Incidente din trafic-Accidente

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by gecmc94 View Post
    La sec 59 mașina calcă axul drumului, la 1:01 mașina neagră încă se află pe banda ei și începe depășirea pe contrasens, 1:02 impact. Începând cu sec 57, mașina neagră îl vedea. [...]
    And your point is... Adica ce vrei sa ne spui si nu reusesti?
    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

    Comment


    • Originally posted by gecmc94 View Post
      ...Erau suficiente vreo 2 pentru evitarea coliziunii de la o viteză de 50 - 60 km/h. Unde-i erau ochii? Avea vizibilitate în față...
      Unde naiba să-i fie ochii? Pe ecranul „smarfonului”, trăznească-i cu messengerul lor cu tot de retardați cu permis de conducere, că nici la volan nu se potolesc.
      M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

      Comment


      • Era o replică pentru bossake. Dacă vrei una, vitriol, ție îți spun că o mașină care blochează sensul opus așteptând să facă stânga este o bombă cu ceas. Regula de condus preventiv este că iei piciorul de pe accelerație și îl pui pe frână în timp ce treci de ea, așteptând ceva să se întâmple. Că doar de aceea ne tocim tastaturile aici pe forum. Să ne aducem aminte de paznicul acela din Buzău care aștepta la fel cu roțile bracate, a fost proiectat pe contrasens și izbit de un camion. A murit prin ardere în mașina care s-a aprins.

        Dacă îți pasă de viața ta, când ești în situația mașinii negre, iei piciorul de pe accelerație și te pregătești de frânare de urgență. Eu așa fac. În plus, pun degetul pe claxon. Cum l-am prins pe bizon că se mișcă 10 cm, l-am claxonat. Și cu această ocazie, mie îmi place poziția claxonului pe mâner și nu în centrul volanului. Este mult mai rapid de apăsat în timp ce ții mâinile pe covrig, gata de manevrat mașina.
        Last edited by gecmc94; 29 December 2017, 21:58.

        Comment


        • Originally posted by vitriol View Post

          Exista o foarte mare diferenta intre vinovat legal (care raspunde in fata legii pentru ca nu a respectat legea) si vinovatul moral (care desi a incalcat legea, nu pateste nimic pentru ca a mancat rahat cand a fost mic si a scapat fara nicio zgarietura).
          Ce discutam noi aici nu are nicio importanta pentru cei implicati; doar gasim vinovatul moral al evenimentului pentru ca ne este lene sa citim o carte buna, spre exemplu, sau nu este niciun film interesant la tv.

          Si ca sa nu mai inteleaga cineva orice, vinovatul pentru producerea accidentului, din punct de vedere legal, este soferul care venea din fata pentru ca a patruns pe contrasens fara sa se asigure.
          Pai asta e altceva, ai alta abordare; ai spus altceva mai inainte, de aia am zis ca nu pare in regula abordarea dumitale.
          Categoric cel care era acuzat pentru omor din culpa era soferul care a efectuat virajul la stanga fara sa se asigure. Daca ii omora pe cei din masina din care se filmeaza, el era cel acuzat de omor din culpa.
          Evident ca vinovat moral e tipa, da e o femeia aia care, face la stanga, de aia am si zis ca va greu sa fie facuta responsabila (de lege nu de noi aici pe forum), pentru ca ala a intrat pe contrasens si era sa-i omoare pe aia cu copilul in masina. Pentru ce a facut tipa aia, in cel mai rau caz va primi 6 puncte si 60 de zile suspendare permis; atat. Daca contesta sanctiunea si ajunge la judecata, orice se poate intampla.
          Prin urmare, nu cred ca i se va folosi polita pentru reparatia ambelor masini lovite; cel care a lovit intrand pe contrasens, va plati reparatia proprie din banii lui, daca nu are CASCO, iar polita acestuia va fi folosita pentru reparatia masinii lovite.
          ...
          E bine ca discutam, impartasim opinii pareri; de aia e forum. Cine nu doreste sa faca acest lucru, fireste poate sa urmareasca orice film doreste.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • Opiniile de pe forum sunt mai amuzante decat Seinfeld.
            Totusi, e bine de retinut ca nu trebuie sa incercam sa evitam o coliziune dcaa nu suntem potentila vinovati, ci sa intram direct in dobitocul care ne taie calea.
            Cei cu Logan sa nu incerce asta, sa nu se trezeasca avand motorul in brate, masina chiulind de la cursurile EuroNCAP.
            Last edited by mr.K; 29 December 2017, 22:09.

