If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Majoritatea fetelor au stilul kamikaze cand abordeaza o intersectie, inchid ochii si accelereaza la noroc.
Mai face cineva scoala de soferi pe bune, adica sa nu ai voie sa intri in examen daca n-ai absolvit scoala in sensul ca instructorul te considerea pregatit?
Pe A1 este, nu la intrare adevarat, dar pe traseu se repeta de mai multe ori!
Am văzut semnul respectiv și pe A2, pe Autostrada Transilvania și pe porțiunea de autostradă Deva- Sibiu (nu știu ce număr o avea). Mai mult, am auzit de nu-mai-știu câte ori, la radio România Actualități, când se transmit recomandări de le centrul info-trafic, fraza „pe autostradă aveți obligația să circulați cu maximum 80 km/h în condiții de ploaie”. Dar noi suntem în România, unde e plin de „boss”-i, (unii cu terminația „ake” în coadă), toți lei-paralei pe șosele și care, probabil că atunci când circulă prin alte țări „cu apă caldă”, se transformă în mielușei.
M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.
Asa arata un impact frontal Bora vs lateral Accent.
In ultima vreme, tot mai multe tute la volan, care intra pe contrasens.
Emaciparea in trafic suna prost.
Ieri a mai avut loc un accident in aceeasi zona cu acesta.
Se pare drumul bun ii face pe soferi sa circule cu viteza, orice miscare gresita are rezultate grave.
Concluzia: drumurile bune nu-s de romani, nu stiu sa mearga pe ele in siguranta.
Ieri dimineata mergeam de la Petrosani spre Deva pe DN66 si in Calan, la intersectia cu soseaua care duce catre "orasul nou" fusese un accident cu doua autoturisme, unul era facut praf cam la fel cu cel din link-ul lui mr.K de la postul 988, iar celalat lovit in stanga-fata. Nu cunosc amanunte despre eventuale victime, n-am gasit nimic in presa scrisa, oricum toata soseaua era plina de resturi de la masini si se circula greu. Probabil ca o fi fost o neacordare de prioritate, combinata si cu viteza excesiva, toate cumulate si cu carosabilul ud. In Calan viteza maxima prin localitate este de 70 km/h, dar unii traiesc probabil cu impresia ca viteza asta o fi valabila si in intersectiile din interiorul localitatii. Ca sa nu mai zic ca in zona, cel putin pe DN66, toata lumea circula, in cel mai bun caz, cu 70+9 km/h, la limita "amendabila".
M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.
Majoritatea fetelor au stilul kamikaze cand abordeaza o intersectie, inchid ochii si accelereaza la noroc.
Mai face cineva scoala de soferi pe bune, adica sa nu ai voie sa intri in examen daca n-ai absolvit scoala in sensul ca instructorul te considerea pregatit?
Exista cel putin un site cu procentajul de reusita la examen al elevilor fiecarui instructor auto, pe judete. Nu ii fac reclama, ca nu de ce! Cand are nevoie de instructor acolo se poate uita. Banuiesc ca gradului de promovabilitate mai mare ii corespunde o grija mai mare a instructorului sa ii invete ceva pe elevii lui.
Parca in portugalia...daca elevul tau a facut accident/a luat amenda in primul an (si nu a fost baut, drogat sau cauze medicale)...imparte sanctiunea cu instructorul
Ai vazut tu vreun candidat ca la examen sa mearga peste limita de viteza?
Una te invata la scoala de soferi, dupa ce ramai singur cu volanul, depinde de tine ce faci.
multi nu invata nimic la scoala de soferi... norocul unora e talentul propriu si personal
e tot o noua ocupatie... nu mai merge taximetria hop instructor auto....
Din pacate, cred ca nu prea se uita nimeni la site-urile alea. Criteriile de alegere a unui instructor auto sunt "sa fie eftin si scoala sa fie "pe repede inainte", ca am nevoie urgenta de permis"!"
In cele trei luni de zile cat a durat scoala de soferi, am vazut patru situatii in care niste doritori de permis "cat mai rapid" au fost refuzati ferm de catre instructorul meu, acesta explicandu-le foarte clar ca, pana cand el nu este convins 100% ca ei stapanesc legislatia, n-au nicio sansa sa ajunga sa dea examenul la sala (asta in conditiile in care flacaii voiau inca din prima zi sa se instaleze direct la volanul masinii de scoala).
Si asta e doar ce-am vazut cu ochii mei. Cine stie cati or mai fi asa, despre care n-am cunostinta. Va dati seama ca toti cei de teapa asta isi gasesc pana la urma "instructorii" care sa le indeplineasca dorintele, apoi gasesc si examinatorii "corespunzatori", iar apoi se contabilizeaza rezultatele, in morti si raniti pe sosele.
e tot o noua ocupatie... nu mai merge taximetria hop instructor auto....
Daca ai vedea cum merg unii instructori de la mine din oras atunci cand sunt ei la volan... exact ca taximetristii. Anul asta de trei ori era sa fiu tamponat de astfel de "instructori", din motive de conducere agresiva cu neacordare de prioritate (din partea lor).
La mine la serviciu exista o parcare cu acces controlat prin bariere, unde intrarea se face pe la bariera din dreapta iar iesirea pe la bariera din partea stanga, intre bariere fiind cabina taxatorului. Exista si indicatoare care reglementeaza circulatia, la bariera din stanga fiind afisat un semn maaaaare cu accesul interzis. Ei bine, un instructor auto din oras, de fiecare data cand vine in zona, intra cu masina exact pe iesirea din stanga, unde are interzis, dupa care se cearta si o injura ca la usa cortului pe colega mea care taxeaza parcarea, pe motiv ca asta nu-i deschide bariera ca sa intre el in parcare.
Pai cum naiba sa iese soferi buni din "scoala" unor astfel de specimene?
Last edited by Cherubino; 7 December 2017, 11:04.
Reason: Automerged Doublepost
M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.
Cazul clasic de "PRIORITATE DE BMW".
In plus, multa lume, inclusiv cei care sunt din Iasi, nu stiu diferenta dintre o intersectie dirijata si un sens giratoriu. Vad ca este rond si implicit considera ca e giratoriu ( gen Podu Ros, Rond de Piatra sau Fundatie ). Merg dupa ureche, pentru ca le este greu sa citeasca niste semne de circulatie in timpul mersului.
Linia de tramvai taie in doua intersectia aia circulara, masinile au cedeaza trecerea la tramvai, doar ca din BMW nu ai vizibilitate.
Oricum, i-a dat-o bine tramvaiului, daca a mutat de pe sine mai mult de 10 tone.
Nu vad ce numere avea BMW-ul, erau de CV/HR/MS?
In Iasi circula foarte multi ZMEI si MADMOAZELE (a se citi studenti si studente!) cu masinile proprietate personala (a parintilor!!!!) de VS/BT/NT. Pana se obisnuiesc cu aglomeratia si cu regulile de circulatie, pana afla care sunt punctele fierbinti si cum sa le abordeze, se vor mai intampla incidente de genul celui de ieri.
In ultima vreme, in cartierul unde locuiesc eu am observat "prospaturi" cu numere de CT/GL, dar si foarte multe masini de GB (cu volan pe dreapta) si FR/BE/D, iar "bulgarii" au devenit minoritate.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment