Incidente din trafic-Accidente

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Orice deplasare care nu-ti permite sa eviti un obstacol sau sa opresti in siguranta.
    Eu pun alta intrebare.
    Soferul acela a respectat regulile privind trecere la nivel cu calea ferata? Daca in acel moment nu functionau semibarierele si venea vreun tren; daca semibarierele coborau in timp ce ala zbura pe acolo?
    D-ta si altii, cum procedati cand intalniti o trecere la nivel cu calea ferata?
    Drumurile sunt asa cum sunt; da' acum ce facem? Ne bagam ca bizonii in pedala si dupa ce o comitem, dam vina pe drum, sub lozinca arhicunoscuta deja; "asta-i Romania"?
    ...
    Daca era logan, sunt convins ca multi ar fi zi; era logan de aia.

    Haideti sa ne amintim, totusi:
    Last edited by IancuMIC; 18 September 2017, 08:34.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • Pai cel mai probabil nu s-a respectat absolut nimic , nici reducerea vitezei, fara oprire si fara asigurare.

      Eu stiu asa , cand intalnesti trecere la nivel cu calea ferata cu/fara bariere , evident ai acel indicator specific "Crucea Sf. Andrei" unde esti OBLIGAT sa opresti fara sa depasesti indicatorul , te asiguri temeinic , nu vine nici un vehicul feroviar , te-ai pus in miscare.(nu mai aduc in discutie faptul ca este interzisa oprirea/stationarea , intorcerea , depasirea in apropierea trecerilor la nivel cu calea ferata)

      Englezul era in depasire , avea si viteza pentru acea trecere la nivel si uite asa s-a produs nenorocirea.

      Un accident stupid , las-o naibii de treaba ca in orice tara ai conduce cand intalnesti o cale ferata ai indicatoare specifice/asemanatoare in orice tara , este intuitiv ca urmeaza o cale ferata si imediat iti dai seama ca nu este de joaca cu asa ceva si cel putin reduci viteza , te asiguri , nu treci ca un animal.
      Last edited by prometheus; 17 September 2017, 22:23.
      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

      Comment


      • Corect, chiar foarte corect.
        Haideti sa lasam drumul pe locul 2; e doar favorizant al unui eveniment, dupa ce in prealabil au fost incalcate reguli elementare de circulatie.
        Daca trecerea era ca in palma, probabil ca ar fi scapat; dar ce facem cu incalcarea acelor reguli? Nu intotdeauna merge smichiria; pentru astfel de soferi, ceasul s-a pornit; tic-tac. E chestiune de timp pana apar la news.
        Last edited by IancuMIC; 18 September 2017, 08:36.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • drum bun !
          DRUMURI MORTALE Un accident cu sase victime a avut loc pe DJ 243 B, la intersectia spre satul Iezer, comuna Puiesti, ieri la orele 17.30. Din cauza drumului judetean nemarcat, un taxi din Piatra Neamt, condus de un cetãtean de 71 de ani, care mai avea doi pasageri in masinã, a intrat pe contrasens, unde […]
          o/____\o
          (i)
          .........

          Comment


          • Nu vad legatura...
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • Nici n-are, s-a depasit subiectul cu englezu'!

              Comment


              • In cazul semnalat mai sus, e alta poveste; nu are legatura cu cel dezbatut mai inainte, unde nu era vorba de lipsa indicatoarelor.
                Lipsa marcajelor, in general pe drumurile nou asfaltate precum si cele invechite(marcajele), care de abia se mai zaresc, reprezinta o cauza reala de accidente; despre indicatoare privind configuratia drumului, limitari de viteza sau alte interdictii, nu pot afirma ca lipsesc. Cel putin nu am intalnit pe drumurile patriei noastre.; nu vorbim de drumuri comunale, evident.
                Problema e ca unii nu prea le...vad, ori nu le iau in consideratie.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • Din cauza drumului judetean nemarcat, un taxi din Piatra Neamt, condus de un cetãtean de 71 de ani, care mai avea doi pasageri in masinã, a intrat pe contrasens, unde s-a ciocnit frontal cu un alt autoturism, condus de un tânãr de 19 ani, din Galati, care si el avea si el doi pasageri în masinã.
                  Sa lasam marcajul, ca pana la urma stim ca trebuie sa circulam pe marginea dreapta a drumului, si sa vedem cine conducea: unul de 71 de ani care probabil credea ca le stie pe toate, si unul de 19 ani, care si el credea ca le stie pe toate.
                  Rezultatul cand s-au intalnit 2 atotstiutori e asta.

                  Comment


                  • Sa-mi continui idea.
                    Pe un drum ce care nu-l stii, marcajele care delimiteaza carosabilul sunt la fel de importante; ai un reper fata de axa drumului. Nu mai vorbesc cat de utile sunt in cazul curbelor.
                    Daca in localitati e indicat sa mergi cat mai aproape de axul drumului, in afara acestora se schimba lucrurile.
                    Attached Files
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • Indiferent de prezența sau absența barierelor/luminilor de semnalizare, la trecerea la nivel cu calea ferată există articol unic:

                      Art. 136. – (1) La trecerea la nivel cu calea ferată curentă, conducătorul de vehicul este obligat să circule cu viteza redusă şi să se asigure că din partea stângă sau din partea dreaptă nu se apropie un vehicul feroviar.