            Comment


            • Iancu, am dat mai devreme, în citat, un caz real despre provocarea unui accident și unde se întâmplă cum spui.
              Un conducator auto se afla in depasirea unui vehicul, cand auto care depasea a ajuns paralel cu vehiculul depasit, cel care era depasit nu s-a asigurat la depasire/schimbarea directiei de mers si a tras de volan stanga. Pentru a evita impactul, vehiculul ...


              Mr K, Seba a spus mai devreme. Cea mai deșteaptă evitare este frâna. Orice altceva, este pe barba ta.
              Last edited by gecmc94; 29 December 2017, 22:16.

              Comment


              • Originally posted by IancuMIC View Post
                Pai asta e altceva, ai alta abordare; ai spus altceva mai inainte, de aia am zis ca nu pare in regula abordarea dumitale.
                Nu am spus altceva, doar ca m-am exprimat in asa fel incat sa inteleg doar eu.

                Traducere: daca cel care venea din contrasens ar fi lovit masina care vireaza la stanga fara sa se asigure si cineva ar fi murit, soferul masinii albe (cea care a virat la stanga) ar fi fost acuzat de omor din culpa.
                Daca murea cineva din masina din care se filmeaza (ca urmare a cursului evenimentului - adica asa cum s-a intamplat accidentul), soferul masinii care venea din sens opus ar fi fost acuzat de omor din culpa.
                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                Comment


                • @gecmc94
                  Da, mersi, tocmai am citit.
                  Ce poti sa mai spui?
                  E frustrant cand cineva te pune in pericol, incerci sa eviti si dupa aceea esti bun de plata.
                  Revenind la subiect, daca ala care a ales sa evite fara sa stie unde se baga, i-ar fi omorat pe aia din masina, nu stiu cati ar fi mai apreciat astazi, ca a procedat corect.
                  Ce sa zic, asa a fost sa se intample.
                  Ramane inexplicabila lipsa de reactie, de frana vorbesc, de atentie sporita cand ai masina pe contrasens care intentioneaza sa vireze la stanga, picior ridicat de pe acceleratie, eventual o usoara evitare spre dreapta(scapa dreaq piciorul de pe ambreiaj, daca mai sta si cu rotile virate pregatit de viraj) si aia e). Sa nu-mi spuneti cei care aveti ceva vechime in conducere, ca nu vi s-a intamplat ca unul sa va taie calea la mustata si n-ati invatat ca pe drum poti intalni fel de fel de indivizi cu cel mai ciudat comportament.
                  ...
                  E altceva, acum nea Vitrioale.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • una peste alta norocul celui care a facut stanga ca nu venea vreun tir... si a celorlalti ca fac sarbatorile acasa razand si nu in negru sau cine stie cum.

                    Comment


                    • Prin Capitala cu masina.
                      Prin Bucuresti s-au adunat romani din toate colturile tarii. Si la fiecare masina cu numar de Bucuresti, cu siguranta mai vezi parcata langa ea si una din alt judet. Capitala nu mai este ca pe vremuri, numai a bucurestenilor, ci este a tuturor. Iata care sunt cei mai prosti soferi din trafic, in functie de placuta de inmatriculare care ne spune din ce judet vine conducatorul masinii. Si aici ne referim la abilitatile de sofer, nu la inteligenta!
                      10. Brasov

                      Cei mai buni dintre cei mai prosti soferi care circula prin Bucuresti sunt cei cu numere de Brasov. Probabil ca sunt foarte ametiti de asa de multe sensuri giratorii de la ei din oras si uita in capitala ca mai trebuie sa dea semnal din cand in cand atunci cand schimba banda. Oricum, brasovenii au ceva doar al lor: cand gresesc, pun avariile si recunosc ce au facut, practic, sunt iertati pe loc.

