Incidente din trafic-Accidente

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by gecmc94 View Post
    Ce mă surprinde la maximum este că, deși accidentul a fost cu un offset foaaarte mare (practic și-au ciocnit farurile), șoferul din VW Polo a murit. Cum? Încep să mă întreb dacă nu cumva a fost un accident a-la-Senna. Adică poate, pentru că structura nu a putut amortiza nimic (fiind offset mare), ceva din direcție, axul roții, etc, a pătruns în șoferul VW. Ce credeți?
    Impactul pe suprafata mica este mult mai distructiv pentru structura autovehiculelor. La testele NCAP se face si asa numitul "small overlap front test" si sunt putine masini care rezista!

    In clipul asta se vede clar diferenta:

    Comment


    • Normal. Energia este concentrata intr-un singur punct...nu este distribuita pe o suprafata mai mare. Prin urmare, forta impactului pe zona respectiva este mult mai mare... Asta-i exact ca laserul...care-i de fapt o lumina de maxim 0.05W (un bec normal are 100W)...dar pentru ca ai concentrata raza din laser...poate taia materialele...becul nu...ca-i prea distribuita energia. Plus ca...in momentul in care vezi ca o masina este mai intreaga decat alta la un accident...(nu la viteza mare...unde nu mai conteaza)...clar din masina sifonata mai putin oamenii sunt mai "scuturati" pentru ca energia este descarcata in ei nu in caroserie.

      Comment


      • Originally posted by DannyMC View Post
        Impactul pe suprafata mica este mult mai distructiv pentru structura autovehiculelor. La testele NCAP se face si asa numitul "small overlap front test" si sunt putine masini care rezista!

        In clipul asta se vede clar diferenta:
        https://youtu.be/yrIEO7TPrWA
        DomnuLE, ala e crash test IIHS, care e peste balta mare, la americani. Europenii nu fac asa ceva, ca luau taraboantele prea putine stele si se ingrozeau viitorii clienti.
        Crezi ca LOganul, de exemplu, mai avea 3 stele? Eu cred ca la un test IIHS ar avea calificativ general "poor".

        Comment


        • Bine, cum spui tu.... Am pus primul clip care arata ce voiam sa scriu! Sper ca stii ca si EuroNCAP face astfel de teste!
          Dar de ce sa scrii ceva util cand poti sa faci flame!
          Last edited by DannyMC; 8 June 2018, 09:28.

          Comment


          • Danny, ai dreptate. Am greșit când am zis overlap mare, este de fapt o suprapunere foarte mică.

            Dar ce am mai observat în filmul văzut cadru cu cadru este că ML-ul s-a dus dreapta cât a putut în acea fracțiune de secundă. A mai fandat jumătate de metru spre dreapta. Dar cel din Polo pare că nu a schițat niciun gest. Probabil a înghețat. Un reflex l-ar fi salvat pentru că cel depășit de el mergea cât putea pe dreapta. Asta mă face să cred că vinovatul făcea o depășire fără nicio remușcare, fără niciun gând cât de mic că ceva poate merge rău, fără nicio pregătire să sară înapoi pe banda lui. Chiar cu riscul de a lovi din spate. Ar fi fost mai putin grav desi ar fi putut ricoșa pe contrasens și era același lucru.

            Comment


            • Originally posted by DannyMC View Post
              Bine, cum spui tu.... Am pus primul clip care arata ce voiam sa scriu! Sper ca stii ca si EuroNCAP face astfel de teste!
              Dar de ce sa scrii ceva util cand poti sa faci flame!
              Nu, NU face EuroNCAP astfel de teste.
              Cand corectez un neadevar spus de altcineva, nu e flame, e punerea in firesc a lucrurilor.

              Nu mai dezinforma.

              Comment


              • Ai dreptate, m-am uitat mai bine si am vazut ca in Europa nu se fac astfel de teste! Imi cer scuze!

                Comment


                • Scuze acceptate!

                  Alt sofer pasionat de transmisii live pe facebook. Profesionist, cica!


                  Comment


                  • Nu mai deschid alt thread , azi am avut primul accident si vreau sa stiu daca a fost culpa comuna , politia venita la fata locului a spus ca eu as fi de vina.
                    Eu ieseam de pe un drum secundar , am oprit in intersectie sa ma sigur ,m-am asigurat in dreapta apoi m-am cacait sa ma asigur in stanga . Cand am vazut ca nu vine nimic am iesit in strada si am fost lovit de o duba care era in depasire pe linie continua in intersectie.( e o intersectie foarte scarboasa cu vizibilitate proasta in partea stanga din cauza unei curbe si a unei troite plantate prost care te face sa iesi in drum sa ai vizibilitate) Atasez o schita a felului in care a avut accidentul si avaria mea.
                    Attached Files
                    Last edited by madi; 11 June 2018, 19:26.

                    Comment


                    • Asta este. Nu ai prioritate , trebuie sa acorzi prioritate tuturor de pe drumul principal.

