Incidente din trafic-Accidente

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Încă un nebun pe autostradă. Spre deosebire de un alt accident pe autostradă cu parapet trecut prin mașină care a distrus vieți, aici prostul a avut noroc.

    "Norocul a făcut ca doar o persoană să fie rănită în acest cumplit accident rutier care s-a petrecut în cursul zilei de sâmbătă pe Autostrada A2, la kilometrul 67. Potrivit martorilor, șoferul a încercat să intre în benzinărie cu viteză de peste 100 km/h, direct de pe banda 1, astfel pierzând controlul volanului. Șoferul nu a mai folosit banda pentru reducere a vitezei."


    La km 66.5 se află o benzinărie independentă iar intrarea este aici

    Comment


    • Încă se mai găsesc zone rezidențiale marcate prin București, una dintre fiind între razoare și ai ai.
      Anul acesta au fost cam multe accidente pe A2, pesemne ca romanii nu prea știu sa circule pe autostrada și nici nu au simțul conservării dezvoltat.
      Dacă ratez întrarea la benzinărie, merg în continuare, nu ma apuc sa fac manevre periculoase. Orice om cu scaun la cap, își pune benzina când pleacă la drum, ca să nu cumva sa rămână în pană de combustibil aiurea.

      Comment


      • Poate avea nevoie la wc ))

        Comment


        • Un cretin , sunt si panouri care te avertizeaza din timp ca urmeaza o benzinarie/parcare.

          Avea timp berechet sa se incadreze cum trebuie dar daca sunt legume la volan....
          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

          Comment


          • Era actorul din reclama la Prostamol Uno, cel care se grăbește la WC.

            În altă ordine de idei, s-a vorbit acum câteva zile despre condus preventiv și, coincidență, ieri a apărut un articol foarte întins în Cotidianul pe această temă.

            "97% din accidente sunt produse ca urmare a erorilor umane. Nu a infrastructurii sau a defecțiunilor tehnice. Conceptul de conducere preventivă este inclus în cel de conducere defensivă. A conduce preventiv înseamnă a anticipa. Atunci când conduc defensiv, mă apăr de greșelile mele și ale celorlalți. Construiesc o relație a mea cu mașina și a mașinii cu mediul. Această conduită cu siguranță ar duce la o reducere semnificativă a numărului de accidente din România, și abia apoi am putea spune că am avea nevoie și de infrastructură, și de semnalizare rutieră."
            Dacă în locul agresivității la volan s-ar pune accent pe conducerea defensiv-preventivă, mortalitatea de pe șosele ar scădea. [...]

            Comment


            • Varsta-factor favorizat al producerii accidentelor.

              Accident rutier grav. Autoturismul a ajuns intr-o rapa.
              Femeia, cetatean francez, in varsta de 78 ani, conducea un autoturism pe raza satului Pluton, din comuna ieseana Pipirig, judetul Neamt.

              Duminica seara, in timp ce se deplasa pe DN15B, soferita de 78 ani, a parasit partea carosabila si s-a rasturnat cu masina intr-o rapa. In autoturism se afla inca o femeie, tot cetatean francez, in varsta de 71 ani. Aceasta ocupa scaunul din dreapta soferului
              Politistii din cadrul Inspectoratului de Politie al Judetului (IPJ) Neamt au deschis dosar penal pe numele soferitei pentru vatamare corporala din culpa.
              "Conducatorul autoturismului a parasit partea carosabila si s-a rasturnat. Cercetarile continua pentru stabilirea imprejurarilor in care a avut loc accidentul", a declarat subcomisar Costel Irina, loctiitor purtator de cuvant la IPJ Neamt.


              Soferii prea tineri sau prea batrani sunt cei mai expusi accidentelor, primii nu mai au reflexe, cei din urma nu au destul minte si experienta.


              pe raza satului Pluton, din comuna ieseana Pipirig, judetul Neamt.
              "Jurnalistii" lovesc din nou.
              Last edited by mr.K; 29 August 2017, 08:52.

              Comment


              • Originally posted by mr.K View Post
                Soferii prea tineri sau prea batrani sunt cei mai expusi accidentelor, primii nu mai au reflexe, cei din urma nu au destul minte si experienta.
                Cred ca ai vrut sa zici invers: primii fara minte, cei din urma fara reflexe :-)
                I have no special talent. I am only passionately curious.

                Comment


                • Asa e, am editat pana i-am inversat.

                  Comment


                  • e corect si asa

                    Comment


                    • Un tanar in varsta de 24 de ani, din comuna vasluiana Muntenii de Sus, care conducea o motocicleta cu viteza excesiva, a decedat, in noaptea de marti spre miercuri, in urma unui accident de circulatie, dupa ce a fost lovit de o masina, informeaza Agerpres.
                      "Evenimentul a avut loc chiar in fata Spitalului de Urgenta Vaslui. Un autoturism nu a acordat prioritate si a intrat in coliziune cu o motocicleta care circula cu viteza foarte mare. In urma impactului violent, conducatorul motocicletei a decedat pe loc, iar un alt pasager din motocicleta a fost ranit grav. Conducatorul auto al masinii nu a fost ranit. Pe numele acestuia a fost intocmit dosar de cercetare penala pentru ucidere din culpa si vatamare corporala din culpa", a declarat miercuri, pentru Agerpres, purtatorul de cuvant al Inspectoratului de Politie Judetean (IPJ) Vaslui.
                      Conform martorilor, cei doi tineri de pe motocicleta circulau cu viteza de aproximativ 150 km/h. Impactul a fost atat de puternic, incat tinerii au fost aruncati in aer cativa metri.


                      Am inteles ca cel cu autoturismul nu a acordat prioritate, dar cei cu motocicleta goneau nebuneste, au reusit sa dea masina cu rotile in sus. Ma-ntreb, poti sa dai prioritate unui glont?
                      Motociclistii din Romania cer derepturi, dar tocmai ei nu respecta reguli elementare de circulatie, depasesc pe dreapta in trafic intens, depasesc limitele viteza.
                      Nu isi dau seama ca mergand altfel, mai devreme sau mai tarziua vor deveni doar niste donatori de orrgane.
                      Last edited by mr.K; 30 August 2017, 09:36.

                      Comment


                      • Din pacate pentru sofer va fi culpa comuna, iar, din pacate pentru familie, prostul a murit ...
                        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                        Comment


                        • 827sam din pacate, conform legislatiei este vina soferului. Legislatia nu prevede situatia in care idiotul vine cu o viteza...in care este aproape imposibil sa-l observi si sa-i apreciezi viteza (la 150Km/h motocicleta parcurge 41m/sec...deci daca te asiguri...si il vezi la 100 m de tine...n-ai timp sa te bagi...iar daca te bagi...idiotul nu are timp sa opresti...si il spulberi...plus ca tu pana te bagi dureaza cam 1.5-2 sec...in schimb daca mergea cu 50km/h - aka viteza legala - parcurge 13 m/sec...adica ai timp lejer sa te bagi si sa accelerezi fara macar sa-l incomodezi.
                          Din nefericire asta este una dintre marile lacune ale legislatiei...iar cu mersul legal...nu ca multe accidente sunt usor de evitat...nici macar nu exista riscul unui accident.

                          Comment


                          • Nu, va fi culpă comună. A existat un precedent juridic și s-a raționat la tribunal cam cu spui tu. Dacă victima ar fi mers legal, accidentul s-ar fi putut evita - adică nu ar mai fi existat motive ce țin de legile fizicii care să împiedice prevenirea accidentului.

                            Exact calculele pe care le-ai făcut tu vor apărea într-o expertiză tehnică. 41.67 m/s viteza motocicletei, timpul necesar șoferului să se asigure în oglinda din dreapta, timpul să facă virajul, faptul că mașina era probabil foarte bine virată, peste 45 de grade (dacă motocicleta a dat-o peste cap și nu a ricoșat tangențial din ea), faptul că oglinda din dreapta mărește distanța pe care o percepe șoferul.

                            Dacă apreciem că de la asigurare la impact au trecut 2 secunde, putem estima că șoferul a văzut (dacă a văzut motocicleta atât de mică) la o distanță de cca 80 m în spate iar în oglindă obiectul părea la cel puțin 120-130 m. Imaginează-ți că pe un teren de fotbal, o motocicletă este în poarta cealaltă iar tu te mai duci mult în spate .... Se mai vede motocicleta? Nu se mai vede. Se va vedea doar farul (că era noaptea).

                            Șoferul are ceva șanse să fie declarat nevinovat. În cel mai rău caz 50% vină.

                            Comment


                            • din pacate estimarea vitezei nu se face cu martori. cu camere de supraveghere, daca exista inregistrari, cu radarul...exact asa poate si soferul sa-l roage pe martor la proces sa se duca la 200m noaptea in curtea tribunalului si sa-l puna sa estimeze viteza masinilro pe strada. s eva demonstra ca ala nu poate deosebi o musca de un tanc la distanta aia si motociclistul fie circula regulamentar, fie venea cu 480mile/secunda, totuna. singura varianta e fizica elementara, se fac masuratori, se stiu masele motocicletei, a masinii, se estimeaza situatia de dinainte de impact si abia atunci se va vedea cine cat de vinovat este. in principiu, soferul e principalul vinovat, cu largul concurs al mortului. oricum, daca e la prima abatere, va lua cativa ani cu suspendare.
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • In romania nu se foloseste precedentul. Este la latitudinea judecatorului daca are chef sa tina cont de el...daca n-are. Nu-l obliga nimeni si nimic. La noi este consultatitv (se numeste la noi jurist prudenta).
                                La noi in mod clar trebuie stipulat in lege...ca sa fie obligat judecatorul sa tina cont. De exemplu, in cazul de fata...legea trebuie schimbata radical.
                                Tu ai dreptate 100% (de asta am facut si calulele respective)....judecatorul poate sa nu tina cont de ele. Nu este obligat...de asta s-au vazut si aberatii judecatoresti in RO (chiar foarte multe). Legislatia rutiera trebuie sa specifice clar: esti vinovat de nerespecarea legislatie in conditii normale de trafic...dar daca idiotul nu-ti ofera ocazia sa o respecti (adica el venea ca bizonul. Mai ales noaptea...cand aprecierea distantei/vitezei este extrem de deficitara - N-ai puncte dereper foarte clare...)
                                Moral clar este vina idiotului cu motocicleta...legislativ nu este vinovat. Putea sa vina si cu 500km/h. Sfideaza logica...dar asta-i situatia

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google