                      Iar referitor la mersul în afară cât mai în dreapta, eu foarte rar văd astfel de șoferi pe contrasens care se apropie de dreapta lor. Este de înțeles că atunci când nu este nimeni pe contrasens, mergi poate mai central, chiar călcând linia axului. Dar când vine cineva din față, am întâlnit specimene care nu au schițat nicio mișcare de depărtare de axul drumului deși erau la o oglindă de el.

                      Eu, la întâlnirea cu cineva pe contrasens, merg la 10-20 de cm de acostament. Iar de fiecare dată când sunt pe autostradă, îmi exersez reperele pe care le am pe botul mașinii folosind ca țintă linia benzii de urgență. Când mă apropii prea mult, văd în oglinda dreapta și îmi sună cauciucurile.

                      Comment


                      • Cu englezu' treaba e mai mult decat clara.
                        Da' noi ne-am obisnuit sa spunem, ca altii sunt de vina pentru neputinta (inconstienta) noastra. E mai greu sa recunoastem greselile si mai usor sa aratam cu destu.
                        Legat de mersul cat mai aproape de marginea carosabilului in afara si cat mai departe de acesta in localitati, tine de o anumita conduita in conducere. Ca si mersul cu predilectie pe banda 1 pe autostrada si folosirea benzii 2 doar pentru depasire.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • police says truck did well and its my fault...
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • Art 118
                            d) să reintre pe banda sau în şirul de circulaţie iniţiale după ce a semnalizat şi s-a asigurat că poate efectua această manevră în condiţii de siguranţă pentru vehiculul depăşit şi pentru ceilalţi participanţi la trafic.
                            Se spune în comentariul asociat că Poliția a zis că este vina celui depășit. Da, probabil pentru nepăstrarea distanței în cazul frânei. Dar este o prostie crasă nesancționarea depășirii nesigure făcute de boul care mai este și șofer profesionist de pe duba de înghețată.

                            Art 100 (3) Constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda prevazuta in clasa a II-a de sanctiuni si cu aplicarea sanctiunii contraventionale complementare a suspendarii exercitarii dreptului de a conduce pentru o perioada de 30 de zile savarsirea de catre conducatorul de autovehicul, tractor agricol sau forestier ori tramvai a urmatoarelor fapte:
                            e) nerespectarea regulilor privind depasirea;

                            Probabil că un specialist în condus defensiv ne va spune:

                            - din momentul începerii depășirii, deși îi era evident din cabina dubei că nu are loc pentru revenire, avem o caracterizare a șoferului ca fiind un bou al șoselelor
                            - cel depășit, ca să evite o criză de complexat cu "puță microscopică" a boului, trebuie să încetinească și să își creeze spațiu de siguranță în spatele boului

                            PS: reacția boului îmi aduce aminte de cea a taximetristului care m-a depășit și pe mine și era apoi frustrat că am încetinit. Intuitiv am mărit distanța față de el care ajunsese în față și nu mi-a putut aplica testul frânelor.
                            Last edited by gecmc94; 19 September 2017, 23:40. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • Depasirea a fost facuta in siguranta (a realizat-o pe o bucata de drum drept) iar revenirea in banda lui tot in siguranta. Ramane discutabila franarea brusca imediat dupa repliere si atitudinea soferului depasit care desi nu a avut intentia sa depaseasca se pare ca nu avea intentia sa lase pe cineva sa-l depaseasca din moment ce nu a marit distanta dintre el si cel din fata (ba chiar, fata de momentul de inceput, a micsorat-o)
                              I have no special talent. I am only passionately curious.

                              Comment


                              • Depasirea nu a fost efectuata in conditii de siguranta. Legal, avea obligatia sa se asigure ca are spatiu suficient pentru replierea pe sensul de mers, fara a "stanjeni" pe ceilalti participanti.
                                Cel depasit avea singura obligatie sa nu accelereze (nu sa creeze spatiu pentru "duba"!) si sa circule cat mai aproape de acostament.
                                Speta de mai sus este una absolut "dulce".
                                Chiar nu ati patit in trafic situatia cand un "bizon" desi nu are deloc spatiu pentru repliere (circulatie masina in masina, aglomeratie) sa se arunce in depasire, mizand pe prudenta-temerea celorlalti?

                                Prin 2012-2013 eram in drum spre Arieseni. Intortocheat, un camion-basculanta bun si gol, circula aproape ca un turism. Nici sa-l poti depasi (curbe frecvente), nici sa te incomodeze prea tare. Am asteptat pana...a disparut si apoi ma trezesc cu un haudi nervos tare, care vroia sa ma depaseasca.
                                Fix in curba la 90 de grade, vizibilitate..."excelenta"
                                Foarte rapid am pus in balanta totul => 1) Sa risc, lasandu-l, riscam sa mai apara inca unul inocent, pe contrasens, ne facem "muci" tot trei (aveam si copil mic 2-3 anisori). Sau 2) Sa nu ii permit actiunea.
                                I-am dat si semnal stanga, nepermitandu-i manevra.
                                Dupa...l-am lasat.
                                Primul lui gest? Frana foarte violenta, m-am oprit la o palma de spoilerul lui. Un mare Dobitoc!
                                Si acum, la rece, dupa atatia ani, la fel as proceda. Absolut prudent, fara remuscari, cu toate consecintele.
                                Unii nu merita permisul, chiar daca ai super masina de 500 CP, tot iti trebuie cateva sec pt o asemenea manevra. Fatale.
                                Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google