                      Trimis de pe al meu Mi A1 folosind Tapatalk

                      Comment


                      • Eu as zice ca e culpa comuna. Accidentul nu s-ar fi intamplat daca dubistul nu ar fi trecut dincolo de linia continua. Deci, are si el partea lui de vina.
                        Daca ai fi intrat tu peste banda lui dupa ce ai virat la dreapta, da, era doar vina ta.

                        Alexsr, nu trebuie sa acorzi prioritate tuturor, ci doar celor care au acest drept. Asa zice in codul rutier.

                        "Art. 55. - La apropierea de o intersectie conducatorul de vehicul trebuie sa circule cu o viteza care sa îi permita oprirea, pentru a acorda prioritate de trecere participantilor la trafic care au acest drept. "

                        Dubistul nu avea niciun drept sa depaseasca in intersectie.
                        Last edited by vitriol; 11 June 2018, 20:44.
                        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                        Comment


                        • Ok duba are partea ei de vina ziceti voi pentru ca nu si-a pastrat banda , dar in loc de duba sa ne imaginam o salvare aflata in misiune ,ati fi dat vina doar pe madi ? eu zic ca este doar vina lui , acorzi prioritate celor de pe drumul principal/prioritar , ca ala era jumate pe celalalt sens este mai putin relevant , pana la urma se afla pe drumul cu prioritate, chiar daca este calare intre benzi.
                          Last edited by prometheus; 11 June 2018, 22:32.
                          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                          Comment


                          • Cred că este importantă și situația mașinii depășite de dubă. Dacă era oprită, atunci se aplică regula din lege care spune că atunci când nu se poate desfășura traficul pe două sensuri,

                            Art. 132. – Conducătorul vehiculului al cărui mers înainte este obturat de un obstacol sau de prezenţa altor participanţi la trafic, care impun trecerea pe sensul opus este obligat să reducă viteza şi, la nevoie, să oprească pentru a permite trecerea vehiculelor care circulă din sens opus.

                            Art. 135. – Conducătorul de vehicul este obligat să acorde prioritate de trecere şi în
                            următoarele situaţii:
                            e) când circulă în pantă faţă de cel care urcă, dacă pe sensul de mers al celui care urcă se află un obstacol imobil. În această situaţie manevra nu este considerată depăşire în sensul prevederilor art. 120 lit. j);

                            Art. 127. – (1) Pe drumurile publice înguste şi/sau cu declivitate, unde trecerea vehiculelor
                            care circulă din sensuri opuse, unele pe lângă altele, este imposibilă sau periculoasă, se
                            procedează după cum urmează:
                            a) la întâlnirea unui ansamblu de vehicule cu un vehicul conducătorul acestuia din urmă
                            trebuie să manevreze cu spatele;
                            b) la întâlnirea unui vehicul greu cu un vehicul uşor, conducătorul acestuia din urmă trebuie
                            să manevreze cu spatele;
                            c) la întâlnirea unui vehicul care efectuează transport public de persoane cu un vehicul de
                            transport mărfuri conducătorul acestuia din urmă trebuie să manevreze cu spatele.
                            (2) În cazul vehiculelor de aceeaşi categorie, obligaţia de a efectua o manevră de mers
                            înapoi revine conducătorului care urcă, cu excepţia cazului când este mai uşor şi există
                            condiţii pentru conducătorul care coboară să execute această manevră, mai ales atunci când
                            se află aproape de un refugiu.


                            Dacă mașina depășită era oprită (ceea ce șoferul de pe dubă poate oricând pretinde), atunci tu nu aveai drept să pătrunzi. Duba avea prioritate. Cel de la poliție nu are martori care să spună ce făcea mașina depășită. Probabil că nici tu nu ai (dacă ai fi avut cameră DVR la bord, ai fi putut arăta ce făcea mașina depășită).

                            Vezi, cam toate aceste articole arată cam cine are prioritate în diferite situații similare dacă mașina depășită era oprită. Dacă era în mișcare, se schimbă problema. Cred că și dacă se oprise pentru a da prioritate unui pieton, tot oprire se consideră și atunci duba poate depăși pe linie continuă având obligativitatea să dea prioritate doar celor de pe sensul opus, nu ție care aveai cedează.

                            Comment


                            • Prometheus, lina aia continua este pusa cu un scop in intersectie, nu doar de orientare. Problema in textul tau este ca excluzi obligatiile dubistului si pui accent doar pe drepturi.

                              Gecmc94, daca tot ai venit sa ne spui ce era daca era (nu a zis nimeni ca masina depasita era oprita) cred ca ar trebui sa tinem cont si de temperatura din Piata Unirii la ora accidentului. Este, cel putin, la fel de relevant.
                              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                              Comment


                              • Duba era in depasirea masinii care facea la dreapta ,era in deplasare, am martori pentru aceasta declaratie a mea. Nu caut sa scap cu basma curata, vreau sa aflu parerile voastre.Am patit-o si eu cu o depasire in intersectie acum 15-20ani, de atunci stau cuminte si astept pana cand se elibereaza intersectia. Pe mine m-a frapat declaratia agentului , nu l-a interesat ca cel cu duba era in depasire. Clar am partea mea de vina si multumesc Lui Dumnezeu ca am scapat numai cu atata.
                                Attached Files
                                Last edited by madi; 11 June 2018, 22:50.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google