Accident La 263 Kilometri Pe Ora

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    doamneeeee.....ce viata.
    sa mori iesind de la serviciu.
    va rog sa imi spuneti si mie cum s-a intamplat mai exact.ce logan? ce opel?
    ce cursa? stie cineva?>
    oricum audi poate prinde asa viteza in scurt timp daca e calcata.
    pai ala cred ca are 2.5 tdi...DECI???
    http://www.loganclub.ro/forum/montez...tml#post273931

    Comment


    • #32
      pentru ce ati mai dat stirea asta?
      bautura, intrecere, masini puternice, tarana sa umple gropile din bucuresti.

      Comment


      • #33
        La A6-le single frame nu mai e disponibil 2.5TDI, ci 3.0TDI. La cum arata in interior, avea minim 3.0TDI, daca nu 4.2TDI quattro. :P

        Comment


        • #34
          Originally posted by tzony_18 View Post
          scrie undeva ca se intrecea cu un logan? nu am gasit pe siteul dat de cristi.
          eu am vazut la reportaj la TV, era declaratia unui martor ocular.

          puii mei, daca ala mintit, sau stirile, atunci va mint si eu
          sigpic

          Comment


          • #35
            mda...deci peste 200 cai ...exact cum imi imaginam.
            urat...si pana la urma....cum era? in intrecere?
            http://www.loganclub.ro/forum/montez...tml#post273931

            Comment


            • #36
              Am avut eu A6 2.5 TDI si nu prinde 260 pe ceas nici sa-l bati...ce dreaq?Nici cu Corvette-ul nu prind 260 pe Sos Alexandria atat de repede...
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • #37
                si atunci care ar fi ipoteza domnule dark?
                chiar sunt tare curios de ce arata kilometrajul atat !?!?!?
                http://www.loganclub.ro/forum/montez...tml#post273931

                Comment


                • #38
                  Cu siguranta in urma impactului acul a sarit aiurea si d-aia arata viteza aia...ma repet iar: Germanii limiteaza masinile capabile la 250 KM/H PE VITEZOMETRU...nicidecum viteza reala care se stie ca e mai mica decat cea afisata pe ceas...sa nu uitam acum cativa ani cand acel inconstient cu un Porsche Cayene a lovit un taxi cu 140 km/h si a omorat soferul si cei doi pasageri printre care si regizorul Nemescu...era vorba de 140 km/h...nu 260...au murit toti la 140 si la 260 murea doar unu?Cam sfideaza legile fizicii
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • #39
                    iar aia nu era masina lovita la 260 km/h . indiferent de ce Audi era , garantat era morman de fiare la o asa viteza!
                    sigpic

                    Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

                    Comment


                    • #40
                      Audi o fi intrat in derapaj si cum era acceleratia la podea s-a turat in "gol"...nici o masina stock nu atinge limita turometrului in treapta maxima de viteza (in cazu de fata trapta a 6-a)

                      PS: si sa fim seriosi la 260km/h nu cre ca mai ramanea ceva din oameni...nu va luati dupa jurnalisti ca astea le infloresc pentru audienta
                      ...de doi lei :p

                      Comment


                      • #41
                        intr-adevar.....pozele nu reprezinta un accident la 260 km/h
                        ma inclin mai mult spre ideea cu derapatul in gol...dar nu prea are sens....impactul a fost frontal....pe cand derapajul il faci cand pui frana sau pierzi controlul...DAR ORICUM masina nu se duce drept pe sosea.
                        ALte variante .....voi ce ziceti?
                        la impact lateral...se rupea masina aia in 2 si nu mai traia nimeni ...mai ales dupa ce a rupt copaci
                        http://www.loganclub.ro/forum/montez...tml#post273931

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by bogdan_1984 View Post
                          eu am vazut la reportaj la TV, era declaratia unui martor ocular.

                          puii mei, daca ala mintit, sau stirile, atunci va mint si eu
                          inseamna ca ori era un logan destul de rapid , si viteza era pana in ~200 , ori are dreptate darkside ca a sarit acul + ca jurnalistii infloresc .. oricum nasol
                          " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                          Comment


                          • #43
                            am vazut pe stiri acul filmat la 260+ km/h.
                            Si mie mi se pare putin probabil sa fi avut aceasta viteza in acel loc si cu urmarile din poze.
                            Ganditi-va si comparati:
                            -timpul pentru 0-100 km/h
                            -timpul pentru 1000 m
                            -timpul pentru 0-200 km/h.
                            De unde a avut omul timpul si strada sa prinda 263 km/h?

                            Comment


                            • #44
                              Viteza ucide nu conteaza ca ai prioritate sau nu iar bautura la volan la fel.
                              sigpic #

                              Comment


                              • #45
                                E A8.Cum sa nu poata prinda 260 km/h.Pff.Si cum adica s-a oprit acul acolo?Pai nu va dati seama ce spuneti?A aruncat masina 100 de m,si voi ziceti ca nici 200 nu avea.Era A8 si nu a mai ramas nimic din botul ei...Eu zic ca avea peste 200.
                                PS:si daca ziceti ca de unde avea timp sa prinda 200 si ceva,inseamna ca ori nu stiti soseaua Alexandria,ori nu stiu.
                                PS:am fost cu unu cu un A4,deci A4 nu A8,si pe o lungime de 2 blocuri,avea deja 150 km/h.Pe niste stradute.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google