"Va avea loc o cursa pe 402 metri, in apropriere de Craiova pe un drum proaspat asfaltat
cursa este organizata de:
- Downtown street racing club
cu sprijinul:
- ACR Dolj
securitatea evenimentului va fi asigurata de :
- Inspectoratul de Jandarmi al Judetului Dolj
- Serviciului de Salvare
- Pompieri
un eveniment realizat in colaborare cu Serviciul de Politie Rutiera Dolj
Regulament particular
Se penalizeaza cu reluarea mansei anticiparea startului de catre un concurent
Se penalizeaza cu descalificarea din competitie cea de-a doua anticipare a startului.
Se penalizeaza cu descalificarea din competitie orice demonstratie sau comportament non sportiv (drift burn... etc).
In functie de timpul ramas, se vororganiza curse libere
taxa de inscriere va vii de 50 ron
inscrierile se vor face in ziua evenimentului pt cei care vin din provincie
pt public va fi accesul liber
grupele de concurs:
A1 75cp
A 76cp-100cp
B 101cp-130cp
C 131cp-165cp
D 166cp-200cp
E 201cp-250cp
F 251cp-300cp
G 301cp-350cp
H 351cp-420cp
J 421cp si peste
Pt montare suplimentara de turbo
(puterea de fabrica) x 1,6 = puterea de clasa
Pt compresor
(puterea de fabrica) x 1,3 = puterea de clasa
Pentru nitro, nos
(puterea de fabrica) x 1,4 = puterea de clasa
Pentru combinatia acestor modificari, de exemplu turbo+NO2, se ia in calcul coeficientul mai mare, cel de turbo.
Coeficienti in functie de tractiune si arhitectura( Cta)
Tractiune spate 1,00
Tractiune fata 0,95
Motor central 1,10
Tractiune 4x4 1,15
puterea masini se inmulteste cu Cta si rezulta puterea dupa care se determina grupa de incadrare corecta."
cursa este organizata de:
- Downtown street racing club
cu sprijinul:
- ACR Dolj
securitatea evenimentului va fi asigurata de :
- Inspectoratul de Jandarmi al Judetului Dolj
- Serviciului de Salvare
- Pompieri
un eveniment realizat in colaborare cu Serviciul de Politie Rutiera Dolj
Regulament particular
Se penalizeaza cu reluarea mansei anticiparea startului de catre un concurent
Se penalizeaza cu descalificarea din competitie cea de-a doua anticipare a startului.
Se penalizeaza cu descalificarea din competitie orice demonstratie sau comportament non sportiv (drift burn... etc).
In functie de timpul ramas, se vororganiza curse libere
taxa de inscriere va vii de 50 ron
inscrierile se vor face in ziua evenimentului pt cei care vin din provincie
pt public va fi accesul liber
grupele de concurs:
A1 75cp
A 76cp-100cp
B 101cp-130cp
C 131cp-165cp
D 166cp-200cp
E 201cp-250cp
F 251cp-300cp
G 301cp-350cp
H 351cp-420cp
J 421cp si peste
Pt montare suplimentara de turbo
(puterea de fabrica) x 1,6 = puterea de clasa
Pt compresor
(puterea de fabrica) x 1,3 = puterea de clasa
Pentru nitro, nos
(puterea de fabrica) x 1,4 = puterea de clasa
Pentru combinatia acestor modificari, de exemplu turbo+NO2, se ia in calcul coeficientul mai mare, cel de turbo.
Coeficienti in functie de tractiune si arhitectura( Cta)
Tractiune spate 1,00
Tractiune fata 0,95
Motor central 1,10
Tractiune 4x4 1,15
puterea masini se inmulteste cu Cta si rezulta puterea dupa care se determina grupa de incadrare corecta."
Comment