Incidente din trafic-Accidente

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Inca un accident urat, pe autostrada...
    Cauze? Presupun oboseala (veneau din Cluj), experienta insuficienta (sofer tanar), poate si alti factori.
    In alta ordine de idei: romanul este nascut pe banda 2. Nu exista obiceiul generalizat de a te retrage pe banda 1, dupa devansare. Am avut parte de replica: "viteza legala este X!"
    Cazuri frecvente cand se intra in trafic din strada laterala, fara sa existe atentie fata de viteza fluxului, oricum "tampitul" ala din spate, are obligatia sa franeze...

    Dam vina pe lipsa de infrastructura, de fapt noi avem carente la educatia rutiera, preventie...
    Frecvente cazuri de modernizari de drumuri si apoi...accidente urate, cu morti.
    Last edited by 77sky; 4 September 2017, 17:39.
    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

    Comment


    • Originally posted by Seba View Post
      circula pe feisbuci acu cateva zile o poza haioasa...daca te gandesti ca uneori faci un lucru inutil, gandeste-te ca sunt oameni care toata ziua monteaza semnalizari la bmw
      S-a epuizat lichidul de semnalizare
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • Originally posted by 77sky View Post
        ...Am avut parte de replica: "viteza legala este X!"

        Dam vina pe lipsa de infrastructura, de fapt noi avem carente la educatia rutiera, preventie...
        Frecvente cazuri de modernizari de drumuri si apoi...accidente urate....
        1. Aici pe forum am vazut o astfel de replica.
        2. Exact.
        3. Nu stim sa circulam pe drumuri normale. Daca mai luam lectii de condus si dam examenul pe camp....
        In afara de asta, nu ne-au invatat parintii ca trebuie sa te protejezi si singur, nu sunt ceilalti obligati sa te protejeze pe tine...
        Se "inainteaza" ideea: "lasa baaa, el nu vede?"

        Comment


        • 77sky accidentul pe care l-ai postat tu , este vorba despre o familie cu 3 copii dintre care unul a decedat.

          Voi stiti cat de greu este sa conduci cu trei copii pe bancheta din spate ? ati uitat ?? cel mai probabil tatal s-a intors catre copii sa-i "altoiasca" pentru ca faceau galagie prea mare !! si uite ca dintr-un gest din neatentie , este suficient doar sa misti fara sa-ti dai seama de volan si nenorocirea s-a produs.

          Copii nu stau cu centura , o pui la loc tu ca parinte , peste 3 secunde copilul si-o da jos , acum ii vezi ca se joaca , dupa alt minut se iau la bataie , ca sofer este foarte dificil sa conduci in asemenea conditii. Groaznic accident in care sa-ti pierzi un copil. Dumnezeu sa-l ierte.
          Last edited by prometheus; 4 September 2017, 19:03.
          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

          Comment


          • @prometheus, depinde de scaun. La al meu nu o poti da jos pentru ca are un sistem de fixare ce nu ii permite sa intinda centura prea mult (e reglabil); se strange pe corp dar in sens invers nu o lasa sa se intinda decat putin. Astept sa vad fata cand se prinde cum se deschide(are 4 acuma). Cel mic de 2 ani s-a obisnuit si nu se mai chinuie sa o desfaca. (Ambele scaune ai isofix si folosesc centura masinii).

            Sunt multe necunoscute si greu de facut acuzatii dar in definitiv vina e exclusiva a soferului.


            Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
            I have no special talent. I am only passionately curious.

            Comment


            • . La ora 4.36 o persoană a apelat serviciul 112 pentru a anunţa faptul că într-o maşină avariată se află cinci persoane accidentate
              La ora aia matinala, tatal dicuta cu copiii? Eu cred ca aia mici dormeau, o fi adormit si tălălăul de la volan.

              Comment


              • Pentru că s-a pomenit de copii agitați pe bancheta din spate, să vă povestesc exemplul dat de o cunoștință. Cum și-a dresat copiii să nu facă gălăgie când merg în mașină? Evident, hărmălaie, agitație, bătaie, ceartă. Tatăl a încercat cu vorba bună, nimic. Stop. A tras pe dreapta. Copiii și-au terminat cearta când au avut chef, apoi au început să se plictisească deoarece nu este nimic distractiv să stai în coclauri în mașină. Nimeni nu părăsea mașina decât pentru probleme foarte urgente. "Când plecăm?". Răspunsul: "când v-ați liniștit". "Vrem la ... (destinație)". ... Și tot așa de câteva ori. Nu a mers chiar din prima. Certurile au reînceput pe bancheta din spate după o perioadă. Și iar stop, pe dreapta..... "vrem la ... (destinație)"..... După un număr de astfel de opriri, după câteva drumuri care în loc de 3-4 ore au durat 6-8, copiii au priceput că dacă vor să ajungă la destinație, mașina nu este deloc cel mai indicat loc în care să îți faci de cap. Așa că, după acest dresaj, omul ăla are liniște în mașină și pasageri disciplinați.

                Băgați la cap cei cu copii.

                Comment


                • Apare o noua ipoteza in cazul accidentului in care si-au pierdut viata doua persoane, cel cu BMW-ul care a decolat peste parapet.

                  Oboseala, consumul de alcool sau viteza prea mare sunt doar cateva dintre motivele care ar putea explica producerea tragediei. Cu toate acestea, o noua ipoteza apare din randul cunoscutilor soferului in varsta de 22 de ani.

                  In dimineata zilei de 3 septembrie, Emanuel Encut se intorcea de la o nunta, mergand dinspre Valea Lupului spre Iasi. Unele voci, apropiate ale tanarului, sustin ca acesta vorbea la telefonul mobil in momentul in care a pierdut controlul volanului. Din spusele acestora, se pare ca tanarul se certa la telefon cu iubita, iar din cauza vitezei cu care circula nu a mai putut mentine controlul asupra masinii.
                  Oricum, daca un cascador incearca sa decoleze cu masina pe acel parapet, cum a facut-o cel cu BMW-ul, cred ca nu-i iese din prima.

                  Pacat de soferul dubei care transporta paine, omul era la munca, rahatul ala cu BMW-ul venea de la o nunta.
                  Familia celui cu BMW-ul cica sunt socati, dar azi e inmormantarea soferului dubei, au curaj sa se arate acolo, sa vada ce a reusit sa faca odrasla lor?

                  UPDATE:
                  Au inceput sa apara primele detalii ale necropsiei in cazul lui Emanuel Encut, soferul BMW-ului care a murit intr-un accident rutier mortal petrecut la iesirea din Iasi. Se pare ca alcoolemia acestuia a fost de 2,70 la mie.
                  Nah, omu' a fost la nunta, avea si masina, era pacat sa o lase in parcare si sa cheltuie bani aiurea pe un taxi.



                  La ''9 se vede cum trece BMW--ul, inainte de accident.

                  Bucură-te de videoclipurile preferate È™i de muzica preferată, încarcă conÈ›inut original È™i arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei È™i lumii întregi pe YouTube.
                  Last edited by mr.K; 6 September 2017, 08:30. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • Avea alcoolemie de 2,7 la mie.

                    Nu am citit atent unde scrisese K..
                    Last edited by micutzu666; 6 September 2017, 17:56. Reason: Automerged Doublepost
                    Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                    Comment


                    • Si viteza estimata la aprox. 140 km/h in zona de limitare de 60 km/h.

                      Comment


                      • Parintii i-au oferit o masina ok , numai ca baiatu la 22 de ani ce sa-i ceri , experienta ciuciu , atentia pe telefon la pisicuta , baut la greu , reteta perfecta sa provoci tragedii.
                        Last edited by prometheus; 6 September 2017, 19:32.
                        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                        Comment


                        • Tot ii trageti cu experienta, neatentie...
                          Era manga, oameni buni; la 2,7 la mie, esti deja in stare avansata de ebrietate, ce sa mai...
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • E lipsa de educatie.

                            Last edited by Costi-bc; 6 September 2017, 22:48. Reason: Automerged Doublepost
                            o/____\o
                            (i)
                            .........

                            Comment


                            • Nu, ii spune prostie crasa. Dupa cum spuneam...romanii au foarte multe calitati...pacat ca inteligenta nu-i una dinre ele
                              @IancuMIC la 2.7 la mie deja trebuie sa ai exercitiu ca sa nu intri in coma alcoolica. Teoretic, din cate am inteles de la doctori, undeva de pe la 2.1 la mie incepe sa se intre in coma alcoolica. Eu cred ca de asta a reusit sa accelreze asa si sa derapeze...intrase in coma...cu piciorul pe acceleratie

                              Comment


                              • Originally posted by prometheus View Post
                                Voi stiti cat de greu este sa conduci cu trei copii pe bancheta din spate ? ati uitat ?? cel mai probabil tatal s-a intors catre copii sa-i "altoiasca" pentru ca faceau galagie prea mare !! si uite ca dintr-un gest din neatentie , este suficient doar sa misti fara sa-ti dai seama de volan si nenorocirea s-a produs.
                                nu stiu cum e cu copii dar in schimb stiu ca daca nu esti in stare de ceva stai dracu acasa sau iei trenul, metroul etc... si vorba lui mr.K la 4.36 erau discutii cu copiii? ce ii invata? tabla inmultirii? masa de ce nu era cu ei in spate sa aiba grija? daca pe banda 1 era o masina gen matiz cu 2 copii in spate si ii facea muci? ce vorbim aici?
                                @77sky : total de acord cu ce ai zis cu banda 2, s-a discutat si para discutat.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google