                      9. Bihor

                      Daca ai masina de Bihor este absolut normal sa fii nervos in trafic si sa uiti regulile de circulatie. Doar faci de acasa pana la capitala vreo 6 ore prin gropi si trafic, plus benzina la supra-pret datorita celor care ne conduc. Bihorenii sunt in general pasnici, la un pahar, la sarbatori, dar in trafic sunt suparati pe viata. Daca ii vezi ca fac prostii in trafic, nu-i claxona, ca s-ar putea sa coboare la tine cu o coada de lopata in mana.

                      8. Mehedinti

                      Cei din Mehedinti, fiind mai din sud, sunt la fel ca toti "baraganenii": vor sa se faleasca. Sigur ii vezi cu BMW-uri si Audi-uri cu numere personalizate, fie WOW, fie BOS la numar. Si chiar daca au tobe sport pe motorizari de 1.6 aspirate, ei in general nu sunt soferi foarte prosti in oras. Dar au o problema: sufera de sindromul flash. Pe autostrada sau la semafor, daca indraznesti sa stai in fata lor te flashuiesc de-ti bronzeaza spoilerul.

                      7. Vaslui

                      Atunci cand mai fac o pauza din caftit nevasta, vasluienii mai trec si pe la capitala. Ii vezi mai rar ce-i drept, adica la fiecare 50 de masini de Arges, poate vezi si un vasluian. Vasluienii, fie de la alcool, fie de la exercitii fizice, sunt cam obositi si sunt mai lenesi in trafic. Sunt soferi prosti deoarece merg cu 30 km/h pe ultima banda, stau mai mult cu piciorul pe frana si cand e sa iasa din parcare au nevoie de vreo 3 ore.

                      6. Dolj

                      La Dolj, mai exact in Craiova, traiesc niste soferi mai aparte. Sunt destul de numerosi prin Bucuresti si au impresia ca s-au nascut la capitala. De fapt, sunt acei soferi care se cred cei mai smecheri, confunda Magheru cu Bania de la ei. Nu exista masina de DJ fara numere preferentiale, fara folie pe geam si fara manele. Sau, cel putin, eu nu am vazut. Iar centura de siguranta zici ca-i arde ca un fier incins: nici gand sa fie purtata!

                      5. Olt

                      Oltenii sunt, de departe, printre cei mai prosti soferi de pe sosea. Prosti insemnand slabi, adica nu au nicio treaba cu condusul. Mereu cand am vazut pe drumuri nationale accidente usoare, hop, si o masina cu OT la numar. La fel si in Bucuresti: se aude o frana lunga la Romana, poc, intra un oltean intr-un autobuz, ca se uita pe telefon. La Megamall, o duduie cu un MINI cu numere de OT a uitat sa tina piciorul pe frana intr-o rampa si a maturat vreo 5 masini. De exemplu.

                      4. Arges

                      Mai tineti minte vorba aia cu "ti-ai luat permisul la Arges", nu? Inca e valabila. Chiar daca s-a nascut dupa ce o multime de politisti corupti au fost arestati pentru ca au dat mii de permise ilegal, fara ca cei care le-au primit sa fi sustinut vreun examen, cei din Arges au ramas la fel. Cand ii vezi in trafic cum conduc, agresiv, alergand pe sina de tramvai si tragand de volan sa te omoare, te intrebi daca la Pitesti exista scoli de soferi. Probabil ca nu.

