If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
........ia vazut pe aia cu vestele si credea ca sunt politisti si pt faza asta ma inconjurat 5 km pe un drum de tara ca se temea sa nul prinda baut.
Corect ar fi fost ca politistii sa aiba o culoare anume iar "muritorii de rand" alta culoare(portocaliu,de exemplu).Asta ca sa nu mai facem confuzii in trafic.
Nu prea agrez sa circul noaptea cu toate ca am fost nevoit de multe ori sa ma deplasez,in localitati 60maxim70 km/h lumini de intilnire fara proiectoare in afara localitatii 90-100 km/h faza lunga daca nu deranjez pe nimeni lumini de intalnire daca mai sunt si alti participanti la trafic proiectoare si lumini de ceata numai daca e intradevar ceata.
Daca am pe altcineva in fata si daca merge mai incet decat merg eu depasesc daca nu las o distanta apreciabila sa nu deranjez cu lumina si sa nu ii iasa ceva in fata sa franeze brusc si doamne fereste sa se intample ceva rau.
noaptea e teroare .. si singurele amenzi care le-am luat au fost seara .. pe la 12-1 noaptea .. cand plecam la vre-o discoteca pe undeva ..
noaptea imi place foarte mult sa conduc .. si conduc destul de tare .. daca e uscat .. ma duc pana la 150-160 in afara ... si localitate 100-110
Asa e, noaptea e teroare... toti sinucigasii se avanta pe sosele si vor sa prinda aripi... problema e ca se intampla cateodata sa-i ia si pe altii nevinovati dupa ei.
On : Nu imi place sa merg noaptea , in primul cand ca ma deranjeaza foaarte multe faruri nereglate de la tigaiile aduse din bulgaria si in al doilea rand , altfel este ziua cand vezi la 5 km in fata
Cu mai multa grija decat ziua si incerc sa nu ma avant la viteza mare, chiar de drumu-i liber si chiar de ma grabesc. Cand nu-s sigur daca e sau nu ceva pe marginea drumului, incalec axul. Asta m-a salvat de cateva ori de la impactul cu carute nesemnalizate.
a spus ca e altceva cand vezi 5 km in fata referindu-se la faptul ca e mult mai usor sa conduci ziua, mai odihnitor, iar lumina zilei bineinteles ca te ajuta ; in alta ordine de idei daca vezi in fata ochilor 5 km de serpentine esti mult mai relaxat pentru ca abordezi drumul altfel decat atunci cand nu vezi, nu e logic ?
@bogdan : indiferent ca e zi sau noapte, neacordarea de prioritate este aceeasi ... asa ca daca e sa nu primesti prioritate poate fi si mama zilei si mama noptii si sa fii tu schumaher ...
on topic : mi se pare aberant sa mergi noaptea in plina bezna doar cu faza scurta cand nu deranjezi pe nimeni cu faza de drum, e o tampenie sa stai stresat cu faza scurta in loc sa vezi peste o suta de metrii in fata ... ideea e sa fi prudent si sa mergi cat iti permite vizibilitatea, mergi cat de tare te simti in siguranta pe fiecare portiune de drum in parte, dupa parerea mea imprudenta la volan mi se pare de departe factorul cel mai important in producerea accidentelor, nicidecum viteza excesiva pe care majoritatea o invoca la vreun accident mai grav ...
Da, dar viteza redusa iti lasa o marja de toleranta mai mare, distanta parcursa pe unitatea de timp fiind mai mica.
Nu mai zic de faptul ca farurile bat pe o distanta limitata, iar un obstacol aflat dincolo de bataia farurilor, te ia prin suprindere si il poti evita intr-un timp variabil functie de viteza de deplasare.
pai automat te opresti mai repede, dar spre exemplu pe drumul bucuresti-calarasi, anumite zone cand ai 120 km/h zici ca stai, ma refer noaptea in camp liber cand ai soseaua in fata ochilor, cu faza lunga vezi mult si bine inaintea masinii si nu prea ai de ce sa stai stresat mergand cu 80,daca ar fi sa iti sara in fata ceva cam tot aia e ...
personal eu prefer sa merg noaptea decat ziua, nu am probleme cu ochii dar ma omoara lumina ... anul trecut m-am intors de la mare pe la 5 dupa masa cu 2 randuri de ochelari de soare , oi avea probleme, nu zic nu, dar vad bine si clar , dioptrii nu am ... doar lumina ma deranjeaza
@bogdan, te asigur eu majoritatea uita prima regula invatata la scoala de soferi cand vad drumul liber in fata lor si gasesc ca explicatie simpla faptul ca se grabesc.
Am avut un incident cu 2 carute nesemnalizate, reusind sa trec printre ele, de atunci imi reduc greutatea piciorului drept pe timpul noptii. La intamplarea cu carutele aveam viteza mai mica doar pentru ca oprisem inainte sa caut ceva in portbagaj, altfel le faceam aschii cred.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment