bicicletă fără nicio semnalizare activă sau pasivă. Nimeni nu poartă vestă reflectorizantă când circulă pe margine sau pe carosabil ci doar haine gri sau negre. În aceste condiții de vizibilitate, viteza maximă nu poate depăși 40 km/h. Circulă tu, Seba, cu viteza asta noaptea și în localitate și afară mai ales că acum se face întuneric de la ora 18. Eu o să merg în siguranță cu lumina de drum respectând utilizarea acesteia potrivit legii.
              Last edited by gecmc94; 7 November 2017, 12:12.

              Comment


              • Patanie:
                Mergeam spre budapesta...la un moment dat o ploaie torentiala pe autostrada...toata lumea mergea cu 40-50Km/h (nu vedeai mai mult...nu puteai sa mergi cu viteza mai mare in siguranta)...doar romanii depaseau (probabil 100-110km/h)...si cred ca asta spune totul despre cat de incompetenti/inconstient/"inteligenti" suntem.

                Comment


                • Am mai adus o mărturie.
                  Originally posted by Alltricks View Post
                  ...Am simtit ca sunt proaste pe pielea mea,cand am iesit dintr-o curba si nu am vazut o caruta (nesemnalizata),decat foarte tarziu.
                  Cred ca un Philips RacingVision sau un set de Leduri fac lumina mult mai buna,chiar daca farurile sunt proaste !!
                  Omul se plânge de H7-ul de pe lumina de întâlnire și vrea să își pună altele cu peste +110% luminozitate. Bine, și cu asta ce-am făcut, dlor? Că orbirea se va produce oricând, oricum, chiar și pe timpul zilei, pe ploaie. Nu mai bine rămân cu niște becuri de bun simț dar aprind faza lungă când trebuie să văd mai departe? Ar putea fi cazul că frustrarea lui Seba este cauzată de toți cei cu NightBreakere pe faza scurtă.

                  Comment


                  • Nu, cred ca frustrarea lor mai degraba este pe statiile de ITP/politie...ITP-ul ca ofera prea usor verificarea...iar politia/RAR-ul ca nu face controale mai des....

                    Comment


                    • @gecmc94: ce ai spus tu am spus si eu (nu tin minte sa fi spus sa nu respectam legea), dat la final tu tot o tii pe a ta am zis sa circulam legal. adica cu viteza care iti permite sa eviti orice pericol. nu ti se spune 80, 20, 150, 30...tu decizi care iti e limita. iar daca nu vezi, iti iei sofer care vede, in caz ca nu iti convine sa mergi cu 40 ca sa vezi tot. simplu. cand nu vin masini din sens opus, esti liber sa folosesti ce faza vrei tu, dar cand vine unul din fata si-l orbesti, atat legea cat si bunul simt ar trebui sa ne oblige sa trecem pe faza scurta si sa reducem viteza. nicidecum sa speram ca nu e nimeni pe margine. deci, recapitulam: mergi cu lunga, no problem; vine unu din fata, scurta, incetinesti, din nou lunga si n-ai decat sa accelerezi. in nici un caz nu mergeti ambii cu lunga, ca sa vedeti voi mai bine cand mergeti cu 385km/h
                      art 114.lit 2. Pe timpul noptii, la apropierea a doua vehicule care circula din sensuri opuse, conducatorii acestora sunt obligati ca de la o distanta de cel putin 200 m sa foloseasca luminile de intalnire concomitent cu reducerea vitezei. Cand conducatorul de autovehicul se apropie de un autovehicul care circula in fata sa, acesta este obligat sa foloseasca luminile de intalnire de la o distanta de cel putin 100 m.
                      Deci, cum ramane, mergi cu 40 daca-i musai sau nu?
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • Nu, merg cu atât cât văd. Chiar și mai puțin de 40. Dar nu voi merge doar cu 40, indiferent de drum, doar ca să nu pornesc faza lungă. Sunt foarte dinamic când o folosesc, aproape ca un joystick de jocuri. Dau des din manetă și OSRAM-urile rezistă. Nu știu despre ce viteze vorbești. Pe șoselele unde ai contrasens, viteza maximă este 90/100 km/h. Iar eu sunt mulțumit dacă am între 70 și 80 km/h pe o astfel de beznă. Distanța de frânare la asemenea viteză este acoperită de faza lungă (70 m pe uscat pe lumină de zi, cum timpul de reacție este mai mare pe întuneric pentru că te uiți mai lung în depărtare, probabil depășim 80 m).

                        Comment


                        • ok eu am dedus, probabil gresit, din ceva posture anterioare, ca obisnuiesti sa mergi cu faza lunga indifferent de ce-i in jurul tau, pe motiv ca tre' sa vezi bine. poate n-am avut eu toti neuronii la mine, poate exprimarea ta a lasat loc de interpretaria, ma rog, daca nu e cazul, atunci discutia noastra are sens pentru altii, in cauza, nu pt noi.
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • De aia e bine sa nu te urci la volan, cand ai gustat ceva; niciodata nu se stie.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • Din "reportaj" n-am prea inteles ce s-a întâmplat. S-a ciocnit un beanveu cu o alta masina si zice ca:
                              ...Se pare ca soferul masinii BMW, care ar fi circulat regulamentar...
                              Adica nu el a fost vinovat. Problemele lui sunt: maxim doua beri sau doua sprituri la bord si faptul ca s-a tirat.

                              Comment


                              • O masina condusa de o femeie in varsta de 35 de ani, nu s-a asigurat la executarea virajului la stanga si a intrat in coliziune cu un bmv.
                                Soferul bmv ului este cel care a scos victimele din masina dupa care si a adus aminte ca servise un paharel si s-a carat.

                                Ideea pe care doream sa o scot in evidenta: cand e sa ai ghinion, atunci o sa ai chiar daca dormi.
                                Last edited by IancuMIC; 8 November 2017, 11:44.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google