                      3. Ialomita

                      Sudul intra puternic in top 3 cei mai prosti soferi din Romania si din Bucuresti. Ceea ce este si normal. Fiind aproape de Bucuresti, ialomitenii sunt numerosi. Imediat ajung de pe autostrada la capitala unde isi fac de cap. La fel ca alti frati din sudul cel sarac si plin de coruptie, soferii care au masini de IL se cred ceea ce nu sunt: adica destepti. Cred ca stiu toate regulile de circulatie, dar, de fapt, nu fac decat sa puna in pericol siguranta rutiera. Ii vezi de obicei la stirile care arata controalele Politiei Rutiere: beti, fara acte si cu masinile praf.

                      2. Calarasi

                      Aceeasi poveste la Ialomita. Cand vezi numerele de California, adica de CL, mai bine fugi cat vezi cu ochii. Dar stii de ce? Pentru ca 85% din suprafata judetului Calarasi este cu sosele neasfaltate, iar soferii de acolo sunt obisnuiti sa conduca la fel ca pe camp. Insa in Bucuresti s-a inventat asfaltul si de multe ori ne trezim cu acesti californieni prin copaci, in stalpi si chiar in vitrinele magazinelor.

                      1. Teleorman

                      La final i-am lasat pe dansii: teleormanenii. Acesti soferi care vad drumuri asfaltate numai in filme si poze. Sau, cand ajung la oras. Acesti soferi campioni la detinut automobile in stare proasta. Recunosti un sofer din Teleorman inainte sa-i vezi placuta de inmatriculare cand vezi ca e rosu, dar el trece fara probleme, stand pe telefon, ca si cum ar fi unic pe lume. Ca doar la ei la la Turnu Magurele si la Alexandria nu au vazut semafoare. In rest, cand sunt opriti in week-end de politistii rutieri, soferii cu numar de TR dau peste cap aparatele etilotest. Per total, niste soferi care nu au treaba cu siguranta rutiera si cu respectul fata de alti oameni. Doar au de la cine invata la ei acolo, nu?
                      .

                      sursa : 4 tuning.ro

                      Comment


                      • Este nedrept să nu fie CT în top. În acel oraș îți este frică să traversezi pe trecerea de pietoni. Te iau cu fulgi cu tot.

                        Comment


                        • Cum spuneam mai inainte, in trafic te confrunti cu fel de fel de situatii; nu am in vedere aici cine a gresit si cine nu, doar vreau sa semnalez un aspect, o minima prevedere care te scuteste de batai de cap.
                          Ce parere aveti despre gestul soferului din a carui masina se filmeaza?

                          Neacordare de prioritate la Lidl in Marasti, Cluj-Napoca.Inainte ca razboinicii tastaturilor sa spuna ceva, mentionez:1) Viteza mea era de 35 km/h2) Aveam pr...
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • Putea sa-l lase sa intre, insa garidu’ cu ML a fortat clar nota. Nevertebrate de genu’ asta sunt peste tot in lume.
                            Keep walking...

                            Comment


                            • Un instructor auto bun vă va spune că distanța dintre mașina din față așa de mare (a se vedea la sec 31, când mașina albă intră în rond, numărul mașinilor parcate pe dreapta) de 20+ m, la viteză mică, invită astfel de situații. Vă va spune așa: este adevărat că distanța este bună și aduce siguranță, dar invită și soferii grăbiți să se bage.

                              Când circuli cu așa de mult spațiu relativ la viteză, trebuie să fii în gardă că se va băga unu-altu. Fie dintr-o depășire, fie din lateral.

                              Comment


                              • Originally posted by IancuMIC View Post
                                [...]
                                Ce parere aveti despre gestul soferului din a carui masina se filmeaza?

                                https://www.youtube.com/watch?time_c...&v=nA8uH1_l5LI
                                Soferul care filmeaza este genul "justitiar", o specie mult mai periculoasa decat "neatentul". Doarme pe el cu 30 la ora si face spectacol pentru ca un alt dobitoc (la fel de mare ca el) forteaza intrarea pentru ca nu are rabdare 5 secunde.
                                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google