Incidente din trafic-Accidente

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cand e sa ai ghinion, pana si 3.14zda da-i de-un cui.
    Asa a patit si un fost prefect de Iasi, omul bause un vinisor si se grabea sa ajunga la stadion, cand un bemweu i-a taiat calea, neacordand prioritate.
    Total nevinonat prefectul, cu exceptia paharelului de vin.
    A doua zi nu mai era prefect, nici permis nu mai avea.
    Last edited by mr.K; 8 November 2017, 12:17.

    Comment


    • Atunci cand stiu ca trebuie sa plec undeva cu masina, nici macar o salata cu otet nu indraznesc sa mananc. Stiu ca odinioara, cand se utilizau vechile fiole alcoolscopice, astea se inverzeau si de la otet. Nu stiu cum e cu aparatele etilotest actuale, dar pana ma dumiresc, suflu si-n iaurt, vorba proverbului.
      M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

      Comment


      • poti sa mananci linistit o cutie cu bomboane cu alcool, ca nu patesti nimic cu etilotestele astea noi. au incercat unii si au iesit "curati", in schimb la o ora dupa o bere la 0.33, deja apareau alte cifre in afara de 0 pe display
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • A-ha, e bine de stiut.
          Multumesc.
          M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

          Comment


          • "O doamnă a fost la volan, nu a avut vizibilitate şi a ieşit puţin cu faţa maşinii, de aici, dintre blocuri. Şi cel cu BMW nu ştiu ce viteză avea. A lovit-o şi a luat foc.", a povestit şocat un martor, conform Pro TV.
            Cu toată nefericirea situației, trebuie să recunosc că îi urăsc pe cei care bagă botul ca nesimțiții în intersecții atunci când nu au vizibilitate. Îi urăsc precum Seba pe cei cu becuri orbitoare.

            În astfel de situații, intri în intersecție foarte încet până când ai un unghi din care să ai vizibilitate pentru a te asigura. Poliția are astfel de cazuri în testele pentru carnet.

            Eu intru într-o astfel de intersecție pas cu pas. Mai bag mașina 10-20 cm, opresc o secundă sau două, mai intru încă un pas, iar aștept puțin. Principiul este unul foarte clar și sănătos. Eu nu văd. Dar cel care vine din stânga vede pe linie dreaptă. El trebuie să îmi vadă botul și să claxoneze sau să mă evite, oricum să îmi transmită niște semnale ca eu să știu să nu mai înaintez ca melcul orb în intersecție. Dacă intru ca ciobanul cu tot botul, un metru în intersecție, după cum pare că a intrat mașina vinovată, șoferul de pe prima bandă mă poate lovi foarte violent.
            Last edited by gecmc94; 8 November 2017, 12:59.

            Comment


            • Originally posted by Seba View Post
              poti sa mananci linistit o cutie cu bomboane cu alcool, ca nu patesti nimic
              Normal; e alcool de la chineji.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • Originally posted by gecmc94 View Post
                Cu toată nefericirea situației, trebuie să recunosc că îi urăsc pe cei care bagă botul ca nesimțiții în intersecții atunci când nu au vizibilitate. Îi urăsc precum Seba pe cei cu becuri orbitoare.
                Daca masinile sunt parcate pana in buza intersectiei, e mai greu cu vizibilitatea.

                Comment


                • In caz de accident din cauza lipsei vizibilitatii, trebuie musai ca posesorii masinilor parcate in intersectie sa fie acuzati de culpa comuna.

                  Comment


                  • Da, Aris, fix la această situație mă refer. Mai ales când sunt și SUV-uri cât dulapul parcate în intersecție de nu vezi absolut nimic nici peste ele. În această situație, eu târăsc mașina ca melcul până când ajung cu botul astfel încât să văd ceva. Am făcut STOP cu botul înainte de intersecție, în siguranță, iar apoi o târăsc după cum am menționat. Nu frânez mașina cu botul un metru deja în intersecție pe principiul că "las că oprește ăla". În acest caz nu a mai oprit și s-a ales praful.

                    Comment


                    • Uite aici accident la primele ore ale diminetii (undeva la H 07:15, sa zicem)...LINK
                      La acea ora sa ai o asemenea alcoolemie, cat o fi rezultat din analizele de sange?
                      Martorii spun ca soferul a continuat cursa avand bicicleta sub el, s-au lansat altii in urmarire dupa el, a fost oprit la cateva sute de metri.
                      Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                      Comment


                      • Originally posted by gecmc94 View Post
                        ...Îi urăsc precum Seba pe cei cu becuri orbitoare.
                        ...
                        nu-i urasc, ca ei atata pot. daca schimba faza la intalnire, n-am treaba cu ei, e normal sa incerci sa nu deranjezi pe ceilalti. doar alora care "uita" si dupa 3 flah-uri sa dea pe scurta le invit mamele la dans pe orizontala. si alora care in loc de semnalizare dau flash, la fel, dans pe saltea cu mamicuta lor, aia curva si betiva...
                        ps: cum de cele mai multe ori asta se intampla cand sunt cu copii in masina, urarile vin in gand sau soptit, printre dinti
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • Originally posted by gecmc94 View Post
                          Da, Aris, fix la această situație mă refer. Mai ales când sunt și SUV-uri cât dulapul parcate în intersecție de nu vezi absolut nimic nici peste ele. În această situație, eu târăsc mașina ca melcul până când ajung cu botul astfel încât să văd ceva. Am făcut STOP cu botul înainte de intersecție, în siguranță, iar apoi o târăsc după cum am menționat. Nu frânez mașina cu botul un metru deja în intersecție pe principiul că "las că oprește ăla". În acest caz nu a mai oprit și s-a ales praful.
                          Nu opreste, insa sunt stradute in Bucuresti, ca nu vezi daca nu iesi bine in intersectie. Se cunoaste ca s-a dat liber la inmatricualari, aproape in fiecare aud de un accident grav si cu urmari, inclusiv decese. Pacat, ca mor oameni nevinovati.

                          Comment


                          • Siguranta si incredere?

                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • Erau in "misiune".

                              Mai nou se practica "misiunea" pe sens opus doar cu flashuri (politie si ambulanta). Te trezesti ca vine o masina din sens opus, cu flashuri intr-una, iar cand ajunge langa tine observi ca defapt e politia sau ambulanta ...

                              Serios acum, pura inconstienta. Oare au ajuns imaginile si la Jandarmerie?
                              I have no special talent. I am only passionately curious.

                              Comment


                              • Pare un atentat esuat...
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google