Nu prea circul cu acele proiectoare aprinse. Singurul drum unde le folosesc este la...tara. Merg cu a I-a. Cand vad masina, om, biciclist le sting si le reaprind dupa trecerea lui.
Mi s-a intamplat sa merg noaptea, iarna, cand am dat de paturi de ceata, atat de joase si dense, incat mergeam cu I si II (eram pe punctul de a opri). Nu am reusit sa inteleg cum de rulau unii cu 60 km/h. Am incercat variante: doar cu proiectoare, fara proiectoare si cu faza de drum, faza lunga (absurd, se dispersa lumina in toate directiile si mai rau era!) Nu mi se par de ajutor acele becuri, decat, asa cum am zis mai sus: drumuri accidentate si viteza mica, altfel nu isi au rostul. Sa ma corecteze la obiect cine are mai multa experienta cu asa ceva
Consum becuri in veselie: la 52.5 kkm am aruncat deja 3 : ) (de cand am pornit le am aprinse, faza de drum)
Cand sunt f obosit ma fac ventuza de un camion si rulez cu cca 95 afara si 60-80 in localitate (stie el de ce ). Ajung si mai repede decat sistemul 120 extern si 60 localitate...
Si o faza careia nu i-am gasit explicatia: circulam pe E85, cand vad din spate un vehicul ruland cu mai mult de 120 (cat aveam eu) fara lumini de intalnire, doar cu pozitii si avarii. CUM mergea? Am incercat acelasi sistem, instant am pus o frana brusca (din instinct), ca deh! nu vedeam nimic.
De ce? si mai ales cum rula...mister. Si cu viteza aceea. Incredibil!
Mi s-a intamplat sa merg noaptea, iarna, cand am dat de paturi de ceata, atat de joase si dense, incat mergeam cu I si II (eram pe punctul de a opri). Nu am reusit sa inteleg cum de rulau unii cu 60 km/h. Am incercat variante: doar cu proiectoare, fara proiectoare si cu faza de drum, faza lunga (absurd, se dispersa lumina in toate directiile si mai rau era!) Nu mi se par de ajutor acele becuri, decat, asa cum am zis mai sus: drumuri accidentate si viteza mica, altfel nu isi au rostul. Sa ma corecteze la obiect cine are mai multa experienta cu asa ceva
Consum becuri in veselie: la 52.5 kkm am aruncat deja 3 : ) (de cand am pornit le am aprinse, faza de drum)
Cand sunt f obosit ma fac ventuza de un camion si rulez cu cca 95 afara si 60-80 in localitate (stie el de ce ). Ajung si mai repede decat sistemul 120 extern si 60 localitate...
Si o faza careia nu i-am gasit explicatia: circulam pe E85, cand vad din spate un vehicul ruland cu mai mult de 120 (cat aveam eu) fara lumini de intalnire, doar cu pozitii si avarii. CUM mergea? Am incercat acelasi sistem, instant am pus o frana brusca (din instinct), ca deh! nu vedeam nimic.
De ce? si mai ales cum rula...mister. Si cu viteza aceea. Incredibil!
Comment