Incidente din trafic-Accidente

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Adevarul este...din punct de vedere al mortului...nu conteaza nici cauza pentru care a murit...nimic.

    mr.K din cate am citit...nu se cumuleaza vitezele...mai ales cand avem de a face cu masini egale. Iar cand existao diferenta de masa...diferenta trebuie sa fie destul de radicala (adica dublu)...pentru ca exista si o reactie inversa. Newton nu doarme.. Iar testele sunt de regula facute pana in 60 Km/h...peste...ai toate sansele sa decedezi mortal.

    Comment


    • Depinde cat de intact vrei sa fie, dar din imagine nu reiese ca soferul s-a trezit cu motorul in brate, pe cand ala din Solenza a ajuns cu tot cu motor in brate pana in portbagaj.
      Attached Files
      Last edited by mr.K; 29 January 2018, 15:39.

      Comment


      • Pff, din poza aia, practic, a disparut fix spatiul dintre volan si scaun...
        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

        Comment


        • Si culmea...la ambele masini...a dat cu ceva sete

          Comment


          • Eu vad altceva.

            Comment


            • Originally posted by bolovan View Post
              mr.K din cate am citit...nu se cumuleaza vitezele...mai ales cand avem de a face cu masini egale. Iar cand existao diferenta de masa...diferenta trebuie sa fie destul de radicala (adica dublu)...pentru ca exista si o reactie inversa. Newton nu doarme..
              Viteza de impact e aceeasi, nu se cumuleaza. Ori ca lovesti un zic la 50km/h ori lovesti o masina (aceeasi configuratie cu a ta) ce vine din sens opus cu aceeasi viteza e acelasi lucru.

              Daca exista diferente de mase conteaza si diferentele de viteza cand calculezi. Dar oricum nu trebuie sa fie dubla masa ca sa incline balanta.

              ~~~~
              @mr.K, mi se pare mie sa soferul din BMW e strivit pe scaun? Asa pare sa se vada din poze.
              I have no special talent. I am only passionately curious.

              Comment


              • Cand vezi o solnita si un bemfe facute praf in urma unei coliziuni, nu te intrebi niciodata cum a ajuns prima masina in halul asta, de la care nu ai astepari sa scape altfel.
                Normal sa te intrebi, cum a ajuns bemfeul in halul ala. De la ala chiar ai asteptari.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • ai asteptari la 60km/h, contra un obstacol fix, deformabil. nu contra unui obstacol care vine cu 100km/h spre tine. ambele masini sunt praf, bmw mai putin. poate ala din bmw a murit cu gatul rupt, pe cand ala din solnita s-a mutat cu cutia de viteze in portbagaj. la o viteza cu 20km/h mai mica, ala din bmw nu avea nimic. ati vazut accidentul dintre cruze si cielo, cei din cielo morti, cei din cruze nevatamati, tot frontal si la aprent peste 80km/h. s-a discutat acu' catev luni pe tema asta.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • @mr.K, mi se pare mie sa soferul din BMW e strivit pe scaun? Asa pare sa se vada din poze.
                    Niciodata nu o sa vezi poze cu victime incarcerate, nimeni nu publica asa ceva.
                    Scaunul e gol.

                    Comment


                    • Ce uimește la acest accident este impactul aparent coliniar. Ca și cum centrele de greutate ale celor două mașini și punctul de impact ar fi fost pe aceeași dreaptă.

                      Dacă presupun că Dacia ar fi vrut să facă o depășire și a ieșit la 5 m in fața BMW, atunci poziția ei față de traiectoria BMW ar fi fost la un anumit unghi și mașinile ar fi ricoșat cumva, disipând energia impactului. Dar nu se vede asta. Deformarea la Solenza este fix pe lungimea mașinii. La o distanță și mai scurtă, unghiul de impact ar fi fost și mai mare.

                      Pare că Solenza ar fi avut timp suficient să ajungă pe contrasens cu mașina indreptată pe sensul de mers, nu in unghi. Deci ea a pătruns pe contrasens la o distanță ceva mai mare de BMW. Și atunci surprinde lipsa de reacție a șoferului de BMW care nu a mișcat deloc mașina. Dacă vezi că intră cineva cu 7-10 m inainte pe contrasens, eu zic că la viteze rezonabile, de DN, 90 km/h, ai timp să te miști un metru in lateral și să nu mai fie coliziune frontală. BMW ar fi schimbat câteva grade direcția de propagare a impulsului. Doar să fii atent la mașinile din sens opus și să ai o viteză mai rezonabilă.

                      Apropos de asta. Intâlnesc și mă crucesc. Mulți șoferi când intâlnesc mașini pe contrasens nu fac nici cel mai mic gest să iși depărteze mașina de axul drumului. Mi-am făcut un obicei din a urmări pe idioții ăștia. După mintea lor proastă, este in regulă dacă treci de mașina opusă, fiecare cu 80-90, la una-două oglinzi distanță. Ne apropiem unii de alții și eu mă duc spre acostament, idiotul din față absolut nimic. Trece la o oglindă de axul drumului. Cu un astfel de comportament, nu este de mirare că pasagerii din BMW sunt morți. Dacă șoferul conducea preventiv, l-ar fi prins impactul cel puțin un metru mai in dreapta și poate mai avea șanse.
                      Last edited by gecmc94; 29 January 2018, 18:42. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • nu le mai zi idioti celor care nu se feresc, pentru ca nu sunt. idioti is cei care intra pe contrasens. eu, din cauza ca am ferit un "meserias" era sa mor acum 10 ani . l-am ferit atat de bine ca nici nu l-am atins si dupa accident imi radea in fata, ca n-am ce sa-i fac , ca e "gabor" si stie legea. culmea e ca dupa cativa ani - aveam proces deschis cu el din cauza ca nu mi-a dat RCA- a murit lovit de un TIR care nu l-a mai ferit.
                        o/____\o
                        (i)
                        .........

                        Comment


                        • Codul Rutier

                          Art. 47. - Conducatorii vehiculelor care circula din sensuri opuse trebuie sa pastreze intre vehicule o distanta laterala suficienta si sa circule cat mai aproape de marginea din dreapta a benzii de circulatie respective.
                          Asta spune legea. Se conduce nu cât mai aproape de axul drumului ci cât mai aproape de marginea din dreapta.

                          Am citit și pățania ta când ai povestit-o și am băgat la cap. Imi repet și eu povestea mea. De fiecare dată când circul pe un drum E sau A, care are spațiu in dreapta dincolo de linia care separă acostamentul de banda 1, imi exersez reperele de pe mașină pentru a conduce la câțiva cm de linia albă. Iar când o ating, aud in anvelope. Fac asta pentru că pe alte drumuri, acostamentul poate fi periculos și la un nivel mai jos decât suprafața de rulare. Eu intotdeauna merg cât mai aproape de partea dreaptă când am mașini ce vin din sensul opus. Ceilalți care nu fac asta nu respectă legea. Ii poți numi cum vrei.

                          Comment


                          • bine, nu lipit pe linia de demarcatie dintre sensurile de mers. aia clar is idioti. sau lipiti de masina din fata , desi nu au de gand sa depaseasca.
                            o/____\o
                            (i)
                            .........

                            Comment


                            • La cat e de compactat si bmw-ul cutia de viteze a ajuns pe bancheta din spate iar motorul e al lll -lea pasager. Da impresia ca bmw-ul a mai avut o interventie la partea din fata , desi , solenta a intrat in bmw stanga fata, viteza combinata a fost de cel putin 120 km/h.

                              Comment


                              • Mașina nu schițează nicio depărtare de axul drumului la apropierea de mine. Este adevărat că nu este cea mai apropiată mașină văzută de mine de ax, dar am luat-o pe ea ca exemplu pentru a o compara cu următoarele două mașini care vin. Tocmai trecuse un grup de cam 4 mașini. Eu eram deja repliat pe marginea dreaptă la vreo 20 cm de linie. Camera mea este plasată lângă stâlpul șoferului, nu în centrul parbrizului. Deci punctul de filmare este oarecum marginea din stânga a mașinii mele.


                                Iată-o lângă mine. Nu și-a schimbat traiectoria. Dar următoarele două mașini sunt mult mai decente.


                                Următoarea mașină este ceva mai bine.


                                Iar a treia procedează preventiv, cam ca mine. Asta este traiectoria corectă la apropierea de o mașină din sensul opus. Dacă cei din BMW aveau poziția asta, Solenza putea chiar trece printre ei și celălalt sens sau îi arunca de pe carosabil printr-un impact mult mai lateral.
                                Last edited by gecmc94; 30 January 2018, 01:37.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google