Incidente din trafic-Accidente

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • A redus considerabil viteza, se vede pe filmare incepand cu 16:09:30 cum i-a intrat abs-ul in functiune.
    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

    Comment


    • aris cand passat-ul era in spatele meganului (pe aceeasi banda) cine a semnalizat primul ?

      Ala cu passatul ce a facut : a vazut ca asta din fata semnalizeaza dar nu l-a mai asteptat si a trecut pe B2 , asta si in legislatie este ilegal daca nu ma insel.
      Last edited by prometheus; 6 March 2018, 17:23.
      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

      Comment


      • Comentariul soferului cu filmarea:
        "Am avut o viteza de 130 km/h setata pe pilot, doar cand a trecut Mercedesul am calcat putin, in fine pot sa rescriu o parte din ce a declarat cel cu Megan-ul si scrie asa: ” ….am avut intentia de a depasi un TIR dar a venit un autoturism marca Mercedes ce imi facea flash-uri si m-am retras pe banda 1, dupa trecerea mercedes-ului am vrut sa efectuez manevra de depasire FARA SA VAD IN OGLINDA ca mai venea un autoturism din spate….”"
        Vinovat politie Megane.

        Comment


        • Nu cred. În legislație are prioritate la depășire cel care inițiază primul operațiunea. Aici e vorba de devansarea și schimbarea benzii. Cel cu Passat era în spatele Mercedesul, pe banda 2. Un exemplu practic, circuli pe 2 benzi în oraș și la un moment dat întâlnești un obstacol, fiind primul ramai blocat dacă nu te lasă ceilalți sa intri în coloana. Ceilalți card vin din spate întra mai repede pe cealaltă banda și tu totuși le acorzi și celorlați prioritate. După ce trece cardul de mașini, îți reiei drumul, cam asa și în acest caz.

          Comment


          • Cred și eu că este un singur vinovat. Exact din motivele spuse anterior. Ați discutat deja mult pe tema asta. Poliția va putea folosi camera pentru a înțelege cine s-a băgat peste cine. Deși colțul stânga spate de impact este fără dubiu pentru poliție.

            Dar adaug ceva ce nu foarte multă lume știe despre depășiri.

            O depășire este cu atât mai periculoasă cu cât diferența de viteză este mai mare dintre vehiculul care începe depășirea și viteza _așteptată_ a celor de pe banda pe care se face depășirea.

            Aș fi colorat legea de mai sus pentru că este foarte importantă. Dar se sesizează un moderator și consideră abuz. Dar recitiți-o de mai multe ori că vă va salva pielea.

            Să zicem că ajungi în spatele unui vehicul lent, nu poți depăși, te asiguri (omul cu bască s-a asigurat, credeți-mă, aproape tot timpul), observi un spațiu în șirul de mașini de pe B2 și iei decizia.

            Fiziologic, după ce iei decizia, ochii tăi nu mai sunt în oglinda stânga. Nu au cum să mai fie. Ei se uită la colțul spate al mașinii din față pentru a degaja. Cam 1 secundă nu se mai uită în oglindă. Este foarte lejer să dai stânga de volan. Te-ai uitat acum 1 secundă în oglindă, era loc, era timp. Ce nu știi însă este faptul că diferența de viteză dintre tine și cei de pe B2 face ca această 1 sec să fie o eternitate. Iar acum este cineva în spatele tău care te va lovi.


            0:11 Renault se asigură, vede mașina albă aproape, nu vede și că mașina cu cameră schimbă banda pe B2
            0:125 Renault calcă în B2 și continuă depășirea în timp ce cel din spate era în plină accelerație


            Cum ne protejăm? Întotdeauna ne gândim la diferența de viteză dintre noi și cei de pe banda unde ne ducem. De ex, te-a blocat unul la un semafor care face dreapta și nu poate din cauza unui pieton? Ai 10 km/h și nu vrei să oprești ci să treci pe b2? Gândește-te că pe b2 pe culoarea verde, vin mașini cu peste 40 km/h. Tu nu ai cum face această manevră în siguranță decât dacă B2 este goală atât cât poți tu vedea în oglindă în spate. Și apoi îți vei lua ochii de la oglindă cât timp ocolești mașina din față.

            Cazul Renaultului este tipic pentru o depășire greșit începută. Omul a stat prea în spatele camionului. Dacă stătea 10-15 m mai în spate, avea timp să accelereze pe B1 și trecea pe B2 la o viteză superioară, mai apropiată de cel cu camera. Se evita astfel accidentul.
            Last edited by IancuMIC; 6 March 2018, 19:58.

            Comment


            • În legislație are prioritate la depășire cel care inițiază primul operațiunea.
              Din acest motiv s-o fi inventat impulsul la semnalizare?
              http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

              Comment


              • gresit. are prioritate daca e pe aceeasi banda cu cel din spate. pe benzi diferite, se aplica schimbarea de banda. adica semnalizezi, te asiguri, apoi te bagi. megane-ul e vinovat 100%. da, putem vorbi de conduita preventiva, ma rog, de lipsa ei din partea celui cu passat, dar de ce nu vorbiti de conduita preventiva a celui cu megane-ul? o sa va intreb ce drac cauta la 2m in spatele tir-ului? de ce nu s-a asigurat de 2-3 ori? e normal ca atunci cand iesi "din scurt" s aiesi cu pedala la podea, dar da-i dracu a 3-a, ca altfel te spulbera din spate si ala care vine cu 100, daramite cu 130. dar majoritatea depasesc cu a 5-a. uitati-va la megane, in aproape o secunda, n-a facut un metru fata de tir, doar a iesit in lateral. ori, prieteni, nu asa se face, oricat am simpatiza cu megane-ul. lipsa asigurare, lipsa preventie, lipsa cunostiinte elementare de mecanica, zgarcenie la consum, durere-n cur, chiar, as indrazni sa zic. ei, in cazul asta, cand faci asa, ti-o asumi ca vine unu si-ti umfla curu...
                ps: tot el nervos, culmea tupeului, desi daca se lasa cu victime, infunda puscaria, sau in cel mai bun caz era pieton 2 ani si condamnat cu suspendare.
                Last edited by Seba; 6 March 2018, 18:33.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • O zis Catalin o chestie, ma rog taica-sau, pe care eu am sustinut-o de multe ori pe acilea; conduc in asa fel incat sa poti evita orice situatie aparuta in trafic. Bineinteles ca nu poti sa te feresti de toti ca doar n-ai 10 perechi de ochi, da' in cazul aista, ala cu passatu' n-a dat nici cea mai mica dovada de anticipatie. Eu vazui ca ala cu meganu' semnalizeaza de ceva timp, era normal sa-mi iau o masura de siguranta.
                  Vinovatul e unul singur, da' pagubiti sunt doi. Cand te incapatanezi sa arati cine are dreptate sau ma rog prioritate, ganditi-va ca s-ar putea sa stati cateva saptamani fara masina, cand intalniti un neatent ca sa nu zic altfel; nu mai spun si despre faptul ca oricine isi doreste sa pastreze masina cu fiarele din fabrica nu lipite si ciocanite de toti doreii din service. In plus, frustrarea ca puteai sa eviti si n-ai facut-o, nu va fi atat de usor de sters din ...hard, pen'ca in permanenta iti vei pune aceiasi intrebare; de ce?
                  Cand pot sa evit, evit, ca nu-mi cade nasu(Casco il am pentru restul situatiilor) si DA, vreau sa cred ca am invatat sa conduc preventiv; repet, preventiv nu cu teama.
                  Last edited by IancuMIC; 6 March 2018, 19:09.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • Sunt de principiul "dacă poți evita un incident" ma străduiesc sa ajung întreg acasă.

                    În cazul de fata, la viteza de 130 km/h, cam greu sa anticipeze, sa franeze /evite accidentul/incidentul. E foarte adevărat, ca în locul megane-ului sa fi trecut banda 2 un tir/ autobuz din scurt și el sa se ducă sanie sub el și ar fi suferit daune mult mai mari.

                    Comment


                    • Tipu cu passatu' a mers un pic la smichireala in sensul ca s-a bagat imediat dupa mertz; nu pare nici el unul dintre aia de la care sa astepti respect in trafic, ca sa nu mai spun ca semnalizezi cu o anumita distanta inainte de a schimba efectiv banda sau directia de mers. Mai vad ca ala vinovatu' semnalizeaza de ceva timp; evident nu-l disculpa, dar faci ceva sa te vada sa te auda, daca de franat nu mai poti...In fine, amanunte, chestii, socoteli, din care avem mereu de invatat.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • Cel cu Passatul a gandit: "Am timp sa trec, va sta acolo, desi vad ca semnalizeaza". A mizat pe o reactie, din partea celui cu Megane
                        Cel cu Megane, sustine ca nu l-a vazut, totusi cum sa nu realizezi cati sunt in spate? Apoi, vorba lui Seba- cum spanac sa stai in dos-ul camionului si apoi sa te arunci intr-o lene in stanga? DA! Retrogadare intotdeauna, sa ai motorul in pedala. Insa el a considerat ca va fi lasat, de aceea si dadea din maini, dupa acrosaj
                        Concluzionand: legal stim cine a fost vinovat, preventiv: fiecare "s-a lasat pe mana celuilalt" considerand ca nu se va produce evenimentul nefericit.
                        Desi Passatul a franat, INSA, momentul deciziei salvatoare fusese depasit...
                        Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                        Comment


                        • Sky, ai răspunsul la întrebările tale "cum să nu realizezi" în comentariul meu mai sus. Chiar este posibil.

                          Comment


                          • @gecmc94
                            Ti-am subliniat ideea din postul invocat; pertinente observatii, de altfel.
                            Ala cu meganu a fost nevoit sa se bage in fundul camionului pentru ca se urca mertz ul pe el; a vazut ca in spate are un passat, dar n-a anticipat ca e unul smecher, care va tasni.
                            Ambii au primit cate o lectie.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • Conducătorul vehiculului care se angajează în depăşire trebuie să se asigure că vehiculul care circulă în faţa sau în spatele lui nu a iniţiat o asemenea manevră.
                              Megane-ul semnaliza, anuntand intentia. A initia manevra de depasire nu cred ca se rezuma la a semnaliza (unii uita semnalizarea aprinsa, de exemplu), ci la inceperea schimbarii directiei de mers.
                              Dar, semnalizarea aia pusa cu mult timp inainte, cand venea Mertzul, prevestea o prostie a celui cu Renault-ul, dar ala cu Passatul a fost optimist.
                              Amandoi au platit.
                              Last edited by mr.K; 6 March 2018, 20:31.

                              Comment


                              • Am avut ocazia sa merg pe autostrada in germania, 100 km nord de la Frankfurt
                                si 100 km intors, dar pot spune ca ori de cate ori am pus semnalizarea in funtiune ca schimb banda, cel din spate de pe banda pe care doream sa intru, acolo ingheta.
                                La noi, care pe care.
                                Mi-a placut maxim. Pe cat posibil incerc sa aplic acesta metoda.... asta daca nu am pe unul in spate care sa ma streseze, sau prin manevra de incetinire sa nu il fac sa intre in mine!
                                ex:
                                Logan Laureat 1,2 16V mpi E5N-2012-->2022(112.100km)
                                Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->2012(76.100km)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google